Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 сентября 2006

Ярослава

Менеджер по продажам, закупкам

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Р Е З Ю М Е

Скорогляд Ярослава Володимирівна

Дата народження: 24 лютого 1975 року
Родинний стан: незаміжня
Контактний телефон: 482-01-41, [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), 542-60-04
Місце проживання: м. Київ
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2000-2003р. Закінчила Державну Академію керівних кадрів культури і мистецтв м. Київ і отримала повну вищу освіту за спеціальність “Документознавство та інформаційна діяльність” та здобула кваліфікацію документознавець, референт органів державної влади та місцевого самоврядування ( диплом про закінчення № КВ 22790748).
Курси підготовки користувачів персональних комп’ютерів ( Windows XP, 2000 Office 2000/XP/2003, Internet, поштові кліенти: The Bat, Outlook, Fox mail). Свідоцтво про закінчення АК №053839
Навички роботи: Знання 1С 7v, ведення документації в 1С, РС – користувач (Windows XP, 2000 Office 2000/XP/2003, Word, Excel, Internet, поштові кліенти: The Bat, Outlook, Fox mail, факс, ксерокс);
Українська, російська мови, англійська, німецька ( з словником )
Машинопісь ( 60-80 зн/хв ).
Досвід роботи:
02/2002-12-2003 помічник бухгалтера, бухгалтер ТОВ” УкрЕкоСервіс”
•Ведення первинної документації – вхідні та вихідні документи, листи, накази, розпорядження, ведення документів з особового складу (оформлення трудових контрактів, договорів, архівація баз даних)
•Ведення первинної бухгалтерії – складання видаткових накладних, податкових накладних, актів взаєморозрахунків, договорів на надання різних послуг, бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства,
•Ведення фінансової документації –оформлення платіжних поручень, оформлення банківських виписок
02/2004- менеджер гарантійного відділу НВФ”Алсіта”
( виробництво настільних компьютерів ТМ „Алсіта” )
•ведення первинної документації в программі 1С „Підприемство” „Склад”;
•робота з кліентом;
•накопичення, обробка та аналіз інформації; зв”язок з різними підрозділами, які беруть участь у технологічному процесі; робота з базами даних Access та ін.
Ділові якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, працьовитість. Легко навчаюсь, здібність до математичного аналізу.
Бажана заробітня платня: від 350$.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: