- PRO
Андрій
Менеджер з закупівель, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Керівник складу, Керівник філії
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/907071/
Опыт работы
Менеджер з розвитку
с 04.2024 по 04.2025
(1 год)
ТОВ Мірас Інжиніринг, Біла Церква (Металургійна промисловість, металообробка)
- Моніторинг тендерних майданчиків і участь у тендерах, підписання Договорів;
- Організація закупівлі і доставки товару в цех і на об'єкти;
- Формування бази постачальників;
- Запровадження ERP WorkSection для оперативної і централізованої обробки заявок від керівників проектів;
- Запровадження платформи MapOn для координації логістики компанії;
- Організація і забезпечення роботи автотранспорту підприємства.
Керівник відділу постачання
с 05.2023 по 05.2024
(1 год)
Основа, віконний завод, Белая Церковь (Будівельна промисловість, деревообробка)
- Пошук постачальників, підготовка та проведення перемовин;
- Отримання максимально вигідних умов, встановлення міцних партнерських відносин;
- Координація роботи з іншими відділами при введенні нової номенклатури;
- Організація розпродажу позицій, які виводяться або мають низьку оборотність;
- Забезпечення максимально вигідних умов закупівлі (ціна, якість, умови доставки);
- Організація роботи відділу та підлеглих (штат 15 працівників);
- Організація роботи складів мірного (500 кв. м) та штучного (200 кв. м), проведення інвентарізацій, оптимізація процесів приймання та видачі комплектуючих;
- Закупівля обладнання для зберігання товару.
Керівник складу, менеджер із постачання
с 01.2022 по 05.2023
(1 год 4 месяца)
FDS Гардини, Біла Церква (Легка промисловість)
1. Забезпечення безперебійного функціонування складу, здійснення заходів щодо підвищення ефективності;
2. Ведення документообігу з приймання, зберігання та переміщення товарно-матеріальних цінностей, внесення інформації в CRM.
3. Участь у проведені інвентаризації товарно-матеріальних цінностей мережі магазинів;
4. Підтримка асортименту згідно АВС-аналізу;
5. Проведення перемовин із постачальниками (Україна, Китай, Європа, Турція), замовлення товару і підтримка асортименту на складі;
6. Кодування товару, виготовлення зразків;
7. Робота з В2В сегментом: інформування і продаж товару дилерам;
8. Координація роботи комірників та адміністраторів магазинів;
9. Координація роботи із швейним цехом: обробка замовлень, постачання необхідного матеріалу, робота з рекламаціями.
Заступник директора
с 05.2021 по 01.2022
(8 месяцев)
ТОВ "Європа Плюс", Біла Церква (Автобізнес та автосервіс)
- складання аналітичних звітів;
- підготовка презентацій, створення інструкцій;
- ведення документообороту;
- координація роботи підрозділів;
- проведення інвентарізацій;
- оптимізація роботи підприємства.
За короткий період суттєво знижено дебіторську заборгованість за 2019-2021 роки завдяки аналізу причин виникнення проблем і координаціі роботи підрозділів.
Керівник мережі магазинів
с 02.2015 по 05.2021
(6 лет 3 месяца)
СПД Редько А.А., СПД Семіда М.М., Біла Церква (Роздрібна торгівля)
Керівник мережі магазинів "Маленький Сократ","BabyArt"
- відкриття магазинів;
- организація и контроль работи магазинів;
- работа с постачальниками, створення товарної матриці;
- подбір персонала;
- автоматизація продажів, ведення складського обліку.
Директор мережі представництв
с 02.2014 по 03.2016
(2 года 1 месяц)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)
Обов'язки:
- організація роботи мережі представництв у Київській області (25 населених пунктів (40 відділень), штат понад 250 працівників;
- відповідність вимогам компанії, що динамічно змінюються;
- рішення адмін. та госп. питань;
- підбір персоналу;
- контроль стандартів.
Досягнення:
- створення ефективної команди у філії: використання точної системи завдання/контроль, зведення до мінімуму вхідних дзвінків, марних нарад;
- суттєва оптимізація витрат на транспорт, оренду;
- приведення до єдиного стандарту агентських представництв за відсутності штрафних санкцій шляхом тренінгів та написання дохідливих інструкцій з картинками;
- відкриття нових відділень "під ключ": пошук приміщення, укладання договорів, пошук будівельних бригад, комплектація обладнанням, персоналом.
Керівник філії
с 09.2011 по 02.2014
(2 года 5 месяцев)
Нова пошта, ТОВ, Біла Церква (Транспорт, логістика)
Обов'язки:
- забезпечити доставку вантажу Клієнту швидко та якісно;
- операційний контроль роботи представництва;
- відкриття нових відділень "під ключ": пошук приміщення, укладання договорів, пошук будівельних бригад, комплектація обладнанням, персоналом;
- рішення адмін. та госп. питань;
- підбір персоналу;
- контроль стандартів.
Досягнення:
- призначення на посаду директора мережі представництв у Київській обл.;
- створення позитивного іміджу компанії в представництві;
- створення ефективної команди;
- відкрито 6 нових відділень (від 100 до 1400 кв.м);
- налагоджено безперебійне функціонування розподільчого Терміналу та поштових відділень у місті та 8 агентських представництв у Білоцерківському районі;
- формування кадрового резерву, відсутність "плинності" кадрів.
Директор філії
с 06.2006 по 09.2011
(5 лет 3 месяца)
СП ООО "Микроприбор" ( ТС "Секунда", ГК "Фокстрот"), Біла Церква (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
- відкриття магазинів з «нуля»;
- координування роботи магазинів;
- ведення документального обліку, вирішення адміністративних питань;
- контроль виконання стандартів обслуговування;
- організація, планування, контроль роботи персоналу.
Образование
НТУУ (КПІ)
Відео-, аудіо- та кінотехніка, інженер-електрик, Київ
Высшее, с 1995 по 2001 (6 лет)
друга економічна освіта
БДАУ , фінанси та облік, м. Б.Церква
Дополнительное образование и сертификаты
Корпоративний університет "Нова Пошта"(сертифікат)
2011-2012
Знания и навыки
- MS Office
- 1С
- Графические редакторы
- Категория В, личный автомобиль
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
- маю відстрочку від мобілізації;
- багаторічний досвід керування в сфері логістики, складського господарства, роздрібній торгівлі, а також в рекламному проекті повного циклу ;
- системність, виявлення причин виникнення проблем і їх вирішення ;
- орієнтація на результат и ефективність в цифрах;
- досвід комплексного підходу, роботи в режимі багатозадачності;
навички оптимизації видатків.
1С,Torgsoft, MS Office, графічні редактори
Категорія В, власний автомобіль
Похожие кандидаты
-
Постачальник
Белая Церковь -
Менеджер із закупівель
20000 грн, Белая Церковь -
Менеджер з закупівель
Белая Церковь, Удаленно -
Менеджер з постачання
25000 грн, Белая Церковь -
Менеджер з постачання
Белая Церковь, Киев