Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ілля

Модератор

Рассматривает должности:
Модератор, Системний адміністратор, Менеджер з підтримки клієнтів, Оператор ПК, Спеціаліст з клієнтів, IT-спеціаліст
Возраст:
36 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Ім'я: Ерліх Ілля Ілліч
Дата народження: 26 січня 1989
Місто: Одеса
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Teлеграм @subziro89

Бажана посада:
• Технічна підтримка
• Системний адміністратор
• Оператор-менеджер чату
• Вихователь

Досвід роботи

2005–2025 Системний адміністратор | ТОВ "Сохнут", Одеса
Посада: Системний адміністратор
Обов'язки:
Забезпечував стабільну роботу мережі для 50+ користувачів.
Адміністрував Windows Server 2003/2008/2012, FreePBX, CentOS, SQL.
Навчав 30+ працівників ефективному використанню ПЗ, що підвищило продуктивність.

2007 Playbacker | Кіностудія, Одеса
Забезпечував технічну підтримку знімального процесу для фільму «Посмішка Б-га»

2015–2018 Спеціаліст з підтримки сайтів | Фріланс
Надавав технічну підтримку через Help Desk
Проводив профілактику обладнання

2015–2016 Адміністратор та завгосп | Мігдаль, Одеса
Організовував технічне забезпечення офісу та заходів
Налаштовував оргтехніку, забезпечуючи безперебійну роботу
Підготовка замовлень та матеріалів для функціювання офісу

2016–2017
Онлайн-проект
Підписка про нерозголошення інформації.

2012–2015 Рятувальник | Відомчий пляж, Одеса
Забезпечував безпеку відпочивальників, провів 10+ рятувальних операцій.

2023–2024 Технічний спеціаліст 2-ї лінії (Технічна підтримка, ставки на спорт)
Надавав підтримку з вирішення фінансових питань з 1 лінії, та направляв готову задачу на 3, якщо питання було не в нашій компетенції
Налаштував автоматизовану систему обробки запитів

Освіта
• Середня повна ЗОШ
• Самоосвіта: Linux, кібербезпека, мережеві технології | 2018–2023
• Цифрограм 2.0 (C2) | 2022

Професійні навички
• Адміністрування: Windows Server (2003/2008/2012), Linux, AD, DHCP, DNS, VPN.
• Мережеве обладнання: D-Link, TP-Link, міні-АТС (Panasonic, LG).
• Технічна підтримка: Help Desk, антивірусний захист, діагностика ПК.
• Навички навчання: Проведення тренінгів для користувачів.
• Заміщення керівника служби технічної підтримки.
• Встановлення та налаштування програмного забезпечення.
• Налаштування та обслуговування оргтехніки.

Особисті якості
Відкритість до навчання, відповідальність, аналітичне мислення.
Захоплення сучасними технологіями, ігровою індустрією та електронікою.

Додаткові сертифікати
• Цифрограм 2.0
Рівень цифрової грамотності: Високий C2
Загальна кількість балів: 80/90
Дата отримання: 18 липня 2022 року

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: