Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Бізнес-тренер, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Бізнес-тренер, Фахівець з розвитку
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Буча
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по обучению персонала

с 06.2024 по наст. время (1 год 2 месяца)
Арітейл, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація навчання лінійних співробітників та керівників. Проведення тренінгів, тестування та ведення бази навчання Coloris. Створення навчальних матеріалів та тестування. Навчання онлай та офлайн.

Бізнес-тренер

с 08.2018 по 12.2018 (4 месяца)
ТОВ "ИЗИ Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер з продажу

с 09.2016 по 02.2017 (5 месяцев)
Перформія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Помічник керівника

с 09.2013 по 02.2016 (2 года 5 месяцев)
ФОП "Іванов О.Б.", Київ (Роздрібна торгівля)

Образование

ПНЗ " ІДА"

Менеджер ВЕД, Кривий Ріг
Высшее, с 2010 по 2013 (3 года)

КК "НАУ"

Організація авіаційних перевезень, Кривий Ріг
Среднее специальное, с 2006 по 2010 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Перформія "Продуктивний найм'

3 місяці

Перформія "Тайм менеджмент для керівників"

2 неділі

Знания и навыки

  • Улагодження конфліктів
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • Лідерство
  • Користувач 1С
  • Адміністрування офісу
  • Управління інтернет-магазином
  • Самостійність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

На посаді помічника, працювала у програмі Медок. Займалася улагодженням конфліктних ситуацій з клієнтами. Слідкувала за наявністю товару, представлення його на сайті. Організовувала участь у 2-х міжнародних виставках (місце, реклама). З керівником відвідували постачальників ( домовленості по доставці, кількості товару, та за його розрахунку). Адміністрування офісу, та особисті доручення керівника.

На посаді менеджера з продажу, користувалася програмою CRM, та розробленою програмістами системою спеціально для цієї компанії. Займалася пошуком клієнтів, організацією вводних семінарів. Організовування зустрічей з VIP клієнтами ( пошук та оренда локацій, організація кава-брейків, підготовка учбових матеріалів, відео та аудіо супровід).

На посаді Бізнес-тренером. Розробляла, підготовлював учбові матеріали. Проводила найм ( пошук, підбір, співбесіди, введення на посаду та навчання). Також зріз знань вже існуючого персоналу. Навчання касової дисципліни. Працювала в програмі Check in, спеціально розробленої для компанії. В моєму підпорядкуванні було 5 офісів, з них у двох заміняла керівників відділу під час відпустки. Перевірка правильності документації.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: