Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Світлана

Економіст, бухгалтер

Возраст:
50 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Юношева Світлана Юріївна
E-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 10.11.1974р.
Місце народження: м.Харків
Сімейний стан: не одружена.
Досвід роботи:
З 17.10.2023 по теперішній час АТ «БАНК «ГРАНТ» Головний економіст відділу обліку.
Функціональні обов’язки:
1) Ведення аналітичних таблиць.
2) Робота з первинно документацією.
3) Робота з контрагентами.
4) Опрацювання актів звірок.
5) Розрахунки з працівниками про відшкодування господарських витрат.
6) Облік ТМЦ (основні засоби, МНМА та інші товари), рух ТМЦ, амортизація списання.
7) Інвентаризація
8) Виписка довіреностей.
9) Контроль за наявністю оригіналів документів.
З 27.03.2023 по 13.10.2023р.: Банк ПУМБ. Господарський відділ. Економіст.
Інвентаризація , закупка товарів для потреб відділень.
З лютого 2016р. по 31.01.2023р.: АТ»МЕГАБАНК». Управління бухгалтерського обліку та контролю (господарська діяльність). Начальник відділу. Під час відсутності керівника виконувала його обов’язки.
Функціональні обов’язки:
1) Своєчасне та достовірне відображення господарських операцій в балансі банку.
2) Щоденний аналітичний облік та контроль дебіторської заборгованості.
3) Ведення обліку договорів.
4) Ведення аналітичних таблиць.
5) Робота з первинно документацією.
6) Робота з підрозділами банку та регіональною мережею.
7) Робота з контрагентами.
8) Опрацювання актів звірок.
З лютого 2011р. по лютий 2016р.: ПАТ»МЕГАБАНК». Управління обліку оплати праці. Економіст.
Функціональні обов’язки:
1) Розрахунки з працівниками по відрядженню.
2) Розрахунки з працівниками про відшкодування господарських витрат.
3) Заповнення авансових звітів.
З лютого 2003р. по січень 2011р.: ПАТ»МЕГАБАНК». Управління по роботі з пунктами прийому платежів. Касир.
Функціональні обов’язки:
1) Прийом комунальних та інших платежів.
2) Пакування грошей згідно постанови НБУ.
3) Супровідна документація.
4) Інкасація.
З 1999р. по 2002р.: Декретна відпустка.
З січня 1996р. по травень 1998р.: ЧФ «ОПТТОР». Адміністратор ресторану.
З березня 1994р. по січень 1996р.: ЧФ «ОПТТОР». Секретар.
Освіта:
01.09.2004 по 30.06.2009: Харківський національний автомобільно-дорожній університет.
За спеціальність облік і аудит.
Професійні навички:
1) Впевнений користувач ПК (WORD, EXCEL, Outlook, SCROOGE-III).
2) Знання банківського законодавства та нормативно-правових документів.
3) Знання бухгалтерського обліку.
4) Володію російською та українською мовою, англійська (зі словником).
Особливі якості:
До роботи ставлюсь з максимальною віддачою. Маю досвід роботи з людьми, комунікабельна, вмію вести переговори. До особистих якостей можу віднести: цілеспрямованість, відповідальність, чесність, порядність, старанність, акуратність та швидку навчаємось.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: