Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9067430/

Секретар

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Любиченко Ольга Іванівна

Менеджер з персоналу
Повна зайнятість.
Вік: 35 рік
Місто: Київ

Контактна інформація
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
Київський коледж будівництва архітектури та дизайну (ККАБАД)
місто Київ
Факультет – Будівництво та експлуатація будівель та споруд»
З 2008 -2011 рік (Заочно)
ВСП «ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ
КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ»
Факультет- Міське будівництво та господарство
З 2023 року (Заочно)

Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
З 01.12.2022 по 19.05.2023 року
ДУ «70 Управління начальника робіт»

Секретарь-референт (Будівництво)
з 08.2015 по 06.2022 рік
(з 2017 року за сумісництвом)
ТОВ «Сфера Житлобуд»
- Приймання кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передаючи її, згідно з
прийнятим рішенням, до виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки
відповідей
- Ведення діловодства, виконуючи різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки,
призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття
рішень
- Організовувала проведення телефонних переговорів керівника, записуючи за його
відсутності одержану інформацію і доводила до його відома її зміст, передає і приймає
інформацію по приймальн переговорних пристроях (телефакс, телекс тощо)
- Вела реєстраційн контрольну картотеку
- Забезпечувала робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки,
канцелярським приладдям, створюючи умови, що сприяють його ефективній роботі
- Організовувала приймання відвідувачів, сприяє оперативності розгляду прохань і
пропозицій
- Організовувала своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників
згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника
підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову
діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої
документації з кадрів
- Очолювала роботу із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій,
спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та
ділових якостей
- Брала участь в організації підвищення кваліфікації працівників, зарахованих до резерву,
підготовці до роботи на керівних посадах.
- Організовувала табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за
станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками
правил внутрішнього трудового розпорядку

Менеджер з логістики (Будівництво)
з 09.2013 по 02.2014 року
ТОВ "БК «Ярослав

- Організовувала транспортне забезпечення постачання матеріальних ресурсів, , вибираючи
вид транспорту, спосіб доставки, визначає маршрути перевезень з метою своєчасного
виконання робіт, спільно плануючи процес транспортування із складським та виробничим
процесами.

- Замовлення транспорту у перевізників.
- Формування актів, рахунків та контроль розрахунку з перевізниками.
- Контроль транспортного документообігу.
- Організація роботи водіїв
- Контроль транспортного документообігу.
Кухар
о­
о­
з 02.2007 рік по 09.2007

Професійні та інші навички

Користувач Microsoft Excel,Word
Технічне мислення, спосібність оптимізувати робочі процеси, вміння правильно
роставляти пріоритети, вміння працювати в команді, організаційні здібності
• Англійська ─ початковий
• Українська - вільно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: