Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Микола

Head of business development

Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Микола Франчук

Дата народження:20.04.1988

Номер телефону:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Загальна інформація: 19 років активного досвіду в торгівлі, включаючи прямі продажі, дистрибуцію побутової електроніки, експортний бізнес, формування та управління ВТМ, розробку різних категорій товарів і брендів, всередині компанії, співпрацю та спілкування з іноземними вендорами та партнерами

Бажана посада:Керівник категорійного відділу, Керівник відділу розвитку бізнесу, комерційний директор

Компетенції :

◦ Побудова стратегії розвитку бренду/категорії
◦ Формування та аналітика бюджетів
◦ Управління експортним бізнесом
◦ Високі навички ведення переговорів
◦ Вміння працювати в режимі багатозадачності
◦ Уміння правильно ставити завдання та керувати результатами співробітників
◦ Великий досвід у розробці власної торгової марки
◦ Створення сильних команд співробітників

Досвід роботи:

Липень 2021 - ТОВ «Екстрім Прайд»
Серпень 2024Керівник відділу розвитку бізнесу

Функціонал:Реформування бренд-портфоліо та оновлення основної стратегії компанії (розширення портфелю з 2х брендів, до 24х)
Формування та вдосконалення процесів для досягнення стратегічних цілей
Відкриття та розвиток нових напрямків бізнесу всередині компанії (експортні продажі; власна торгова марка)
Пошук перспективних напрямків/категорій для розширення бізнесу
Проведення переговорів з вендорами на рівні CEO, для подальшої співпраці/покращення умов праці тощо. Формування та навчання команд співробітників для різних напрямків в компанії (зростання команди з 1го до 15ти співробітників)


Квітень 2021 –АСБІС Україна
Серпень 2021PLSM Haier MDA/SDA

Функціонал:Розвиток та просування бренду Haier на ринку України. Позиціонування бренду, планування та формування товарного ряду. Спілкування з онлайн і офлайн партнерами. Створення бренду в офлайн-каналі (національний та регіональний ритейл). Планування зовнішніх промо-кампаній і торгових заходів. Переговори з новими потенційними партнерами
Achievements:
• Повний перезапуск дистрибуції бренду Haier на ринку України
• Ефективна кооперація з офлайн-мережою Eldorado (50 магазинів на перше відвантаження товару)
• Окрема ексклюзивна програма співпраці з Rozetka (категорія пральних машин)

Лютий 2020 – DEKA/JURA
Березень 2021Менеджер з розвитку бізнесу

Функціонал:Розвиток бізнесу з нуля. Постійна комунікація зі швейцарським офісом, прогнозування та розміщення замовлень, формування асортименту, ціноутворення та класифікація пропозицій, відповідно до рівня замовника, організація та відстеження поставок товарів в Україну, формування товарного складу та технічних характеристик, ведення переговорів та підписання контрактів з онлайн та офлайн партнерами , спілкування з ключовими партнерами (топ-3 рітейл, Rozetka, кавові спеціалісти), проведення презентацій та тренінгів по продукції ТМ Jura


Квітень 2012 – ERC
Листопад 2019Бренд-менеджер/Продакт-менеджер

Квітень 2012 -Бренд/Продакт-менеджер категорії ТВ
Травень 2014

Функціонал:У цей період відповідав за розвиток брендів телевізорів Sony, Sharp і Panasonic. Основні завдання: закупівля та підтримка асортименту, встановлення актуального контенту, ціноутворення для дилерського каналу, комунікація з ключовими партнерами в напрямку SMB та Retail (близько 20 різних акаунтів, включаючи національні офлайн-рітейли, регіональні офлайн-рітейли, інтернет-магазини тощо), ведення та трансляція рекламних заходів (місцевих і національних), планування закупівель, підтримка встановленого рівня рентабельності і показників продажу бренду.

Травень 2014 – Бренд/Продакт-менеджер категорії МБТ
Листопад 2019

У цей період відповідав за бренди Braun, Delonghi, Kenwood, Philips, Panasonic, Groupe SEB, Thomas, Miele, WAHL / Moser, SUNUV, Jura, Bissell (в зоні відповідальності було близько 7000 SKU). Основні завдання: закупівля та підтримка асортименту, надання актуального контенту, ціноутворення для дилерського каналу, комунікація з ключовими SMB та Retail партнерами (близько 40 різних акаунтів, в тому числі ТОП-3 національних рітейлів, Розетка, Алло та інші інтернет-магазини, регіональний рітейл ) проведення та трансляція рекламних заходів (місцевих та національних), планування закупівель, підтримання встановленого рівня рентабельності та показників продажу бренду. Також в обов'язки входили: комунікація з іноземними партнерами, залучення нових контрактів в портфель ERC, введення окремих категорій під власну торгову марку компанії.
Achievements:
• ERC став дистриб'ютором №1 в компанії Philips Україна
• Загальний річний оборот Philips HA, всередині ERC, зріс більш ніж на 300% за один рік
• ERC став дистриб'ютором №1 в компанії Groupe SEB Ukraine
• Загальний річний оборот Groupe SEB, всередині ERC, зріс більш ніж на 400% за один рік
• ERC став дистриб'ютором №1 в компанії Thomas Elektrowerke
• Ринкова частка Thomas зросла на 10% і стала вищою, ніж у головного конкурента Bosch/Zelmer
• ERC стає ексклюзивним дистриб'ютором брендів WAHL/Moser в Україні
• Збільшення частки ринку Panasonic HA з 1% до 9% за один рік
• SUN UV стає брендом №1 в категорії сушарки для нігтів за 6 місяців

Березень 2010-Мережа офлайн магазинів “MOYO”
Квітень 2012Продавець

Функціонал:Розпочинав роботу з посади молодшого продавця, з поступовим підвищенням до виконавчого директора магазину. Обов'язки: прямі продажі електронної та побутової техніки, управління поверненням та оформленням неліквідних товарів, відкриття нових магазинів, проведення тренінгів для молодшого персоналу

Вересень 2007-ТОВ «Твоя Пресса-В»
Березень 2010Менеджер розвитку мережі «Сільпо»

Функціонал:Аналіз асортименту поліграфічної продукції на полицях мережі магазинів «Сільпо», оптимізація розміщення товарів, підтримка поточного асортименту, планування та оформлення замовлень, розширення товарного охоплення мережі, по Україні.

Червень 2005-ТОВ «УкрПриватБізнес»
Вересень 2007Торговий представник

Функціонал:Контроль викладки товару на полицях торгових мереж, аналіз і зведення товарних залишків, оформлення замовлення на товар, комунікація з іноземним виробником

Освіта:
2004-2010– Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, факультет економіки та менеджменту. Рівень освіти - магістр
2002-2003 – Перші Київські державні курси іноземних мов (англійська). Диплом з відзнакою.

Додаткова інформація:
Мови: Українська, Російська, Англійська
Посвідчення водія: категорія B, A
Тренінги: Develop Your Business(2023рік), GTD(2023рік)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: