- PRO
Ганна
Офіс-менеджер, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9135563/
Опыт работы
Менеджер з закупівель
с 02.2024 по наст. время
(1 год 6 месяцев)
Рубіжанська панчішна мануфактра, ТОВ, Львів (Легка промисловість)
Пошук нових постачальників і співпраця з постійними, закупівля матеріалів і сировини для виробництва. Закриття пореб виробництва по сировине. Налагодження обліку (1С) і документообігу по закупівлям. Контроль за правильностю оформлення документів і здійсненню поставок постачальниками. Пошук кращих пропозицій по поставкам.
Бухгалтер
с 12.2022 по 06.2023
(6 месяцев)
Вако Трейд 10, Львів (Роздрібна торгівля)
Відновлення втрачених документів за попередні періоди.
Створення архіву документів за попередні роки.
Перевірка видаткових документів по реалізаці, підготовка до відправки документів постачальникам. З'ясування причин невідповідності документів по поставках, та вирішення спірних питань по поставках між магазинами та постачальниками.
Офіс-менеджер
с 08.2016 по 03.2021
(4 года 7 месяцев)
Фасаддах ПП, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Помічник керівника. Ведення документообігу, технічне забезпечення процесу роботи фірми (підготовка
документів на комп'ютері, вирішення негайних питань у телефонному режимі, як з працівниками, так і з
клієнтами).
Інформативна підтримка клієнтів.
Рекламування фірми в інтернеті і соц.мережах. Адаптація лендінг-пейджа та налагодження контексної реклами.
Помічник керівника
с 03.2015 по 03.2016
(1 год)
ТОВ "Фінансова Компанія "Центр Факторингових Послуг, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Налагодження документообігу (фінансові, бухгальтерські документи). З "нуля" организовала процес обліку і зберігання документів (у 3 підзвітних фірмах). Готувала управлінські звіти та контролювала рух коштів на рахунках фірми в банках.
Своїм досягненням вважаю: пройдення без зауважень перевірки з державного
регулювання у сфері ринків фінансових послуг та цінних паперів.
В мої обов'язки входило спілкування з менеджерами банків, взаємозв'язок з державними організаціями
та міністерствами.
Медичний реєстратор
с 04.2014 по 08.2014
(4 месяца)
Донецька обласна станція переливання крові, Донецьк (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Організація процесу обліку руху крові.
Приймання та видача крові та препаратів кровотворення (імуноглобулін, плазма, еритроцити різних
груп та резусів). Перевірка відповідності і якості крові за документацією.
Ведення комп'ютерного обліку руху крові.
Бухгалтер
с 03.2011 по 09.2011
(6 месяцев)
Донбасцивільпроект АТЗТ ПАТ НДІ, Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення первинної документації по виконаних роботах. Облік взаєморозрахунків з замовниками та постачальниками. Підготовка пакету документів для звітності.
Економіст
с 07.2006 по 09.2008
(2 года 2 месяца)
Агросервіс ТОВ, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ведення обліку взаєморозрахунків та документообігу з контрагентами. Технічна бухгалтерська підтримка торгового відділу взагалом і кожного менеджера окремо (приблизно 40 менеджерів).
Досягення: Наведення ладу в розрахунках і документообороті. Довела і підписила акти обліку взаєморозрахунків з мережами магазинів АТБ, Амстор, Сарепта.
Досягла взаємопорозуміння по заборгованості з мережею магазинів Амстор (28 магазинів) і оплати боргу в 4 млн.грн. (1.8 млн. були суперечліві)
Образование
"Современная Гуманитарная Академия"
Юриспруденція, Донецьк
Неоконченное высшее, с 2002 по 2008 (6 лет)
Донецький будівельний технікум
Бухгалтерський облік, Донецьк
Среднее специальное, с 1997 по 1999 (2 года)
Знания и навыки
- MS PowerPoint
- Canva
- MS Office
- Користувач Internet
- Adobe Photoshop
- Викладацька (викладала танці)
- Ведення телефонних переговорів (волонтерська організація)
- Google Docs
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Працьовитість
- Неконфліктність
- Організованість
- Доброзичливість
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Адаптивність
- Грамотна усна та письмова мова
- Привітність
- Користувач 1С
- MS Excel
- MS Word
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — продвинутый
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Я хочу і можу працювати гарно і маю великий досвід обліківця і заступника керівника, а ще я швидко навчаюсь новому (адаптивна) і комунікабельна.
Так, я з Донецька, але мрію залишитися жити у Львові.
Тому буду робити все для своєї мрії.
Для мене дуже важлива гарна репутація особиста, а також важливо підтримувати гарну репутацію фірми в якій я працюю. Тому до своєї роботи ставитись відповідально і мати гарні стосунки зі всіма своїми колишніми роботодавцями.
Дякую, що приділили увагу
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Львов, Киев -
Помічник керівника
30000 грн, Львов, Удаленно -
Помічник керівника
Львов -
Помічник керівника
Львов, Удаленно -
Офіс-менеджер
Львов -
Адміністратор рецепції
Львов