Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Аркадий

Керівник фінансово-економічного відділу, фінансовий директор

Возраст:
54 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Контактна інформація:

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Професійний профіль
Фінансовий менеджер з понад 20-річним досвідом у сфері фінансового аналізу,
бюджетування, економічного планування та автоматизації фінансових процесів. Досвід
керівництва фінансовими підрозділами та впровадження ефективних управлінських
рішень.

Ключові навички
• Фінансовий аналіз та прогнозування
• Бюджетування та фінансове планування
• Управління ризиками та економічна безпека
• Автоматизація бізнес-процесів
• Робота в ERP
• Розробка стратегій
• Контроль та оптимізація витрат
• Розробка та впровадження KPI
• Розрахунки економічних та фінансових показників, точки беззбитковості
Освіта
2010 - 2012 MBA, International Business School
1994 - 1998 Сєверодонецький технологічний інститут – Спеціальність: економіст
1988 - 1993 Харківський інститут радіоелектроніки – Спеціальність: інженер - системотехнік

Досвід роботи
2024 по цей час АТ «Укрпошта», м. Київ
Начальник відділу планування та економічного аналізу
• Складання фінансового плану підприємства, контроль виконання, аналіз відхилень,
складання звітів про його виконання;
• Підготовка листа очікування для акціонера з розрахунком цільових показників
ефективності;
• Аналіз фінансово-господарської діяльності та підготовка щомісячних бізнес-ревю для
керівництва;
• Складання P&L, CF та висновків за результатами роботи за період;
• Складання розрахунку прибутковості бізнесів та послуг компанії, визначення
маржинальності та точки беззбитковості;
• Створення, удосконалення наявних звітів та форм в електронній системі (ERP) та Excel.
• Керівництво відділом, участь в аудиторських перевірках, перевірках державних органів,
складанні звітів,

ТОВ “Медичний центр “Медікап”, м. Київ
2023-2024 Фінансовий менеджер, аналітик
• Складання P&L, CF та висновків за результатами роботи за період;
• Складання бюджету, контроль виконання бюджету;
• Розробка фінансово-економічних моделей для обрахунку наслідків впровадження
проектів;
• Аналіз змінних та постійних витрат, маржинальності. Розрахунок точки беззбитковості.
• Розробка облікової політики;
• Складання форм для складського обліку, розрахунку заробітної плати;
• Розробка регламентних документів для врегулювання роботи процесів на підприємстві;
• Контроль правильності складання документів в 1С для цілей управлінського обліку;
• Накопичення статистичної інформації в частині економічних та фінансових показниів.
• Складання щоденної довідки про поточних стан показників, які впливають на фінансовий
результат роботи підприємства, потік грошових коштів, з прогнозом їх впливу на
прибуток та залишок коштів за результатом поточного місяця, в порівнянні з очікуваним
прогнозом (місячним бюджетом)

2020 – 2022 Мукачівська міська рада, м.Мукачево
Заступник начальника Управління міського господарства
• контроль діяльності 10 комунальних підприємств (фінансове планування, щомісячна
звітність, аналіз економічного/фінансового стану та ключових показників підприємств,
забезпечення прибутковості)
• керівництво проектом по виведенню із кризового стану збиткового комунального
підприємства
• розробка, впровадження та супровід управлінської звітності, її автоматизація
• формування бюджету Управління, розробка системи мотивації/Положення про
підрозділ/посадових інструкцій
• керівник Тендерного комітету, робота в комісіях, співпраця із зовнішними
організаціями
• розробка проектів міських програм, контроль за їх виконанням, контроль за виконанням
правил благоустрою/цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

2019 – 2020 ТОВ «Універсал-СД», м.Сєверодонецьк
Заступник директора з фінансів
• розробка та впровадження фінансової моделі бізнесу
• створення системи бюджетів, фінансових планів, показників діяльності, контроль та
аналіз їх виконання
• впровадження управлінської звітності
• управління ліквідністю підприємства, аналіз ризиків
• аналіз інвестиційних проектів, їх дохідності

2016-2018 Сєверодонецька міська рада, м.Сєверодонецьк
Перший заступник міського голови/член виконавчого комітету міської ради
• керівництво 7 структурними підрозділами міської ради, в т.ч. фінансовим Управлінням,
Департаментом економічного розвитку
• впровадження и управління процесом бюджетування і звітності 12 комунальних
підприємств, аналіз їх фінансового стану
• запровадження програмно-цільового методу в бюджетному процесі, формування
міського бюджету
• управління процесом формування міських цільових програм
• розробка програми соціально – економічного розвитку міста
• координація процесу взаємодії зі зовнішними організацями: ПРООН, Європейський
інвестиційний банк, іншими інвесторами

2014 - 2016 Керівництво проектами зі створення систем управління компаніями

2013 - 2014 ПАТ «Укрпрофоздоровниця», м.Київ
Заступник голови Правління з економічних питань
• розробка і впровадження системи управління групою компаній (більше 80 дочірніх
компаній – система планування, бюджетування, управлінської звітності)
• управління фінансовими потоками та ліквідністю групи компаній
• розробка стратегії розвитку холдингу
• фінансово – економічний аналіз роботи холдингової структури
• формування звітності для акціонерів щодо результатів роботи групи компаній

2012-2013 ТОВ «Розвиток 21-Сторіччя», м.Київ
Керівник з розвитку бізнесу
• управління прибутковістю інвестиційного проекту
• побудова моделі роботи компанії (бізнес-процеси, структура, штатний розпис, система
планування і звітності, система мотивації)
• впровадження і управління системою бюджетування
• розробка системи контролінгу та ефективного управління витратами
• автоматизація бухгалтерської звітності підприємства

2011-2012 АТ «Західенерго», м.Львів
Головний бухгалтер
• управління бухгалтерським та податковим обліком підприємства, податкове
планування
• формування облікової політики компанії
• впровадження стандартів МСФЗ, робота за аудиторськими компаніями
• формування задач по автоматизації процесів обліку і побудови звітності, формування
бізнес-вимог

2001-2010 АО «SUD-CHEMIE ALVIGO CATALYSTS UKRAINE», м.Сєверодонецьк
Головний бухгалтер/Заступник генерального директора з економіки та фінансів/Член ради
директорів
• розробка стратегії розвитку підприємства
• впровадження системи бюджетування (поточного, короткострокового,
довгострокового) та бізнес-планування, формування економічної моделі розвитку
підприємства
• управління фінансовими потоками та ліквідністю, робота з фінансовими організаціями
• розробка і впровадження управлінської звітності, оперативних прогнозів діяльності та
контроль за їх виконанням
• формування системи KPI для оцінки ефективності співробітників
• проведення фінансово-економічного аналізу діяльності підприємства, аналіз та
мінімізація фінансових ризиків
• впровадження МСФЗ, робота за аудиторськими компаніями
• управління бухгалтерським та податковим обліком діяльності підприємства,
формування облікової політики

Навчання
2019 Microsoft Excel для бізнесу, Міжнародна бізнес-школа «Laba»
2011 Тренінг «Податкове планування та МСФЗ» ДТЕК, м. Львів
2009 Тренінг «Управлінська звітність» SUD-CHEMIE AG м. Мюнхен, Німеччина

Додатково
Володіння мовами Українська, російська – вільно, англійська – Intermediate
Володіння ПЗ MS Office (Word, Excel, Power Point), 1C, просунутий користувач Excel.
Аналітичне мислення, відповідальність, вміння працювати з великим масивом
даних, уважність, вміння правильно розподіляти задачі та ставити пріоритети.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: