- PRO
Ольга
Спеціаліст з документообігу, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Спеціаліст з документообігу, Менеджер по роботі з клієнтами
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Голованевск
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8601918/
Опыт работы
Інспектор відділу кадрів
с 12.2022 по 01.2024
(1 год 1 месяц)
Голованівський ліцей ім. Т. Г. Шевченка, Голованівськ (Освіта, наука)
Фахівець з публічних закупівель
с 11.2020 по наст. время
(4 года 9 месяцев)
Навчальний заклад (ліцей), Голованівськ (Освіта, наука)
1) підготовка, аналіз виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі;
2) підготовка тендерної документації (від Замовника) та завантаження через електронний кабінет;
3) відстеження результатів процедури;
4) участь у публічних закупівлях;
5) здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні;
6) планування і здійснення закупівель;
7) документальний супровід процесу закупівель на всіх етапах, договірною роботою;
8) забезпечення безперебійності закупівель;
9) координація і контроль процесу доставки;
10) грамотне володіння українською мовою, як усно, так і письмово;
11) адміністрування процесу погодження договорів;
12) досвід роботи з електронними майданчиками для проведення тендерів;
13) наявність сертифікатів про проходження навчання в сфері публічних закупівель;
Старший касир-менеджер
с 01.2018 по 03.2019
(1 год 2 месяца)
АТ Райфайзен Банк Аваль, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)
1. Поточне розрахунково-касове обслуговування клієнтів;
2. Операції з валютою;
3. Виконання касових операцій;
4. Робота з касовими документами;
5. Забезпечення якісної обробки, формування і упаковка грошових білетів, монет і валютних цінностей;
6. Здійснення грошових переказів.
Начальник відділення
с 12.2013 по 11.2015
(1 год 11 месяцев)
НАДРАБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)
- управління поточною діяльністю відділення;
- забезпечення належного виконання банківських та інших операцій ;
- відповідальність за виконання покладених на відділення завдань і функцій;
- забезпечення належного виконання рішень і планів;
- розподіл обов’язків між працівниками відділення
- залучення потенційних клієнтів на обслуговування;
- приймання участі у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази Банку по всьому комплексу продуктів;
- проведення зустрічей з керівництвом компаній — партнерів з метою залучення на обслуговування по зарплатно — карткових проектах та продажам роздрібних продуктів їх працівникам, підтримка відносин з компаніями;
- контроль виконання планів продажів зарплатно-карткових проектів та кредитування підлеглими співробітниками;
- реалізація стратегії розвитку бізнесу
Старший касир-менеджер
с 07.2008 по 12.2013
(5 лет 5 месяцев)
НАДРАБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)
Менеджер з продажу
с 07.2007 по 07.2008
(1 год)
ПРИВАТБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)
Образование
ОНУ ім. І.І. Мечникова
Менеджмент організацій; менеджер економіст, Одеса
Высшее, с 2004 по 2010 (6 лет)
Знания и навыки
- Ведення переговорів з постачальниками
- Здатність до навчання
- Самостійне прийняття рішень
- Уміння аналізувати
- Укладання угод
- Стресостійкість
- MS Excel
- Комунікабельність
- Ведення переговорів
- Закупівля будівельних матеріалів
- Контроль документообігу
- Закупівля продовольчих товарів
- Закупівля електротехнічної продукції
- Закупівля виробничого обладнання
- Аналіз продажу
- Закупівля канцелярії
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
- активна життєва позиція, позитивне мислення;
- навички ефективних комунікацій та взаємодії в команді;
- відмінні навички самоорганізації, тайм-менеджмент;
- комунікабельність, навченість, уважність, висока працездатність, стресостійкість;
- наполегливість у досягненні результату;
- вміння працювати з великими обсягами інформації та документів в режимі багатозадачності;
- високі комунікативні навички, вміння переконувати та домовлятися;
- порядність та нульова толерантність до корупції;
- вміння працювати в умовах багатозадачності;
- досвід роботи на керівник посадах;
- вміння не лише керувати а й мотивувати команду, розділяти та підтримувати спільні цінності;
- ініціативність;
- високий рівень володіння ПК і продуктами MS Office;
- досвід телефонних продажів послуг.
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст з документообігу
23000 грн, Киев -
Оператор ПК, діловод
Киев, Ирпень, Удаленно -
Адміністратор
Киев -
Фахівець з документообігу
Киев -
Архіваріус
Киев, Ирпень -
Діловод
Киев