- PRO
Євгенія
Менеджер з маркетингу, 70 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8955364/
Опыт работы
Менеджер з маркетингу
с 10.2023 по наст. время
(1 год 10 месяцев)
Біофарма, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Менеджер з маркетингу групи брендів
с 11.2021 по 07.2023
(1 год 8 месяцев)
Фітофарм, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Обов'язки:
• підготовка та захист стратегічних та операційних планів;
• управління продуктом на всіх стадіях його життєвого циклу;
• управління маркетинговим бюджетом;
• розробка та впровадження рекламних активностей та
підготовка рекламних матеріалів;
• планування та управління ТМ-програмами;
• підготовка оперативних, аналітичних, план-факт звітів
Менеджер з маркетингу бренду Monaco
с 06.2020 по 07.2021
(1 год 1 месяц)
Три ведмеді, Київ (Харчова промисловість)
Обов'язки:
• Лідерство в процесі стратегічного планування розвитку флагманського бренду компанії - Monaco;
• Управління інструментами Marketing Mix для досягнення бізнес цілей компанії: розробка, реалізація та контроль стратегічних річних маркетинг-планів, розробка та контроль за реалізацією продуктових ініціатив, комунікаційних і трейд-маркетингових програм;
• Розробка нових продуктів: пошук ринкових ніш, робота з R&D, технологами, службою якості, виробництвом, закупками та логістокою, розробка та впровадження лонч-плану спільно з комерційною службою, контроль ринкових показників;
• Аналіз ринкових та внутрішніх даних, підготовка звітів та їх
презентація керівництву і команді продажів;
• Організація та проведення досліджень серед споживачів;
• Організація та проведення тендерів на медіа закупки, креатив, роботу в соціальних мережах, закупки рекламних матеріалів;
• Управління бюджетами, контроль маркетингових витрат та
загальних показників P&L
Пряме підпорядкування СЕО
Досягнення:
• Успішний лонч 9 новинок в лінійці бренду;
• Запуск нової комунікаційної платформи «Будь щасливою, а
не ідеальною»: ТБ та діджитал кампанії, ООН, реклама в ТРЦ, ТБ- спонсорство «Світське життя», івенти: Атлас-вікенд, світські заходи, партнерство зі Всеукраїнською Федерацією Гольфа та спонсорство гольф-турнірів, продакт плейсмент художнього фільму, програми з блогерами, перезапуск соціальних мереж із запуском ТікТок та ін.
Менеджер з маркетингу ТН Посуд
с 09.2019 по 03.2020
(6 месяцев)
Юг-контракт, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки:
• Розробка та реалізація комунікаційної стратегії по товарному напрямку «Посуд» та участь в управлінні товарним портфелем (портфель включав більше 25 брендів, 5600 SKU);
• Аналіз і контроль ринкової ситуації, ціноутворення, фінансових результатів і виконання плану продажів;
• Участь в розробці нової продукції під власними торговими марками (ВТМ);
• Розробка позиціонування та коммунікаційних планів власних брендів і маркетингових планів для брендів вендорів (десяти компаній-партнерів, таких як Luminarc, Pyrex, Tramontina, Rondell та інші) і реалізація цих планів активностей;
• Оцінка маркетингових інвестицій і результатів маркетингових активностей;
• Розробка, впровадження та звітність маркетингових заходів, включаючи трейд-маркетингові акції В2В і В2С;
• Забезпечення оптимальних взаємозв'язків між підрозділами підприємства, включаючи розробку процедур і відбудови бізнес-процесів для чіткого виконання поставлених завдань.
Координувала роботу 5 підлеглих.
Досягення:
• Підготовлена комунікаційна стратегія для перезапуску власного бренду;
• Підготовлено п`ять комунікаційних стратегій для вендерних брендів.
Маркетинг менеджер групи брендів Nestea, Jaffa, Jaffa Kids, Aquarte, Джусік
с 11.2017 по 09.2019
(1 год 10 месяцев)
Вітмарк, Одеса (Харчова промисловість)
Обов'язки:
• Розробка та впровадження стратегії розвитку портфелю брендів: Nestea, Jaffa, Jaffa Kids, Aquarte, Джусік;
• Маркетинг стратегія портфелю брендів: розробка, реалізація та контроль стратегічних річних маркетинг-планів, розробка та контроль за реалізацією ініціатив, комунікаційних і трейд- маркетингових програм, визначення стратегій ціноутворення;
• Участь в плануванні та оперативному прогнозуванні продажів та виробництва (S&OP);
• Розробка нових продуктів на основі ринкової інформації: від пошуку ринкових ніш до контролю реалізації;
• Участь в організації та проведенні досліджень споживачів та трекінгу популярності ліцензійних героїв;
• Управління бюджетами та контроль маркетингових витрат;
• Контроль P&L брендів;
• Управління ліцензійними контрактами, проведення
переговорів з ліцензіарами, забезпечення документообігу та підготовки фінансової звітності (6 ліцензійних контрактів, включаючи Дісней, Юніверсал та Анімакорд);
• Робота над запуском нових напрямків бізнесу компанії.
Координувала роботу двух підлеглих
Досягнення:
- Перезапуск бренду «Jaffa» в Україні, включаючи продуктову концепцію, позиціонування та комунікаційну платформу;
- Перезапуск бренду Nestea в Україні;
- Перезапуск дитячих лінійок в портфелі;
- Підготовка та захист запуску нового масштабного інвестиційного проекту – рослинне молоко Vega Milk
Провідний бренд- менеджер категорії безалкогольних напоїв
с 04.2012 по 03.2015
(2 года 11 месяцев)
Оболонь, Київ (Харчова промисловість)
Обов'язки:
• Розробка і менеджмент маркетингу для бренду «Живчик» та ностальгічної серії (Лимонад, Ситро, Кола Нова, Кола Нова з лимоном, Лайм);
• Моніторинг та аналіз ринку: обсяги та структура виробництва та продажів, ціноутворення, комунікативна активність, запуски інновацій: продукти, тара, канали продажів і просування, комунікація та ін.;
• Розробка плану заходів щодо просування продуктів, формування і контроль дотримання маркетингового бюджету, організація процесу виробництва і розміщення рекламної продукції (в т.ч. ТБ-ролики), організація і проведення промо-акцій (щорічні національні БТЛ-акції з підтримкою 360) і спонсорських заходів;
• Організація проведення досліджень (якісних і кількісних);
• Обробка та внесення на розгляд керівництва проєктів впровадження інновацій, участь в процесі їх впровадження (планування, координація та контроль роботи всіх підрозділів, що були задіяні в проєкті відповідно до затверджених процесів компанії);
• Підготовка звітів для керівництва, ведення документообігу з контрагентами, проведення переговорів і презентацій, надання інформації для професійних видань.
• Координація роботи 2 підлеглих: постановка завдань, контроль виконання, мотивація, професійне навчання.
• Виконувала обов'язки заступника директора з маркетингу ринку напоїв - начальника відділу під час його відсутності.
Досягнення:
• Бренд Живчик - No1 по лояльності та No3 за часткою ринку, успішно конкурує з міжнародними брендами - Кола і Пепсі при значно менших інвестиціях в просування;
• Виведення на ринок успішних новинок - «Живчик Апельсин» і «Ріо-де-Мохіто».
Менеджер по роботі з клієнтами
с 06.2008 по 04.2012
(3 года 10 месяцев)
Комунікаційни й холдинг Media Arts Ukraine, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
Самостійне ведення проєктів по 2 Клієнтам (мережевий - Beiersdorf, локальний - Оболонь, ТМ «Живчик»): написання комунікаційних стратегій; зйомка і адаптація ТВ-роликів; розробка і реалізація всеукраїнських промо-акцій зі стимулювання збуту; адаптації і розробки макетів в пресу, зовнішньої реклами, ПОС-матеріалів; координація спонсорських проєктів на ТБ.
Досягнення:
• Стала співробітником року серед офісів компанії в 3-х країнах за підсумками 2011 року;
• 2012 рік - Була лідером проєкту першого для агентства виграного тендера на проведення національної промо-акції для ТМ Nivea. Проєкт «Футбольне промо від NIVEA for MEN» увійшов в шорт-лист конкурсу «Золотий PROпеллер»;
• 2011 рік - перезапуск «Живчик яблуко негазований» у новій непрозорій ПЕТ-тарі і нового саббренда «Живчик вишня» дозволило бренду наростити частку ринку на 2 п.п.; • 2010 рік - Проєкт Національного промо «Абетка від Живчик» здобув бронзову нагороду Effie Awards.
Образование
Київський національний університет культури і мистецтв
Менеджер із зв’язків з громадськістю, іміджмейкер, Київ
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)
Похожие кандидаты
-
Бренд-менеджер
30000 грн, Удаленно, Киев, Бровары -
Маркетолог
Удаленно -
Маркетолог-стратег (EdTech-проєкт)
Удаленно -
Media buyer, PR manager
Удаленно -
Керівник відділу маркетингу, Head of Marketing department
Удаленно -
Менеджер по продажам, руководитель отдела продаж (SEO, реклама)
Удаленно, Запорожье