- Файл
Ольга
Спеціаліст технічної підтримки
- Рассматривает должности:
- Спеціаліст технічної підтримки, Стиліст
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8900266/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Адміністрування робочих станцій, віддалене адміністрування.
Встановлення, налаштування, підтримка клієнтського та серверного програмного забезпечення, діагностика та усунення несправностей та збоїв.Написання інструкцій тощо.
Особисті дані
Дата народження
30.07.1991 (31)
Адреса
А. Заболотного 54/53 м. Київ
Номер телефону
[
[
Сімейний стан
Незаміжня
Освіта
Середнє професійне
Початок навчання 2005
Закінчення 2008
Горлівський Професійний Ліцей Сфери Послуг №12
Перукар широкого профілю
(перукар-модельєр)
Досвід роботи
Останні місця роботи в порядку зменшення
Період роботи з 11.2014 – 12.2016 ПОП «Фаворит», Київ, Співробітник охорони
Обов'язки:
• Нести службу з охорони об'єктів та матеріальних цінностей.
• Здійснювати перевірку документів у осіб, що проходять на об'єкт, що охороняються (виходять з об'єкта), і контроль за ввезенням і вивезенням (виносом) матеріальних цінностей.
• Забезпечувати роботу систем безпеки, у тому числі відеоспостереження.
Період роботи з 07.2019 – 07.2020 FMgroup «TARANTINO Family», Київ, Фахівець з техпідтримки
Обов'язки:
• Консультація користувачів.
• Перенаправлення звернень/заявок користувачів до відповідних фахівців техпідтримки для вирішення проблеми.
• Відповіді на звернення користувачів у встановлений термін (дотримання SLA).
• Знання технічних характеристик продукту.
• Надання допомоги у вирішенні технічних проблем при використанні продукту/послуги та подальша її координація
• Прийом та реєстрація заявок від користувачів, що надходять у системі Service Desk
• Знання порядку та правил обробки звернень користувачів.
Період роботи з 07.2020 – 07.2021 АТ «Таскомбанк», Київ, Головний спеціаліст Департаменту супроводу інформаційних систем.
Обов'язки:
• Супровід ОДБ: SR-BANK, DIRECTUM, інших програмних продуктів, що використовуються в банківській діяльності.
• Прийом та реєстрація заявок від користувачів, що надходять у системі Service Desk (Redmain, OTRS)
• Прийом та реєстрація звернень.
• Прийом вхідних дзвінків.
• Здійснення вихідних дзвінків.
• Рішення заявок з бази знань.
Період роботи з 08.2021 по 09.22 ТОВ «ТРК «Україна», Київ, Спеціаліст техпідтримки.
Обов'язки:
• Налаштування обладнання та ПЗ.
• Консультації та навчання клієнтів.
• Складання інструкцій.
• Перенаправлення звернень/заявок користувачів до відповідних фахівців.
• Прийом та реєстрація заявок від користувачів, що надходять у системі Service Desk, email та в телефонному режимі.
• Прийом вхідних дзвінків.
• Здійснення вихідних дзвінків.
• Надання допомоги у вирішенні технічних проблем при використанні продукту/послуги та подальша її координація.
• Знання порядку та правил обробки звернень користувачів.
• Адміністрація (реєстрація, розблокування тощо) користувачів AD.
Період роботи з 01.23 по теперішній час ТОВ «СОФТІНФОРМ», Київ, Інженер з комп'ютерних систем відділу підтримки клієнтів.
• Надання допомоги у вирішенні технічних проблем при використанні продукту/послуги та подальша її координація.
• Прийом вхідних дзвінків.
• Прийом та реєстрація заявок від користувачів, що надходять у системі Service Desk ( jira, GLPI)
• Робота с GitLab
• Консультація користувачів.
• Налаштування ПЗ.
додаткові відомості
Мови: російська-вільна, англійська-базова, українська-вільна.
Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Amigo, Internet Explorer). Впевнена робота з ПК. Знання MS Office,Windows 7/10/11.Figma. GitLab. Outlook. Zimbra.
Комунікабельна, стресостійка, здатна до швидкого навчання, тактовна, порядна, старанна, організована, прагнення самоосвіти, технічне мислення, відповідальна, пунктуальна, творча особистість.
Доброзичливе спілкування та здатність чітко викладати свої думки.
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст тех. підтримки
Киев -
Technical support specialist
Киев -
Спеціаліст служби підтримки користувачів
Киев -
Customer support representative
40000 грн, Киев -
Customer support representative
Киев, Житомир -
Спеціаліст технічної підтримки
30000 грн, Киев