- PRO
Oleksii
Technical customer support agent
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Николаев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8321387/
Опыт работы
System administrator
с 04.2019 по 04.2022
(3 года)
КОНТАКТИС, ООО, Миколаїв (Telecommunications and networking)
Tasks: Maintain the performance of over 1000 workstations remotely and 300+ on both remote and physical support. Advise users on PCs, OS, and software.
1. Maintain workstations in working and functional condition.
2. Minor PC repair; replacement or installation of components.
3. Minor repairs of headsets (soldering, insulation damage repair)
4. Printer setup and cartridge replacement.
5. Recover errors using VNC, SSH connection, Anydesk, TeamViewer (for remote users)
6. Ubuntu (Linux) and Windows installation
7. Prepare workplaces for the project with the specific requirements (specific characteristics of PCs, operating systems, and software)
Technical customer support agent
с 11.2018 по 04.2019
(5 месяцев)
КОНТАКТИС, ООО, Миколаїв (Telecommunications and networking)
1. Manage customer requests via CRM. (Request additional information if the message is unclear or there's not enough data to solve the issue.)
2. Check if all requests hit the proper categories. Update the category if needed.
3. Search for a solution via an internal knowledge base. If there is no answer in the knowledge base, refer the request to the right technical support representative.
4. Keep up with the KPIs: number of closed requests per hour; personal performance metrics.
SMM specialist/sales manager
с 10.2017 по 11.2018
(1 год 1 месяц)
Main Academy, Миколаїв (Telecommunications and networking)
1. Maintain social networks (Facebook, Instagram, Telegram)
2. Design creatives (static images/animation)
3. Create layouts for booklets, posters, and business cards
4. Process of requests from the site, sales, and customer support in the CRM Bitrix24
5. Receive incoming calls, make outgoing calls, schedule, and conduct meetings with clients
Call center representative (eldorado.ru, mvideo.ru, other)
с 03.2014 по 08.2017
(3 года 5 месяцев)
КОНТАКТИС, ООО, Миколаїв (Telecommunications and networking)
1. Handle incoming calls from customers.
2. Consult customers on the products' features and product alternatives.
3. Create and manage orders in a CRM system (Bitrix, 1C, etc.)
4. Manage customer requests (complaints, suggestions) via CRM.
5. Handle technical support requests. Search for a solution via an internal knowledge base and generate a response to the user.
6. Keep up with the KPIs: personal/team sales plan; average call time, etc.
Образование
Higher Vocational School No. 1
Electrician for maintenance and repair of electrical equipment, Миколаїв
Среднее специальное, с 2009 по 2013 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
"Generation Python": a course for beginners
2021
Web design in Figma 2022 - from scratch to result, UX/UI basics (udemy)
2022
JavaScript 2021 - Complete Guide from Zero to Pro (udemy)
2022
Application development with Flutter 2.0 and Dart for IOS and Android (udemy)
2022
Знание языков
- Английский — начинающий
- Русский — свободно
- Украинский — выше среднего
Другие резюме этого кандидата
- PRO
20 000 грн
Николаев, Удаленно
Среднее специальное образование · Полная занятость
- Младший системный администратор, КОНТАКТИС, ООО, 3 года
- Сотрудник технической поддержки, КОНТАКТИС, ООО, 1 год 7 месяцев
Похожие кандидаты
-
Customer, tech support representative
50000 грн, Николаев, Луцк, Удаленно -
Менеджер технической поддержки (HelpDesk)
18000 грн, Николаев, Удаленно -
Customer support representative
Николаев -
Customer support representative
Николаев -
Customer support representative
15000 грн, Николаев, Удаленно -
Технік, фахівець технічної підтримки
20000 грн, Николаев, Одесса