Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Вікторія

Інтернет-маркетолог, 40 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
25 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Маркетинговий директор

с 10.2023 по наст. время (1 год 10 месяцев)
Альянс Будівельників України, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Розробка маркетингових стратегій: Створюю стратегії, спрямовані на зміцнення бренду компанії, збільшення частки ринку та утримання клієнтів.
Аналіз ринку та конкурентів: Виконую детальний аналіз ринку, відслідковую ключові тренди та конкурентне середовище для точного позиціонування продуктів та послуг компанії.
Цифровий маркетинг: Ефективно керую каналами онлайн-просування (SEO, PPC, SMM, e-mail-маркетинг), що збільшують кількість заявок і підвищують конверсію.
Брендинг: Формую унікальне позиціонування будівельних проєктів, створюю ефективні комунікаційні кампанії для зміцнення іміджу компанії.
Управління командою: Досвід керування маркетинговими командами, включно з проєктами з ребрендингу та оптимізації процесів.

Інтернет-маркетолог

с 06.2023 по 09.2024 (1 год 3 месяца)
GvS, Київ (Краса, фітнес, спорт)

розробка та реалізація стратегії просування в діджитал просторі (смм, інфлюенс маркетинг, розсилки)
збільшення впізнаваності бренду на 35% серед оптових покупців і збільшення запитів на оптові продажі
наповнення сайту та виведення його в топи пошукових запитів - ріст конверсії на сайт завдяки оптимізації навігації та якісному наповненню та структуризації сайту

Smm-менеджер

с 05.2019 по 02.2023 (3 года 9 месяцев)
Kiwi Agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Серед моїх клієнтів були: FMCG бренд LOVARE, мережа магазинів товарів для здоров’я та краси Watsons, мережа клінік та оптик "Новий Зір", керувала появою у діджитал просторі бренду підгузків Mimi Nice та працювала з багатьма іншими компанії як смм спеціаліст.
LOVARE:
збільшення впізнаваності бренду на 70% за 2 роки шляхом ефективного використання соцмереж.
розроблення та впровадження діджитал стратегії, що призвело до збільшення конверсії на сайт на 50% за останній рік моєї роботи над цим проєктом.
популяризація бренду серед молоді в межах 25-34 років.
Watsons:
залучення нових клієнтів через соціальні мережі та перетворення їх на покупців.
побудова ком'юніті в соцмережах для збільшення лояльності та повторних покупок.
завдяки якісній стратегії в соціальних мережах вдалось збільшити кількість оформлень замовлень на сайті на 19%. Потім за допомогою ретаргетингу збільшили кількість повторних замовлень вдвічі.

Образование

КНТЕУ

Маркетинг та торгівля, Київ
Высшее, с 2020 по 2021 (1 год)

НПУ ім. М.П. Драгоманова

Українська філологія, Київ
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)

Знания и навыки

  • Digital-маркетинг
  • Google Ads
  • Розробка маркетингової стратегії

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: