Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 февраля 2023 Файл

Артур

Адміністратор, менеджер з продажу

Возраст:
25 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Вышгород, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Щур Артур Максимович
Менеджер з продажу
Мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Вік: 23 рік (30.04.1999р.)
Проживання: м.Вишгород, пл.Шевченко, буд.3 кв. 108
Бажана заробітна плата: 20 000 грн.
Громадянство: Україна
Мови: Українська – Рідна
Російська – Вільне володіння
Англійська – Середній рівень
Освіта: Закінчена вища(магістр)
2016 – 2020 – Київський Національний Університет Будівництва та Архітектури, спеціальність – інженер (теплогазопостачання вентиляція) бакалавр,(магістратура).
Військова кафедра, «Академія внутрішніх справ України»

Досвід роботи:
2015-2019
ТОВ «КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ» Завод по виробництву ліфтів та ліфтових комплектуючих ( майстер на виробничо-будівній дільниці.

Займався виробничо-будівельним процесом , монтажем та встановленням металевих конструкцій.

2019 –2020
Заміський комплекс «Sobi Club»
на посаді адміністратора SPA – комплексу:

Займався продажем продукції у сфері надання послуг, а також продажем самих послуг
Щодня виявляв потреби клієнтів , шляхом ведення переговорів по телефону, а також особисте живе спілкування з клієнтами.
Здійснював понад 100 дзвінків за день , а також більше 150 разів на день живого спілкування з клієнтами комплексу SPA з метою пропозиції та надання нових послуг SPA комплексом
Завдяки ефективний праці , мені вдалося залучити ще більше клієнтів, і тим самим поповнити клієнтську базу, та підняти місячну норму з продажу послуг, та косметичних препаратів для догляду за шкірою.

Організація робочих місць фахівців (забезпечення основним та допоміжним обладнанням, інструментами, витратними матеріалами, наочними посібниками тощо);
Координування роботи спеціалістів;
Контроль якості виконання робіт спеціалістами;
Організація навчання та підвищення кваліфікації майстрів;
Робота з клієнтами (консультування з послуг та вартості, вирішення конфліктних ситуацій.
Робота з постачальниками, замовлення та продаж товарів клієнтам.
Управління складськими запасами (поповнення, видача, облік та списання матеріалів за нормами витрати);
Звітність перед бухгалтерією з приходу-витрати матеріалів; проведення інвентаризації;
Вирішення господарсько-побутових питань;
Контроль фахівців щодо виконання вимог санітарних норм та пожежної безпеки

Професійні навички:
•Результативність у роботі з клієнтами та персоналом
•Вміння працювати з VIP клієнтами
• Вміння брати відповідальність на себе у роботі
• Вміння правильно організувати роботу
• Контроль фахівців
• Вміння вирішувати конфліктні ситуації
• Впевнений користувач ПК ,CRM-системи

Особисті якості:
-Порядність.
-Високий рівень відповідальності та дисциплінованості.
- Вміння знайти індивідуальний підхід до кожного.
-Вміння швидко орієнтуватись і знаходити рішення у будь -яких ситуаціях.
- Відсутність страху перед стресовими ситуаціями, а також величезне бажання розвиватися та отримувати нові знання та навички.

Про себе:
Досвід в роботі у заміському комплексі , володію усіма необхідними навиками , легко знаходжу спільну мову з людьми.
• Грамотна мова
• Доброзичливість
• Ввічливість
• Стресостійкість
• Відповідальність
• Уважність
• Комунікабельність
• Акуратність
• Пунктуальність
•Порядність
•Надійність

2020 – 2022
ТОВ «ЗБМК» Завод будівельних матеріалів та конструкцій (Каскад-Бетон) менеджер по роботі з фізичними особами та менеджер зі збуту будівельних матеріалів
Продаж будівельних матеріалів(бетон та ЗБВ), інші супутні матеріали;
Ведення документації
Виконання роботи з укладання договорів на постачання продукції і узгодження умов постачання.
Формування заяв, зведені відомості замовлень і асортиментні (номенклатурні) плани постачання
Аналіз даних з обліку готової продукції на складах підприємства і розподіл по покупцях відповідно до укладених договорів.

Ключові навички: Стресостійкість , креативне мислення , навички роботи з СРМ системою ( Бітрікс 24 ) , та програма 1С, професійне спілкування телефоном, вільне володіння Українською та російською мовами, націленість на результат , уміння брати відповідальність на себе, вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, водійське посвідчення категорій В,С.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: