- PRO
Світлана
Бізнес-тренер, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Бізнес-тренер, Фахівець з розвитку
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 35 лет
- Город проживания:
- Буча
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8951446/
Опыт работы
Менеджер по обучению персонала
с 06.2024 по наст. время
(1 год 2 месяца)
Арітейл, Київ (Роздрібна торгівля)
Організація навчання лінійних співробітників та керівників. Проведення тренінгів, тестування та ведення бази навчання Coloris. Створення навчальних матеріалів та тестування. Навчання онлай та офлайн.
Бізнес-тренер
с 08.2018 по 12.2018
(4 месяца)
ТОВ "ИЗИ Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Менеджер з продажу
с 09.2016 по 02.2017
(5 месяцев)
Перформія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Помічник керівника
с 09.2013 по 02.2016
(2 года 5 месяцев)
ФОП "Іванов О.Б.", Київ (Роздрібна торгівля)
Образование
ПНЗ " ІДА"
Менеджер ВЕД, Кривий Ріг
Высшее, с 2010 по 2013 (3 года)
КК "НАУ"
Організація авіаційних перевезень, Кривий Ріг
Среднее специальное, с 2006 по 2010 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Перформія "Продуктивний найм'
3 місяці
Перформія "Тайм менеджмент для керівників"
2 неділі
Знания и навыки
- Улагодження конфліктів
- Комунікабельність
- Управління командою
- Ведення CRM
- Лідерство
- Користувач 1С
- Адміністрування офісу
- Управління інтернет-магазином
- Самостійність
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
На посаді помічника, працювала у програмі Медок. Займалася улагодженням конфліктних ситуацій з клієнтами. Слідкувала за наявністю товару, представлення його на сайті. Організовувала участь у 2-х міжнародних виставках (місце, реклама). З керівником відвідували постачальників ( домовленості по доставці, кількості товару, та за його розрахунку). Адміністрування офісу, та особисті доручення керівника.
На посаді менеджера з продажу, користувалася програмою CRM, та розробленою програмістами системою спеціально для цієї компанії. Займалася пошуком клієнтів, організацією вводних семінарів. Організовування зустрічей з VIP клієнтами ( пошук та оренда локацій, організація кава-брейків, підготовка учбових матеріалів, відео та аудіо супровід).
На посаді Бізнес-тренером. Розробляла, підготовлював учбові матеріали. Проводила найм ( пошук, підбір, співбесіди, введення на посаду та навчання). Також зріз знань вже існуючого персоналу. Навчання касової дисципліни. Працювала в програмі Check in, спеціально розробленої для компанії. В моєму підпорядкуванні було 5 офісів, з них у двох заміняла керівників відділу під час відпустки. Перевірка правильності документації.
Похожие кандидаты
-
Бізнес-тренер
Удаленно -
Менеджер з персоналу, з навчання кандидатів польскої мови
Удаленно -
Бізнес-тренер
Удаленно -
Бізнес-тренер
Удаленно -
Керівник відділу навчання і розвитку персоналу, бізнес-тренер, фасилітатор
Удаленно, Киев -
Фахівець з навчання
Удаленно, Львов