Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 мая 2022 Файл

Елена

Фахівець контакт-центру

Город:
Балта

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Агафонова Олена Михайлівна
Дата народження: 28.10.1990 р.
Адреса: м. Миколаїв, вул. Айвазовського 11Б, кв. 90
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E - mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: заміщення вакантної посади бухгалтера з можливістю подальшого кар`єрного зростання.
Освіта: 2008 - 2013 рр. - Чорноморський державний університет імені Петра Могили, сеціальність "Економіка підприємства", диплом спеціаліста (денна форма навчання)
Досвід роботи:
23.10.2013 - 08.05.2014 - спеціаліст сфери обслуговування клієнтів ОТП Банку.
Функціональні обов`язки:
- прийом вхідних дзвінків;
- консультаційна підтримка;
- робота зі скаргами та побажаннями;
- здійснення телефонних продажів.
13.08.2014 - 24.12.2014 - спеціаліст сектору підтримки клієнтів - держателів пластикових карток.
Функціональні обов`язки:
- прийом вхідних дзвінків;
- консультаційна підтримка;
- робота зі скаргами та побажаннями;
- обробка звернень на електронну пошту;
- консультування клієнтів про послуги банку;
- консультування клієнтів щодо операцій з платіжними картами;
- здійснення телефонних продажів.

01.10.2015 - 21.05.2017 - бухгалтер ПП ЮК "Бізнес - центр".
Функціональні обов`язки:
- робота з первинною документацією;
- коректування та внесення в програму накладних;
- формування актів звірки з постачальниками та клієнтами;
- контроль вхідних цін;
- контроль за строками реалізації продуктів;
- формування та контроль залишків продуктів;
- проведення інвентаризації та перевірка з даними в програмі "Квінт";
- нарахування та виплата заробітної плати;
- контроль зарахування та витрат грошових коштів на розрахункових рахунках підприємства.
21.08.2020 - 21.08.2020 - директор ПП ЮК "Бізнес - центр".
14.10.2020 - 30.06.021 - пробовідбірник на підприємстві ТОВ ЗТ " Ніка - Терра"
Функціональні обов`язки:
- відбір проб в автоматичному режимі;
- запаковування проб, оформлення етикетки, забезпечення збереження доставки в лабораторію.
З 01.07.2020 лаборант на підприємстві ТОВ ЗТ " Ніка - Терра".
Функціональні обов`язки:
- виконання аналізу зерна;
- приймання технологічних проб і зразків для проведення аналізів;
- оформлення результатів аналізу, їх облік, складання технічної документації по результатам виконаних робіт;
- контроль за здійсненням сушіння та сепарацією зерна та ін.
Додаткові навички: впевнений користувач ПК, експерт в програмі "Квінт", маю водійські права.
Додатково: 27.09.2021 - 07.10.2021 р - курси з підвищення кваліфікації у Консалтинговому центрі Науково - дослідного інституту в м. Одеса за програмою "Технології зберігання зерна".
Особисті якості: відповідальність, вміння знаходити спільну мову в колективі, адаптивність, гнучкість, здоровий образ життя.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: