Наталя
Бухгалтер, інспектор з кадрів
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Херсон
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9067049
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Михайлова Наталя
Особисті дані:
Адреса проживання : вул..Торгова 23, кв. 166,смт. Авонгард, Одеська обл., 67806
Адреса реєстрації: вул. Володимира Великого, 27, корп.2, кв.56, м. Херсон, 73040
Номер телефону: [
Email: [
Дата народження: 04.12.1971р.
Місце народження : м. Нікополь, Дніпропетровської обл.
Стать : жіноча
Сімейний стан: заміжня
Діти: так
Ціль:
Заміщення вакантної посади.
Профіль :
Відповідальна, старанна, рішуча,аналітичний склад ума, здатність швидко навчатися, уважність, висока працездатність, організованість, порядність, стресостійкість, чесність.
Освіта і кваліфікація:
Інженер вер.1989р.-черв..1994р.
Херсонський індустріальний інститут, м. Херсон
Набута професія за фахом інженера електронної техніки
квітень.1999- серпень 1999р.
Український заочний економічний інститут, м. Харків
Набута професія за фахом бухгалтер.
Підвищення кваліфікації жовтень 2004р- січень 2005р.
Херсонський державний університет, м. Херсон
«Компьютерні інформаційні технології» зі спеціалізацією «Комп’ютерне середовище «1С:бухгалтерія».
Досвід роботи:
Оператор ПЦН вересень2005р. -листопад.2010р.
Приватне підприємство «Служба охорони кобра ІІ», Херсон
Начальник відділу кадрів серпень 2010р.-вересень 2011р., липень 2012- серпень 2013р.
Приватне підприємство «Баярд-Херсон», м. Херсон
Начальник відділу кадрів вересень 2013-червень 2015
Приватне підприємство «Орлан», м. Херсон
Бухгалтер, з виконанням обов’язків інспектора кадрів червень.2015-квітень 2022р.
Приватне підприємство «Орлан», м. Херсон
Навички
Знання КЗпП України та інших нормативних актів, які регламентують ведення кадрового діловодства , прийом, переведення та звільнення працівників в повному обсязі, формування особових справ, ведення особових карток П-2, ведення табельного обліку; облік трудових книжок, внесення записів до них, ведення військового обліку.
Впевнений користувач 1С, ведення бухгалтерського обліку, проведення інвентаризації,робота з первинною документацією, складання актів звірки, складання авансових звітів, володію комп’ютером (MS Office, 1С: Бухгалтерія), навички роботи з клієнтами, досвід проходження перевірок. Володіння мовами українська, російська.
Похожие кандидаты
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера (державна служба)
Херсон
Операціоніст, бухгалтер, менеджер, кадровик, оператор-комп'ютерник
5000 грн, Херсон, Удаленно
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Херсон
Оператор по роботі з клієнтами, менеджер з персоналу (HR), з продажу
20000 грн, Херсон, Удаленно
Зам. главного бухгалтера, бухгалтер (единственный)
Херсон, Одесса