Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 февраля 2024 PRO

Ірина

Фінансист, помічник фінансиста

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Касир

с 07.2023 по наст. время (10 месяцев)
Будмен, Харків (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

Обслуговування покупців на касі.

Інкасація готівки.

Оформлення документів та розрахунок клієнтів при повернені товару.

Фінансист

с 05.2020 по 08.2022 (2 года 3 месяца)
ТОВ Рахуба, Харків (Маркетинг, реклама, PR)

Досягнення:
Розробка фінансового планування та фінансової звітності для власників бізнесу з усіх напрямків діяльності компанії (в тому числі партнерських) в Google Sheets
Обов’язки:
Підготовка шаблону для фінансового планування керівників.
Розробка чек-листів керівникам по коректній роботі з фінансовою програмою.
Затвердження фінансових результатів із власником.
Підготовка фінансової програми до наступного місяця.
Взаємодія з відділом продажів стосовно питань надходження оплат.
Нарахування заробітної плати згідно мотивацій.
Автоматизація нарахування заробітної плати.
Розробка фінансової програми для направлення Відеопродакшн.

Фінансист, Team Lead документознавців, Документознавець

с 09.2017 по 04.2020 (2 года 7 месяцев)
ФОП Воєводін О.С. (Міжнародна мережа кав’ярень My Coffee, відкриття кофеєн під керівництвом франчайзі), Харків (Приватні особи)

Досягнення:
Розробка та впровадження системи фінансового планування в компанії по напрямкам: дистрибуція, відділ продажу франшиз, відкриття торгових точок франчайзі.
Керівництво проєктами "Розробка посадових інструкцій", "Розробка тренінгу Бариста"
Обов’язки:
Комунікація з керівниками стосовно своєчасного та корректного внесення данних до фінансової програми (ФП).
Розробка чек-листів для керівників по роботі з ФП.
Підготовка фінансової програми до наступного місяця.
Опис етапів проведення тренінгів для франчайзі: внутрішнє навчання професії бариста та зовнішне.
Проведення навчання згідно з розробленою методикою.
Розробка посадових інструкцій на всі посади компанії, крім ТОПів.
Участь у описі етапів відкриття кав’ярень

Викладач / старший викладач

с 09.2006 по 08.2017 (10 лет 11 месяцев)
Харківський університет Повітряних сил ім. І.Кожедуба, Харків (Освіта, наука)

Обов’язки:
Розробка та проведення усіх видів занять з дисциплін: Інформатика, основи програмування, Бази даних, Чисельні методи інформатики, Об’єктно-орієнтоване програмування.
Розробка навчальних та робочих програм.
Розробка методичної документації з дисциплин.
Ведення документації кафедри: протоколи засідання кафедри, табель виходу на роботу співробітників, індивідуальні плани, акти списання робіт студентів.
Участь у проведенні наукових конференцій, написання доповідей, тез, статей.

Бухгалтер, касир

с 02.1997 по 10.2000 (3 года 8 месяцев)
ВАТ «Новокахівський хлібозавод», Нова Каховка (Харчова промисловість)

Ведення касової документації (касова книга, прибуткові та видаткові ордери, платіжні відомості, чекові кижки).
Прийом, видача та інкасація коштів у касі підприємства.
Ведення обліку товарів на складі (обробка первинної документації, складська книга).
Ведення обліку постачальників товарів та сировини (обробка первинної документації, облік дебіторської та кредиторської заборгованості).
Ведення обліку сировини кондитерського цеху.
Інвентаризація магазинів та цехів заводу.

Образование

Харківський університет Повітряних Сил ім. І.Кожедуба.

Факультет інформаційних та технічних систем, Харьков
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

Новокаховський електромеханічний технікум

Назва спеціальності: Економіка підприємства, Новая Каховка
Среднее специальное, с 1993 по 1996 (3 года)

Знания и навыки

MS Excel MS Office Ведення архіву Робота з великим обсягом інформації

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

CRM Bitrix24 – ведення проєктів, постановка задач, контроль терминів виконання, адміністрування груп.
Знання Google документів: Google Sheets, Docs, Forms (В тому числі вмію налаштовувати доступи різним користувачам під різні задачі у Google Sheets)
Працюю з великим обсягом інформації.
Вмію систематизувати великий обсяг інформації.
Вмію встановлювати приоритетність задач.
Маю навички інтерв’ювання керівників щодо вимог та результату проєкту

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: