- Файл
Дмитро
Менеджер ЗЕД
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8564871/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 29.05.1985
М. Васильків
Тел.:
e-mail: [
Досягнення: Фахівець з митного оформлення
вантажів та транспортних перевезень. Керування
колективом з 12 чоловік. Організація роботи
підприємства в сфері ЗЕД та логістики «з нуля».
Успішне ведення переговорів та досягнення цілей
компанії.
Мета: керівник відділу ЗЕД, відділу логістики,
митно-брокерського відділу.
Освіта: Житомирський агроекологічний
університет 2002 – 2007 рік, спеціаліст,
спеціальність менеджмент зовнішньоекономічної
діяльності.
Тренінги з митного законодавства та проблем в
митному оформленні.
Диплом професійної компетентності Асоціації
Міжнародних Автомобільних Перевізників (IRU).
Знання мов: Українська, Російська – вільно
Англійська – середній рівень
Навики: впевнений користувач ПК, Microsoft office,
1C, QD Pro, Bitrix24.
Водійські права категорії А, В, С.
Досвід роботи:
1. ТОВ «Крона-Калинівка», послуги з імпорту/експорту товарів, логістичні
послуги, менеджер зовнішньоекономічної діяльності, 2021 р. – травень 2022
р.
• Організував на підприємстві надання послуг з імпорту/експорту та
логістику вантажів на замовлення клієнтів (Claas Global Sales GmbH,
AGCO International GmbH, Valmont Industries Inc., LEMKEN GmbH &
Co.KG, CARL GERINGHOFF Vertriebsgesellschaft mbH & Co. KG) «під
ключ», створив та керую роботою власного вантажного автопарку (9
вантажних автомобілів).
• Організовую та контролюю доставку вантажів або власним або
найманим транспортом, від завантаження до клієнта. Планую та
визначаю оптимальний вид та кількість транспортних засобів,
необхідний для здійснення конкретного перевезення, подаю на
завантаження власний чи знаходжу транспорт напряму у перевізників
та контролюю його подачу на завантаження, наймаю експедиторські
чи кур’єрські організації для здійснення конкретного перевезення.
• Перевіряю правильність оформлення товаросупроводжуючих
документів: контрактів, інвойсів, транспортних документів,
сертифікатів тощо…
• Сам здійснюю весь спектр митних формальностей при
імпорті/експорті, необхідний для ввезення та розмитнення вантажів.
Отримую всю необхідну для ввезення та реалізації товару дозвільну
документацію.
• Веду первинну бухгалтерію з обліку вантажних перевезень власним
транспортом та послуг з митного оформлення вантажів (заключаю
договори, заявки на перевезення, митне оформлення, виписую
товаро-транспортні документи, за допомогою програмного
забезпечення 1С виписую рахунки та акти виконаних робіт на
здійснені перевезення, та митні оформлення, контролюю оплати).
Розраховую суми заробітної плати та премії водіям за результатами
поїздок за місяць.
• Готую поточні і річні статистичні показники та результати діяльності
підприємства. Веду статистику логістичних послуг та імпортно -
експортних операцій. Складаю бюджет та прогнози на наступний рік
по своєму напрямку діяльності.
2. ТОВ «Агротехсоюз» + ТОВ «Агроструктура» - офіційний представник в
Україні т.м. Claas, Fendt, Challenger, Massey Ferguson, Valtra, Lemken,
Geringhoff, Valley та ін. - імпорт та оптова торгівля сільськогосподарською
технікою і запчастинами, менеджер зовнішньоекономічної діяльності, 2011
р. – 2021 р. Організував імпорт та логістику вантажів на підприємстві «під
ключ», створив та керував роботою власного вантажного автопарку .
Організовував та контролював імпорт вантажів від постачальників з
Німеччині, Італії, Франції, Фінляндії, Туреччини, США, ОАЕ, Польщі
безпосередньо до кінцевого отримувача або на митний склад.
Організовував та контролював доставку від завантаження до клієнта.
Планував та визначав оптимальний вид та кількість транспортних засобів,
необхідний для здійснення конкретного перевезення. Перевіряв
правильність оформлення товаросупроводжуючих документів. Сам
здійснював весь спектр митних формальностей при імпорті/експорті,
необхідний для ввезення та розмитнення вантажів. Отримував всю
необхідну для ввезення та реалізації товару дозвільну документацію. Вів
первинну бухгалтерію з обліку вантажних перевезень власним транспортом
(заключаю договори, заявки на перевезення, виписував товаро-транспортні
документи, за допомогою програмного забезпечення 1С виписую рахунки та
акти виконаних робіт на здійснені перевезення, контролював оплати).
Розраховував суми заробітної плати водіям за результатами поїздок за
місяць. Готував статистичні показники та результати діяльності
автотранспортного відділу підприємства за рік. Вів статистику імпортно-
експортних операцій підприємства.
3. ТОВ «Трейдхаус», імпорт товарів, оптова торгівля, директор, 2008 р. – 2011
р. – разом з юристом за кошти власника зареєстрував компанію (з нуля),
відкрив рахунки в банках, орендував склад на Волинській оптовій базі, наняв
персонал (бухгалтера, комірника, водія-експедитора), акредитував компанію
на митниці, знайшов через інтернет, телефонні дзвінки постачальників
продукції (горіхи) з Грузії, Туреччини, Китаю, Індії, США, Аргентини,
В’єтнаму. Особисто їздив в Грузію та Туреччину на закупку товару,
контролював якість продукції перед відвантаженням. Паралельно знайшов
покупців продукції - базари, оптові бази м. Києва (Волинська, Подольська),
магазини, кондитерські фабрики (Рошен, Світоч, АВК, ХБФ, Малбі Фудс
(Рейнфорд), Деліція інші дрібні фабрики). Шукав нових клієнтів по телефону,
безпосередньо при особистих зустрічах, заключав договори, виписував
бухгалтерські документи, транспортні документи, контролював оплати,
організовував доставку товарів в Україну та до кінцевих клієнтів в межах
України, контролював бухгалтерію. Готував документи, необхідні для
розмитнення вантажів для митних брокерів (БК «777»). Готував звітність про
результати діяльності компанії для власників.
4. ПП «Абіллана», оптова торгівля, менеджер з продажу, 2007 р. – 2008 р..
Продавав продукти харчування (горіхи) на базари, оптові бази, магазини,
кондитерські фабрики. Шукав нових клієнтів по телефону, безпосередньо
при особистих зустрічах, заключав договори, контролював оплати.
5. Фінансовая компанія "ПростоФінанс" надання фінансових послуг,
менеджер, 2007 р. (3 місяці) – надавав консультації щодо кредитування та
кредити на купівлі автомобілів в автосалоні.
6. СТОВ «Бондарівське» сільське господарство, тимчасовий робітник,
комірник, 2004 рік (1 місяць),– сушка зерна літом.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Керівник відділу ЗЕД, Керівник відділу логістики, Керівник митно-брокерського відділу
Васильков, Киев, еще 2 города
Высшее образование
- Менеджер ЗЕД, ТОВ «Фірма Ерідон», 3 года 8 месяцев
- Менеджер зовнішньоекономічної діяльності, ТОВ «Крона-Калинівка», 1 год 2 месяца
Похожие кандидаты
-
Менеджер ЗЕД
20000 грн, Васильков, Киев, Белая Церковь -
Операційний менеджер
Васильков, Киев , еще 4 города -
Менеджер ЗЕД
35000 грн, Васильков, Киев -
Менеджер з продажу
20000 грн, Васильков -
Менеджер ЗЕД
Васильков, Киев, Удаленно