Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Косметолог, адміністратор, асистент (HR)

Рассматривает должности:
Косметолог, адміністратор, асистент (HR), Помічник директора, Менеджер з закупівель
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Юлія Михайловська
Дата народження: 23 вересня 1979 року
Регіон: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Професійний профіль:
Я енергійний та різнобічно обдарований професіонал з багаторічним досвідом в сфері оформлення документів та допомоги вищому керівництву. Мої впевнені навички в організації офісної діяльності, забезпеченні життєзабезпечення офісу та ефективному документообігу роблять мене цінним активом у будь-якій команді.
Досвідроботи :
Помічник керівника ТОВ "СОФІЯ ОЙЛ"
Серпень 2020 рік - теперішній час
Ефективне управління вхідною/вихідною кореспонденцією та забезпечення безперебійної роботи офісу.Організація корпоративних заходів та зустрічей з гостями, підтримка керівництва в кадрових питаннях.Активна участь у підготовці документів для підтримки оперативної роботи керівництва.
Помічник комерційного директора ТОВ "Файдал Україна"
Грудень 2017 р - квітень 2020 р.
Організація ефективної документації та аналітичних звітів, забезпечення своєчасної передачі інформації керівництву.
Успішні переговори з партнерами та контроль виконання вказівок від керівництва.
Освіта та додаткова освіта:
Магістр економіки Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007 року
Курси з управління персоналом Київ, 2016 року
Ключові навички:
Ведення протоколів засідань та складання документації за допомогою Microsoft Office та 1С: бухгалтерський облік.
Впевнене використання оргтехніки, організація прийому і розподілу вхідних телефонних дзвінків, забезпечення комфортного робочого простору.
Сертифікація та додаткове навчання
Сертифікат з управління людськими ресурсами, 2016 рік.
Постійне вдосконалення знань та навичок через професійнt навчання та самоосвіту
.Курси з штучного інтелекту, зосереджені на використанні нейромереж та чатботів 2024 рік
.Кар'єрна мета:
Моєю метою є стати ключовим гравцем у досягненні цілей вашої компанії, розвиватися як професіонал та робити значний внесок у ваш бізнес.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: