Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Андрій

Интернет-маркетолог

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інтернет-маркетолог

с 08.2017 по 07.2022 (4 года 11 месяцев)
Тов "Вист груп", Київ (Роздрібна торгівля)

Професійний профіль:
Досвідчений маркетолог з понад 8-річним стажем у сфері digital та performance-маркетингу. Спеціалізуюся на стратегічному плануванні, оптимізації воронок продажів та управлінні багатоканальними кампаніями.
Розробив та реалізував маркетингову стратегію, що призвела до збільшення продажів на 25% протягом першого року
Оптимізував воронки продажів, що підвищило конверсію лідів на 20%.
Впровадив систему аналітики, яка дозволила відстежувати ефективність кожного каналу та коригувати стратегії в реальному часі.
Координував роботу команди з 5 спеціалістів, включаючи дизайнерів, програмиста, контент-менеджерів.
Налаштування CRM системи - синхронізація з 1С, налаштування ip телефонії.
Активний учасник професійних конференцій та семінарів з digital-маркетингу.
Ключові навички:
Стратегічний маркетинг: Розробка та впровадження маркетингових стратегій для збільшення частки ринку та підвищення впізнаваності бренду.
Управління рекламними кампаніями: Досвід запуску та оптимізації кампаній у Google Ads, Meta (Facebook, Instagram) та LinkedIn Ads. Налаштування СЕО, оптимізація.
Аналітика та оптимізація: Використання інструментів веб-аналітики для оцінки ефективності компаній та прийняття рішень на основі даних.
Лідогенерація: Розробка та впровадження стратегій залучення клієнтів через різні канали, включаючи SEO, партнерські програми та email-маркетинг.
Контент-маркетинг: Створення оферів, написання технічних завдань для креативів, відео та банерів.
Управління проектами: Координація роботи міждисциплінарних команд, включаючи дизайнерів, копірайтерів та зовнішніх підрядників.
Ремаркетинг з клієнтською базою: Розробка та впровадження стратегій утримання, повернення та прогріву клієнтів, користуючись за допомогою всіх відповідних для цього рекламних ресурсів.

Досвід роботи:



ТОВ "ВІСТ ГРУП"
Період роботи: 2019 – 2024
Сайт: vist.market
Посада: Керівник проєкту, інтернет-маркетинг
Основні обов'язки:
•Управління, наповнення та підтримка сторінок у соціальних мережах.
•Розробка стратегії онлайн-присутності бренду.
•Підготовка контенту для соціальних мереж.
•Аналіз ефективності, підготовка звітів, робота зі статистикою.
•Створення, контроль та моніторинг рекламних кампаній.
•Постановка завдань дизайнерам, контент-менеджерам, програмістам.
•Розробка стратегії збільшення трафіку із соцмереж.
•Планування бюджету, створення та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads, Facebook Ads, Linkindin Ads, Manager (Instagram, Messenger), TikTok.
•Створення ремаркетингових кампаній для взаємодії з потенційними та існуючими клієнтами.
Оптимізація сайту для подальшого SEO-просування.
•SEO-просування:
Оптимізація Google Merchant Center, налаштування та ведення товарних оголошень (Google Shopping).
•Аналіз даних за допомогою Google Analytics, Facebook Ads Manager, Serpstat, Google Tag Manager.
•Контроль роботи підрядників.
•Пошук і тестування нових каналів трафіку.
•Робота над підвищенням конверсії сайту.
•Створення контент-плану для блогу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: