Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 сентября 2022 Файл

Юлія

Бухгалтер, економіст

Город:
Звенигородка

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Андріуца Юлія Сергіївна
Дата народження: 06.10.1984р.
Місто: м. Бахмут, Донецька область (ВПО м. Звенигородка)
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади начальника економічного відділу, провідного економіста, економіста, бухгалтера.
Освіта:
серпень 2004 року – червень 2007 року Донбаська державна машинобудівна академія, факультет «Економіка і підприємництво», робота за фахом бакалавра з обліку та аудиту;
серпень 2007 року – червень 2008 року Донбаська державна машинобудівна академія, факультет «Облік і аудит», робота за фахом економіста з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
Досвід роботи:
Касир серпень 2014 р. – січень 2015 р. ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Артемівське управління по газопостачанню та газифікації м. Бахмут
Функціональні обов’язки:
прийом платежів від населення;
касові операції;
ведення касової книги.
Бухгалтер лютий 2015 р. – грудень 2015 р. ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Артемівське управління по газопостачанню та газифікації м. Бахмут
Функціональні обов’язки:
нарахування заробітної плати;
авансові звіти;
складання звітів з ЄСВ та ПДФО в програмі «Медок».
Начальник економічного відділу грудень 2018 р. – по теперішній час ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Артемівське управління по газопостачанню та газифікації м. Бахмут
Функціональні обов’язки:
Штатний розпис;
рознесення відпрацьованих годин по рахункам, для нарахування заробітної плати в програмі ПАРУС;
перевірка додатків до табелів робочого часу;
нарахування заробітної плати за відрядною системою оплати праці;
атестація робочих місць;
розрахунок нормативної чисельності;
звіт №1-ПЕ;
Форма 1С (місячна, квартальна, річна);
Форма 8Б, додаток до форми 8Б №1, №4 (місяць, квартал, рік);
Бюджет;
Перевірка розрахунків договірної ціни на роботи, послуги;
Внесення рахунків до програми 1-С та формування по ним заявок на витрати грошових коштів, усунення зауважень по ним;
Калькулювання собівартості на виконані роботи і надані послуги, розрахунок одиничних цін. Робота з калькуляціями у програмі 1С;
Складання калькуляцій для власних потреб підприємства (калькуляцій господарським засобом);
Звіт №1-КБ;
Звіти з праці.
Професійні навички
володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
уміння працювати в системах «Інтернет-банк»;
досвід формування платіжних доручень і вимог;
досвід підготовки та підписання контрактів;
знання податкового законодавства;
досвід ведення переговорів;
уміння працювати в команді;
навички управління персоналом;
навички ведення податкової звітності;
грамотна письмова і усна мова;
знання мов: українська, російська.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: вишивання хрестиком.

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: