Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Андрій

Менеджер з закупівель, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Керівник складу, Керівник філії
Вид занятости:
полная
Возраст:
42 года
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з розвитку

с 04.2024 по 04.2025 (1 год)
ТОВ Мірас Інжиніринг, Біла Церква (Металургійна промисловість, металообробка)

- Моніторинг тендерних майданчиків і участь у тендерах, підписання Договорів;
- Організація закупівлі і доставки товару в цех і на об'єкти;
- Формування бази постачальників;
- Запровадження ERP WorkSection для оперативної і централізованої обробки заявок від керівників проектів;
- Запровадження платформи MapOn для координації логістики компанії;
- Організація і забезпечення роботи автотранспорту підприємства.

Керівник відділу постачання

с 05.2023 по 05.2024 (1 год)
Основа, віконний завод, Белая Церковь (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Пошук постачальників, підготовка та проведення перемовин;
- Отримання максимально вигідних умов, встановлення міцних партнерських відносин;
- Координація роботи з іншими відділами при введенні нової номенклатури;
- Організація розпродажу позицій, які виводяться або мають низьку оборотність;
- Забезпечення максимально вигідних умов закупівлі (ціна, якість, умови доставки);
- Організація роботи відділу та підлеглих (штат 15 працівників);
- Організація роботи складів мірного (500 кв. м) та штучного (200 кв. м), проведення інвентарізацій, оптимізація процесів приймання та видачі комплектуючих;
- Закупівля обладнання для зберігання товару.

Керівник складу, менеджер із постачання

с 01.2022 по 05.2023 (1 год 4 месяца)
FDS Гардини, Біла Церква (Легка промисловість)

1. Забезпечення безперебійного функціонування складу, здійснення заходів щодо підвищення ефективності;

2. Ведення документообігу з приймання, зберігання та переміщення товарно-матеріальних цінностей, внесення інформації в CRM.

3. Участь у проведені інвентаризації товарно-матеріальних цінностей мережі магазинів;

4. Підтримка асортименту згідно АВС-аналізу;

5. Проведення перемовин із постачальниками (Україна, Китай, Європа, Турція), замовлення товару і підтримка асортименту на складі;

6. Кодування товару, виготовлення зразків;

7. Робота з В2В сегментом: інформування і продаж товару дилерам;

8. Координація роботи комірників та адміністраторів магазинів;

9. Координація роботи із швейним цехом: обробка замовлень, постачання необхідного матеріалу, робота з рекламаціями.

Заступник директора

с 05.2021 по 01.2022 (8 месяцев)
ТОВ "Європа Плюс", Біла Церква (Автобізнес та автосервіс)

- складання аналітичних звітів;
- підготовка презентацій, створення інструкцій;
- ведення документообороту;
- координація роботи підрозділів;
- проведення інвентарізацій;
- оптимізація роботи підприємства.

За короткий період суттєво знижено дебіторську заборгованість за 2019-2021 роки завдяки аналізу причин виникнення проблем і координаціі роботи підрозділів.

Керівник мережі магазинів

с 02.2015 по 05.2021 (6 лет 3 месяца)
СПД Редько А.А., СПД Семіда М.М., Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Керівник мережі магазинів "Маленький Сократ","BabyArt"

- відкриття магазинів;
- организація и контроль работи магазинів;
- работа с постачальниками, створення товарної матриці;
- подбір персонала;
- автоматизація продажів, ведення складського обліку.

Директор мережі представництв

с 02.2014 по 03.2016 (2 года 1 месяц)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- організація роботи мережі представництв у Київській області (25 населених пунктів (40 відділень), штат понад 250 працівників;
- відповідність вимогам компанії, що динамічно змінюються;
- рішення адмін. та госп. питань;
- підбір персоналу;
- контроль стандартів.

Досягнення:
- створення ефективної команди у філії: використання точної системи завдання/контроль, зведення до мінімуму вхідних дзвінків, марних нарад;
- суттєва оптимізація витрат на транспорт, оренду;
- приведення до єдиного стандарту агентських представництв за відсутності штрафних санкцій шляхом тренінгів та написання дохідливих інструкцій з картинками;
- відкриття нових відділень "під ключ": пошук приміщення, укладання договорів, пошук будівельних бригад, комплектація обладнанням, персоналом.

Керівник філії

с 09.2011 по 02.2014 (2 года 5 месяцев)
Нова пошта, ТОВ, Біла Церква (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- забезпечити доставку вантажу Клієнту швидко та якісно;
- операційний контроль роботи представництва;
- відкриття нових відділень "під ключ": пошук приміщення, укладання договорів, пошук будівельних бригад, комплектація обладнанням, персоналом;
- рішення адмін. та госп. питань;
- підбір персоналу;
- контроль стандартів.

Досягнення:
- призначення на посаду директора мережі представництв у Київській обл.;
- створення позитивного іміджу компанії в представництві;
- створення ефективної команди;
- відкрито 6 нових відділень (від 100 до 1400 кв.м);
- налагоджено безперебійне функціонування розподільчого Терміналу та поштових відділень у місті та 8 агентських представництв у Білоцерківському районі;
- формування кадрового резерву, відсутність "плинності" кадрів.

Директор філії

с 06.2006 по 09.2011 (5 лет 3 месяца)
СП ООО "Микроприбор" ( ТС "Секунда", ГК "Фокстрот"), Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- відкриття магазинів з «нуля»;
- координування роботи магазинів;
- ведення документального обліку, вирішення адміністративних питань;
- контроль виконання стандартів обслуговування;
- організація, планування, контроль роботи персоналу.

Образование

НТУУ (КПІ)

Відео-, аудіо- та кінотехніка, інженер-електрик, Київ
Высшее, с 1995 по 2001 (6 лет)

друга економічна освіта
БДАУ , фінанси та облік, м. Б.Церква

Дополнительное образование и сертификаты

Корпоративний університет "Нова Пошта"(сертифікат)

2011-2012

Знания и навыки

  • MS Office
  • Графические редакторы
  • Категория В, личный автомобиль

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

- маю відстрочку від мобілізації;
- багаторічний досвід керування в сфері логістики, складського господарства, роздрібній торгівлі, а також в рекламному проекті повного циклу ;
- системність, виявлення причин виникнення проблем і їх вирішення ;
- орієнтація на результат и ефективність в цифрах;
- досвід комплексного підходу, роботи в режимі багатозадачності;
навички оптимизації видатків.

1С,Torgsoft, MS Office, графічні редактори

Категорія В, власний автомобіль

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: