- PRO
Вікторія
Інтернет-маркетолог, 40 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 25 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9056854/
Опыт работы
Маркетинговий директор
с 10.2023 по наст. время
(1 год 10 месяцев)
Альянс Будівельників України, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Розробка маркетингових стратегій: Створюю стратегії, спрямовані на зміцнення бренду компанії, збільшення частки ринку та утримання клієнтів.
Аналіз ринку та конкурентів: Виконую детальний аналіз ринку, відслідковую ключові тренди та конкурентне середовище для точного позиціонування продуктів та послуг компанії.
Цифровий маркетинг: Ефективно керую каналами онлайн-просування (SEO, PPC, SMM, e-mail-маркетинг), що збільшують кількість заявок і підвищують конверсію.
Брендинг: Формую унікальне позиціонування будівельних проєктів, створюю ефективні комунікаційні кампанії для зміцнення іміджу компанії.
Управління командою: Досвід керування маркетинговими командами, включно з проєктами з ребрендингу та оптимізації процесів.
Інтернет-маркетолог
с 06.2023 по 09.2024
(1 год 3 месяца)
GvS, Київ (Краса, фітнес, спорт)
розробка та реалізація стратегії просування в діджитал просторі (смм, інфлюенс маркетинг, розсилки)
збільшення впізнаваності бренду на 35% серед оптових покупців і збільшення запитів на оптові продажі
наповнення сайту та виведення його в топи пошукових запитів - ріст конверсії на сайт завдяки оптимізації навігації та якісному наповненню та структуризації сайту
Smm-менеджер
с 05.2019 по 02.2023
(3 года 9 месяцев)
Kiwi Agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Серед моїх клієнтів були: FMCG бренд LOVARE, мережа магазинів товарів для здоров’я та краси Watsons, мережа клінік та оптик "Новий Зір", керувала появою у діджитал просторі бренду підгузків Mimi Nice та працювала з багатьма іншими компанії як смм спеціаліст.
LOVARE:
збільшення впізнаваності бренду на 70% за 2 роки шляхом ефективного використання соцмереж.
розроблення та впровадження діджитал стратегії, що призвело до збільшення конверсії на сайт на 50% за останній рік моєї роботи над цим проєктом.
популяризація бренду серед молоді в межах 25-34 років.
Watsons:
залучення нових клієнтів через соціальні мережі та перетворення їх на покупців.
побудова ком'юніті в соцмережах для збільшення лояльності та повторних покупок.
завдяки якісній стратегії в соціальних мережах вдалось збільшити кількість оформлень замовлень на сайті на 19%. Потім за допомогою ретаргетингу збільшили кількість повторних замовлень вдвічі.
Образование
КНТЕУ
Маркетинг та торгівля, Київ
Высшее, с 2020 по 2021 (1 год)
НПУ ім. М.П. Драгоманова
Українська філологія, Київ
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)
Знания и навыки
- Digital-маркетинг
- Google Ads
- Розробка маркетингової стратегії
Похожие кандидаты
-
Інтернет-маркетолог
40000 грн, Киев -
Digital Marketing Manager
49900 грн, Киев -
Інтернет-маркетолог
Киев, Харьков, Ирпень -
Інтернет-маркетолог
Киев, Ирпень, Буча -
PPC-спеціаліст
Киев -
Інтернет-маркетолог
Киев, Обухов, Козин