Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Резюме от 6 марта 2023PRO

Олександр

Економіст з планування, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Аналітик

с 07.2009 по наст. время (13 лет 8 месяцев)
Торгівельний дім "Захід-Н", Херсон (Виготовлення та збут міжкімнатних дверей)

Торгівельна марка "Новий Стиль"
http://nsdoors.kh.ua/
1) Контроль виконання планів зі збуту/виробництва у межах структурних одиниць і підприємства у цілому. План-фактний аналіз з описом причин відхилення та пропозиціями щодо усунення проблем. Постановка фокус-задач збутової структури на контроль.

2) Контроль поточної та простроченої дебіторської заборгованості за клієнтами/кредиторською за постачальниками. Розробка заходів превентивного характеру щодо усунення прострочок.

3) Аналіз періодичності відвантажень за клієнтами. Контроль відвантаження певних позицій асортименту з метою своєчасного прийняття правильних управлінських рішень.

4) Аналіз залишків продукції клієнтів у динаміці. Контроль за ВГТ та низькооборотом (оборотністю за позиціями). Надання рекомендацій щодо необхідності розширення чи оптимізації модельного ряду.

5) Проведення глибоких маркетингових досліджень щодо цінової політики конкурентів, останніх тенденцій на ринку, запуску у виробництво нових моделей. У тому числі на основі даних щодо роботи з великими роздрібними мережами будівельних супермаркетів.

6) Розробка та супровід бонусних програм зі стимулювання збутової діяльності.

7) Аналіз собівартості готової продукції та прибутковості по клієнтам.

8) Аналіз виконання резервів та здачі виробництва. Контроль за наявності вільних залишків готової продукції.

9) Складання різних форм звітності, як щомісячної, так і аналітичних записок по проблемним питанням для керівництва.

10) Автоматизація роботи у внутрішній програмі підприємства (розробка та впровадження нових форм та систем роботи, підготовка техзавдань на програмування).


Образование

Міжнародний університет бізнесу та права

Економіка підприємства, фінанси, Херсон
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Microsoft Excel
Зведені таблиці, графіки та діаграми, т.п.
В2В
CRM
1С (8.3)


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особистісні якості

Аналітичний склад розуму, скрупульозність, посидючість, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, морально та психологічно стійкий.
Здатний до набуття нового досвіду, легко навчаюсь, швидко заходжу в курс справи.
Працьовитий, можу працювати самостійно, але перевагу віддаю командній роботі над проектами.
Без шкідливих звичок.

У разі потреби на співбесіді надам більш детальне резюме.


Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Кандидаты в категории
Кандидаты по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: