Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Антон

Керівник підприємства

Рассматривает должности: Керівник підприємства, Головний інженер, Інспектор прикордонної служби, Керівник виробництва
Возраст: 41 год
Город проживания: Запорожье
Готов работать: Днепр, Запорожье, Каменское, Кривой Рог, Кропивницкий, Полтава
Рассматривает должности:
Керівник підприємства, Головний інженер, Інспектор прикордонної служби, Керівник виробництва
Возраст:
41 год
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Днепр, Запорожье, Каменское, Кривой Рог, Кропивницкий, Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Савчук Антон Валерійович
Дата народження: 30.01.1984
Місто: м. Токмак Запорізької обл.,
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

Вересень 1999р. – червень 2003 р., Токмацький механічний технікум, спеціальність
«Виробництво двигунів», присвоєно кваліфікацію «Технік-механік» (експлуатація та
технічне обслуговування ДВС, стаціонарних дизель-генераторів та їх аналогів), денна
форма навчання.

Вересень 2003р – Червень 2007р, Національний Університет Кораблебудування ім.
адмірала Макарова , спеціальність : (Виробництво Двигунів). І отримав повну вищу освіту
присвоєно кваліфікацію : Інженера-Механіка.

Жовтень 2023р, «Аспірантура» Приватний Класичний Університет, зарахований з 03
жовтня 2023 рокупо 22 березня 2027 року спеціальність 281 Публічне Управління та
Адміністрування, денна форма навчання.

Досвід роботи:

Директор фермерського господарства
«Кроснос вересень 2003 – травень 2020 року м.
Токмак Функціональні обов’язки:
- загальна організація виробничої діяльності підприємства;
- закупівля та забезпечення підприємства МТЦ, ПММ, ЗЗР, мінеральними
добривами, посівним матеріалом;
- контроль та участь у проведенні усіх виробничих робіт;
- реалізація отриманної продукції та планування сезонних робіт.

Механік-начальник цеху з ремонту двигунів
квітень 2008 – червень 2011 року ТДВ «Сільгосптехніка» м. Токмак
Функціональні обов’язки:
- загальна організація сталої роботи цеху;
- налогодження взаємодії окремих дільниць цеху;
- розробка та удосконалення існуючих технологічних карт з ремонту ДВЗ;
- аналіз та подання потреб шодо забезпеченя усіх дільниць необхідними МТЦ;
- особиста участь у виришенні питань у разі виявлення нестандартних відхилень
щодо стану ДВЗ, що поступили на ремонт;
- підбір, навчання працівників на відповідні дільниці цеху.

Начальник машино-тракторного парку
червень 2011 – січень 2018 року ТДВ «Сільгосптехніка» м. Токмак
Функціональні обов’язки:
- загальна організація роботи підрозділу;
- консервування техніки та агрегатів на зимове зберігання, а також проведення її
розконсервації і підготовка до проведення польових робіт;
- планування графіків проведення ТО та планових ремонтів техніки;
- забезпечення вчасної подачі необхідної техніки та агрегатів для проведення
польових робіт;
- облік наявних МТЦ, шин, АКБ, інструментів;
- аналіз та подання заявок на придбання МТЦ, інструментів, засобів виробництва;
- забезпечення дільниць та працівників необхідними МТЦ, інструментами та
засобоми виробництва;
- організація та контроль проведення ремонтних робіт на відповідних дільницях
власної техніки підприємства та техніки замовників;
- удосконалення існуючих методів проведення ремонтних робіт та організації
роботи дільниць;
- участь в організації проведення польових робіт та організація роботи оперативної
бригади, з проведення ремонтів у польових умовах;
- контроль стану виробничого обладнання та засобів виробництва;
- забезпечення та контроль безпечних умов праці;
- налагодження взаємодії з структурними підрозділами підприємства;
- взаємодія з сервісними організаціями та постачальниками запасних частин,
інструментів та обладнання;
- підбір, навчання працівників на відповідні дільниці підприємства;
- ведення навчальних практик студентів навчальних закладів, що направлені на
практичне стажування.

Головний механік «Сільгосптехніка»
Січень 2018 – вересень 2020 ТДВ «Сільгосптехніка» м. Токмак
Проведено реорганізацію підприємства зі зміною посад, функціональні обов’язки
залишились як і на попередній посаді.

Директор ТДВ «Сільгосптехніка»

Травень 2020-Вересень 2020 року. ТДВ « Сільгосптехніка»

Функціональні обов’язки:
— основне завдання: налагодження та систематизація усіх виробничих процесів;

— планування, організація та контроль ефективної роботи всіх служб с/г підприємства;

— оптимізація та розвиток діяльності підприємства, розробка пропозицій щодо покращення
ефективності діяльності підприємства та бізнес процесів;

— розробка плану робіт. Управління бюджетом с/г підприємства (річне, стратегічне та
щомісячне бюджетування);

— розвиток земельних відносин у регіоні;

— контроль якості та своєчасність проведення с/г робіт, використання техніки, контроль
якості продукції, що виробляється;

— підбір,
навчання, розстановка та мотивація персоналу. Оптимізація залучення персоналу з
урахуванням сезонності робіт;

— управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання.

Самозайнятість – реалізація власного проекту
вересень 2020 р - лютий 2022 р.
Імпорт найпопулярніших та затребуваних товарів:
- вивчення та аналіз потреб окремих товарів на ринку України;
- тестування окремих категорій товарів, для формування асортименту;
- налагодження взаємодії безпосередньо з виробниками продукції;
- співпраця з логістичними компаніями;
- робота з маркетплейсами та торгівельними інтернет майданчиками; - загальне
управління, контроль та корегування процесів проекту.

Механік ТОВ «Екопел»

Механік жовтень 2022 – березень 2023 ТОВ «Екопел» м. Любомль
Волинська обл.
Функціональні обов’язки:
- загальна організація роботи автомобільно-транспортного та
сільськогосподарського парку;
- консервування техніки та агрегатів на зимове зберігання, а також проведення її
розконсервації і підготовка до проведення польових робіт;
- планування графіків проведення ТО та планових ремонтів техніки;
- забезпечення вчасної подачі необхідної техніки та агрегатів для проведення
польових робіт;
- облік наявних МТЦ, шин, АКБ, інструментів;
- проведення роботи з придбання МТЦ, інструментів, засобів виробництва;
- забезпечення дільниць та працівників необхідними МТЦ, інструментами та
засобоми виробництва;
- організація та контроль проведення ремонтних робіт сільськогосподарської та
автомобільної техніки підприємства;
- удосконалення існуючих методів проведення ремонтних робіт та організації
роботи;
- участь в організації проведення польових робіт та організація роботи оперативної
бригади, з проведення ремонтів у польових умовах;
- контроль стану виробничого обладнання та засобів виробництва;
- забезпечення та контроль безпечних умов праці;
- налагодження взаємодії з структурними підрозділами підприємства;
- взаємодія з сервісними організаціями та постачальниками запасних частин,
інструментів та обладнання; - підбір, навчання працівників.

Технічний консультант,Інженер ТОВ «Коминтерн-М»

Консультант : Березень 2023- Грудень 2023 м. Запоріжжя

Функціональні обов’язки:
- Оновлення АТП і земле обробних агрегатів
- Актуалізація технічного забезпечення
- Актуалізація графіків проведення ТО та планових ремонтів техніки
- Актуалізація організації експлуатації, ремонту та відновлення: автотранспортних
засобів, с/г техніки, агрегатів, машин та механізмів
- Вивчення та аналіз максимально ефективних земле обробних агрегатів
- Перехід на 500 сильні трактори ( Трактор гусеничний Case IH Quadtrac 500)
- Створення АТП с застосуванням широкозахоплюючих земле обробних агрегатів
Директор ТОВ «Коминтерн-М»

Директор: Грудень 2023- Квітень 2024 м. Запоріжжя

Функціональні обов’язки:

Функціональні обов’язки:

— основне завдання: налагодження та систематизація усіх виробничих процесів;

— планування, організація та контроль ефективної роботи всіх служб с/г підприємства;

— оптимізація та розвиток діяльності підприємства, розробка пропозицій щодо покращення
ефективності діяльності підприємства та бізнес процесів;

— розробка плану робіт. Управління бюджетом с/г підприємства (річне, стратегічне та
щомісячне бюджетування);

— розвиток земельних відносин у регіоні;

— контроль якості та своєчасність проведення с/г робіт, використання техніки, контроль
якості продукції, що виробляється;

— підбір,
навчання, розстановка та мотивація персоналу. Оптимізація залучення персоналу з
урахуванням сезонності робіт;

— управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання.

Виконавчий-Директор: ТОВ «Агрорекавері»

Виконавчий-Директор: Квітень 2024 -Грудень 2024.

Рішення єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Комінтерн-м»
шляхом виділу створити нову юридичну особу «Агрорекавері»

Проведено реорганізацію підприємства без зміни посади, функціональні обов’язки
залишились як і на попередній посаді.
Професійні навички:

- володію комп’ютером;
- уміння проводити переговори та вирішення не штатних ситуацій;
- навички проведення організаційної роботи;
- навички проведення контролю та корегування роботи дільниць, структурних
підрозділів;
- досвід роботи в режимі багатозадочності та великої кількості інформації;
- досвід планування та розробки планів роботи підприємства;
- досвід співпраці з сервісними та постачальними компаніями;
- значний досвіт організації експлуатації, ремонту та відновлення: автотранспортних
засобів, с/г техніки, агрегатів, машин та механізмів;
- досвід у плануванні та забезпеченні підприємства МТЦ, ПММ, МТЗВ;
- досвід переробки сільськогосподарської продукції та переробки відходів
- сільськогосподарського виробництва на біопаливо;
- досвід представлення інтересів організації в різних інстанції

Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній
рівень.

- Особисті якості:
- Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
- Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
- Прагнення до навчання та розвитку. Готовий до переїзду.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: