- Файл
Оксана
Менеджер з персоналу
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Винница
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8996065/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Персональна інформація
Ім’я:Пасічник Оксана
Телефон:[
Email:[
Кар’єрна ціль
МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ
Ключові компетенції
Практичний досвід роботи з сайтами для пошуку роботи та соціальними мережами
Ведення повного циклу рекрутингу
Проведення компетентнісної співбесіди
Здатність працювати в режимі багатозадачності та з різними клієнтами
Самостійність на роботі
Гнучка і відкрита до нових методів і ресурсів пошуку
Орієнтована на результат
Оптимізм
Вмію розставляти пріоритети
Високі моральні цінності
Швидко навчаюсь
Досвід роботи
Серпень 2022 – Жовтень 2022 Товариство з обмеженою відповідальністю «Флоріан-Т»
Менеджер з персоналу
Обов'язки:
Пошук та підбір якісного персоналу
Створення та розміщення вакансій на різних професійних ресурсах
Розробка процесів адаптації, онбордингу, програм тренінгів, навчально-методичних матеріалів, впровадження welcome-book для нових співробітників, організація і проведення навчань із професійного удосконалення персоналу, тощо
Введення усієї кадрової документації підприємства:
- оформлення прийому (МЕДОК), переведення, звільнень працівників
- оформлення та облік відпусток (щорічна, додаткова, соціальна, відпустка без збереження з/п та ін.)
- складання графіку відпусток
- формування та ведення особових справ співробітників;-ведення карток працівників П-2
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок
- консультації працівників з кадрових питань
- оформлення листів непрацездатності
- підрахунок стажу працівників
- ведення журналів реєстрації кадрових наказів
- ведення табелю обліку робочого часу
- надання довідок для працівників за місцем вимоги
- забезпечення життєдіяльності офісу
Січень 2021 – Травень 2021 Жмеринська районна державна адміністрація
Провідний інспектор відділу цифровізації
Обов'язки:
Здійснювала реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, що надходила до райдержадміністрації
Забезпечувала зберігання документів та їх передачу до відповідних архівних установ
Здійснювала реєстрацію розпоряджень, наказів, доручень,затверджених і погоджених керівництвом райдержадміністрації документів
Здійснювала розмноження службових документів, забезпечувала своєчасне доведення їх до відповідних відділів, управлінь райдержадміністрації, об’єднаних територіальних громад, підприємств, установ, організацій, службових осіб та громадян, у разі необхідності видавала копії, витяги й довідки з прийнятих розпоряджень, інших документів
Розробляла та погоджувала експертною комісією інструкцію з діловодства
Складала зведену номенклатуру справ райдержадміністрації, забезпечувала контроль за формуванням, оформленням і зберіганням справ, що підлягають здачі до архівного відділу райдержадміністрації
Відповідала за виготовлення бланків листів, розпорядчих документів райдержадміністрації, печатки відділу, для завірення копій розпорядчих документів і штампу для реєстрації вхідних документів райдержадміністрації, за їх зберігання, облік і списання
Щомісячно узагальнювала документообіг в апараті райдержадміністрації
Щомісячно готувала статистичні довідки про кількість та характер розпоряджень, наказів, доручень, прийнятих керівництвом райдержадміністрації
Готувала проекти розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції відділу
Відповідала за розміщення на офіційному веб – сайті райдержадміністрації розпоряджень, наказів та інших розпорядчих документів, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, згідно норм чинного Законодавства
Квітень 2020 - Січень 2021Жмеринська районна державна адміністрація
Секретар керівника
Обов'язки:
Формувала вхідну та вихідну кореспонденцію, яка надходили на розгляд керівнику підприємства
Забезпечувала ведення єдиної системи діловодства в апараті районної державної адміністрації за допомогою автоматизованої системи електронного документообігу
Організовувала забезпечення інформаційного супроводу публічних заходів та нарад, що проводилися за участю голови районної державної адміністрації
Забезпечувала підготовку за участю інших структурних підрозділів районної державної адміністрації річного орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю
Формувала справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувала їх зберігання і в установлені терміни здавала до архіву
Копіювала та сканувала документи на персональному ксероксі
Червень 2013 - Січень 2019ВП Жмеринська дистанція захисних лісонасаджень РФ «Південно - Західна залізниця» ПАТ «Українська залізниця».
Інженер з організації та нормування праці/економіст
Обов'язки:
Моніторинг ринку постачальників та покупців. Забезпечення максимально вигідних умов закупівель та продажів
Підготовка тендерної документації для участі в державних закупівлях
Підготовка місячного/квартального / річного плану закупівель та формування бюджету
Укладення договорів і організація документообігу по закупкам та продажам
Контроль виконання постачальниками та покупцями договірних зобов'язань
Комунікація з внутрішнім замовником
Формування місячного/квартального / річного звіту по підприємству
Вела облік аналізу роботи підприємства
Підготовка місячного/квартального / річного плану фонду оплати праці
Нормування праці виробничого персоналу
Розрахунок заробітної плати (424 працівника)
Аналіз оптимальної чисельності трудових ресурсів, виявлення резервів зростання продуктивності праці
Аналіз технологічних операцій і процесів, витрат робочого часу на їх виконання, удосконалення схем організації робіт, карт розстановки по робочим місцям
Ведення штатного розкладу і підготовка періодичної звітності
Контроль обліку робочого часу
Аналіз фонду оплати праці, моніторинг відхилень за плановими і фактичними показниками з праці
Контроль виконання і аналіз відхилень планових завдань виробництва
Формування виробничих звітів (баланс робочого часу, план-факторний аналіз виконання планів виробництва і т.д.)
Супровід впровадження моделей оплати праці
Формування положення про преміювання працівників, умови матеріального стимулювання багатоверстатного обслуговування, суміщення професій і посад, збільшення зон обслуговування та обсягу виконуваних робіт з метою поліпшення використання устаткування та скорочення трудових витрат
Брала участь у складанні розділу колективного договору, який стосувався питань оплати праці
Травень 2011 – Травень 2013ВП Жмеринська дистанція захисних лісонасаджень РФ «Південно - Західна залізниця» ПАТ «Українська залізниця».
Інженер з охорони праці
Обов'язки:
Здійснювала контроль за дотриманням законодавства, інструкцій, правил та норм з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки
Організовувала заходи з охорони праці та пожежної безпеки, проводила інструктажі, організовувала проведення медичних оглядів для працівників, забезпечувала підготовку та проведення атестації робочих місць, укладала договори, пов’язані з охороною праці та забезпечувала їх супровід
Розробляла інструкції з охорони праці, програми навчання робітників
Брала участь у складанні розділу колективного договору, який стосувався питань поліпшення умов праці, зміцнення здоров’я працівників
Розробляла норми та вела контроль по видачі спецодягу працівникам підприємства
Складала звітність у строки і за формами, які встановлені органами статистики та Укрзалізниці
Червень 2003 – Травень 2011ВП Жмеринська дистанція захисних лісонасаджень РФ «Південно - Західна залізниця» ПАТ «Українська залізниця».
Секретар керівника підприємства
Обов'язки:
Приймала кореспонденцію та документи, які надходили на розгляд керівнику підприємства
Вела діловодство (листи, накази, розпорядження, посвідчення про відрядження)
Організовувала проведення телефонних переговорів керівника підприємства
Виконувала роботу з підготовки засідань і нарад, які проводив керівник підприємства
Здійснювала контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання вказівок і доручень керівника підприємства, що взяті на контроль. Вела контрольно-реєстраційну картотеку
Організовувала прийом відвідувачів
Формувала справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувала їх зберігання і в установлені терміни здавала до архіву
Копіювала та сканувала документи на персональному ксероксі
ОСВІТА
1999 – 2005
Харківська Національна академія міського господарства
Диплом спеціаліста економіста за спеціальністю «Економіка підприємств».
2014 - 2014
Київський державний університет інфраструктури та технологій
Підвищення кваліфікації за спеціальністю інженер з організації та нормування праці
ІНШІ НАВИЧКИ
Українська, французська зі словником
Впевнено володію: Microsoft Word, Excel, 1С, Фобос, електронна пошта
Другие резюме этого кандидата
Винница
РЕЗЮМЕ Персональна інформація Ім’я: Пасічник Оксана Телефон: Email: Кар’єрна ціль ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА Ключові компетенції Вибудовую операційні процеси Орієнтована на результат Оптимізм Етичність Бачу...
Винница
РЕЗЮМЕ Персональна інформація Ім’я: Пасічник Оксана Телефон: Email: Кар’єрна ціль Економіст з праці Ключові компетенції Вибудовую операційні процеси Орієнтована на результат Оптимізм Бачу «вузькі...
Винница
РЕЗЮМЕ Персональна інформація Ім’я: Пасічник Оксана Телефон: Email: Кар’єрна ціль АДМІНІСТРАТОР ОФІСУ Ключові компетенції Вибудовую операційні процеси Орієнтована на результат Оптимізм Етичність Бачу...
Похожие кандидаты
-
HR-менеджер
Винница -
HR-менеджер
Винница, Удаленно -
Помічник HR-менеджера
20000 грн, Винница -
Recruiter
Винница, Удаленно -
Начальник відділу кадрів, фахівець з ведення військового обліку
Винница, Гайсин -
HR-менеджер
Винница, Житомир , еще 5 городов