Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 апреля 2024 Файл

Сусанна

Виконавчий директор

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сусанна Нєстєрова

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові навички та компетенції
експерт у галузі фінансів, менеджменту та права;
практичні знання та досвід у різних сферах діяльності бізнесу (виробництво, дистрибуція, роздріб, сфера послуг);
практичні навички побудови бізнес-процесів у компанії «з нуля»;
досвід та навички успішного управлінця;
навички та досвід застосування інструментів кризового менеджменту;
досвід операційного та стратегічного управління компанією;
вміння проводити переговори на різних рівнях із високим рівнем складності;
вміння застосовувати набутий досвід на практиці;
вміння об'єднувати та спрямовувати команду для досягнення цілей компанії.

досвід роботи
01.2020 – 05.2022
Компанія «Ароматика»
Національний виробник эфірних та косметичних олій, ароматів для дому та аромасвічок
Загальний штат компанії – 250 осіб.
Виконавчий директор
управління операційними процесами підприємства;
розробка стратегії розвитку підприємства;
розробка та запуск нових продуктів;
побудова та систематизація логістичних бізнес-процесів;
проведення переговорів із партнерами компанії на різних рівнях;
Досягнення :
ефективне управління компанією у період пандемії – 2020-2021 рр.;
успішний запуск нових продуктових лінійок;
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
створення ефективних комунікацій між підрозділами

12.2011 – 03.2019
Група компаній «Фармпланета»
Національний дистриб'ютор лікарських засобів, контрактне виробництво, аптечна мережа «Пані Аптека»
Загальний штат компанії – 1500 осіб.
Виконавчий директор (12.2013 – 03.2019)
управління операційними процесами компанії ;
розробка стратегії розвитку компанії ;
успішний досвід запуску проекту « startup »;
ефективне управління компанією у період кризи – 2014-2015 рр.;
побудова та систематизація бізнес-процесів «з нуля»;
впровадження в компанії стандартів GDP ;
проведення переговорів із партнерами компанії на різних рівнях;
впровадження та використання інструментів кризового управління;
структурування та проведення угод високого рівня складності;
Досягнення :
досягнення компанією позитивного фінансового результату;
темпи зростання компанії в рази випереджали темпи зростання ринку (у 2014 р. порівняно з 2013 р. зростання на 140%, у 2015 р. порівняно з 2014 р. – 92%);
досягнення компанією планових цільових показників;
успішно працюючий проект;
запуск логістичного центру «з нуля» (з моменту пошуку та придбання об'єкта нерухомості та до отримання ліцензії на об'єкт)
запуск у роботу аутсорсингу складських та транспортних логістичних послуг для клієнтів
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
створення ефективних комунікацій між підрозділами
Фінансовий директор ( 12.2011 – 11.2013)
керівництво фінансовим департаментом;
управління грошовими потоками;
використання управлінського обліку та звітності;
організація та впровадження процесів бюджетування;
організація та контроль ведення фінансового та податкового обліку;
податкове планування;
оптимізація фінансової структури підприємства;
Використання процесів контролінгу;
пошук та впровадження оптимальних фінансових інструментів;
взаємодія з банківськими установами;
Досягнення :
формування команди фінансового управління;
діюча система управлінського обліку та звітності;
чинна система бюджетування;
оптимальна фінансова структура компанії;
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
використання системи збалансованих показників (BSC);
створення ефективних комунікацій між підрозділами

07.2010 – 12.2011
Група компаній «Ексмо-Україна»
Виробництво, дистрибуція – прямий та не прямий продаж на території України, ЗЕД, роздрібна мережа – 38 магазинів по всій Україні.
Загальний штат компанії - 600 чол., У безпосередньому підпорядкуванні - 25 чол.
Фінансовий директор
керівництво фінансовим департаментом;
управління грошовими потоками;
ведення управлінського обліку та звітності;
автоматизація управлінського обліку та звітності;
організація та контроль процесів бюджетування;
організація та контроль ведення фінансового та податкового обліку;
податкове планування;
складання звітності по МСФЗ;
оптимізація фінансової структури підприємства;
Використання процесів контролінгу;
взаємодія з банківськими установами;
Досягнення:
формування команди фінансового управління;
Використання управлінського, бухгалтерського та податкового
обліку на базі 1С Підприємство 8.2;
діюча система управлінського обліку та звітності;
чинна система бюджетування;
оптимальна фінансова структура компанії;
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
створення ефективних комунікацій між підрозділами

09.2006 – 04.2010
Концерн «Укрпромінвест»
Виробничо-торгівельний холдинг, який об'єднує три великі виробничі підприємства – ПБК «Радомишль», ПОК «Херсон», «Пісковський завод скловиробів» – виробництво продуктів харчування та скловиробів, торговий дім «Група компаній «Рідна Марка» – дистрибуція продуктів харчування через філії та дистрибуторську мережу по всій Україні, ДП «Техенерго» - дистрибуція скловиробів по Україні, ЗЕД.
Загальний штат компанії – 1 500 чол., у безпосередньому підпорядкуванні – 65 чол.
Фінансовий директор ( 09.2007 – 04.2010 )
керівництво фінансовим департаментом;
управління грошовими потоками;
постановка та впровадження управлінського обліку та звітності у виробничих компаніях та у підрозділах дистрибуції з розвиненою філійною мережею;
автоматизація управлінського обліку та звітності у виробництві та дистрибуції;
нормування витрат на виробничих підприємствах;
впровадження процесів бюджетування у підрозділах холдингу та у керуючій компанії в цілому;
організація та контроль ведення фінансового та податкового обліку по всіх компаніях, що входять до холдингу;
організація податкового планування;
складання звітності по МСФЗ;
оптимізація фінансової структури холдингу;
оптимізація кредитного портфеля компанії;
впровадження процесів контролінгу у підрозділах холдингу та у керуючій компанії в цілому;
аудит підрозділів, що входять до холдингу;
взаємодія з кредитними, страховими установами;
взаємодія з інвесторами та акціонерами компанії, а також стратегічними партнерами;
взаємодія із зовнішніми контролюючими органами.
Досягнення:
створення ефективної команди фінансового департаменту;
централізоване управління грошовими потоками підприємства;
чинна система управлінського обліку та звітності в підрозділах холдингу та в цілому по керуючій компанії;
чинна система бюджетування;
оптимальна фінансова структура компанії;
чинна система контролінгу бізнес-процесів компанії;
автоматизація бізнес-процесів з урахуванням 1С Підприємство 8.2. ( Виробництво , дистрибуція );
оптимізація витрат у підрозділах компанії;
покращення фінансових показників діяльності компанії;
успішна діяльність компанії у період кризи (2008-2009 рр.);
створення ефективних комунікацій між підрозділами

Керівник відділу планування та контролінгу ( 09.2006 – 09.2007 )
опис системи бюджетування в керуючій компанії та бізнес-одиницях;
розробка форматів управлінської звітності;
опис бізнес - процесів на рівні керуючої компанії та бізнес-одиниць.
Досягнення :
розроблені положення про систему бюджетування у компанії;
шаблони управлінської звітності для керуючої компанії та бізнес-одиниць;
структура та опис основних бізнес-процесів компанії;
комунікація з підрозділами керуючої компанії та бізнес-одиниць.
12.2002 – 07.2006
Торгово-промислова група «Рейнфорд»
Молочний напрямок – «Молочна фабрика «Рейнфорд», ДП «Молочна фабрика «Рейнфорд», торговий дім «Трейд», «Караван», філії.
Загальний штат компанії – 1 200 чол., у безпосередньому підпорядкуванні – 11 чол.
Фінансовий директор торгового дому ( 11.2003 – 09.2006 )
Економіст ( 12.2002 – 11.2003 )
05.2002 – 08.2002
ЗАТ завод «Дніпропластмас»
Економіст
07.2001 – 04.2002
Дніпропетровський РУ АКБ «Надра»
Референт
12.2000 – 06.2001
Компанія «Космос» (напрямок діяльності – вантажоперевезення, роздрібна торгівля)
Економіст
03.2000 – 11.2000
Зовнішньоторговельна фірма «Шебіс»
Офіс менеджер

Освіта
1992 - 1997 г.
Київський державний економічний університет
Спеціальність: економіст, викладач економіки
Червоний диплом
Школа із золотою медаллю

Ділові якості
Цілеспрямованість
Наполегливість у досягненні результату
Комунікабельність
Високі організаторські здібності
Відповідальність
Обов'язковість
Енергійність
Вміння працювати в команді
Трудоголізм
Позитивне мислення
Системний похід до вирішення завдань, лідерські якості
Вміння знаходити вихід із складних нестандартних ситуацій

Дата народження: 04.06.1976
Сімейний стан: одружена, син.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: