- Файл
Олена
Психолог, менеджер проєкту
- Возраст:
- 29 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9155416/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Адреса: м. Львів, вул. Ярослава Мудрого, 12а
Тел. [
Ел.пошта : [
Аналітична людина, що орієнтована на результати, орієнтована на
клієнта. Сильні письмові та усні комунікаційні навички. Я хороший
гравець команди.
Комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, уважна до деталей.
09.2024-09.2026 «Публічне управління та адміністрування» Національний
університет «Львівська політехніка»
09.2024-02.2025 Спеціалізація «Психотерапія» Державний вищий навчальний заклад
«Ужгородський національний університет»
09.2023-01.2024 Спеціалізація «Медична психологія» Державний вищий навчальний
заклад «Ужгородський національний університет»
09.2020-02.2022 Спеціалізація «Дерматовенерологія» Приватний вищий навчальний
заклад “Київський медичний університет”
09.2015-08.2020 Приватний вищий навчальний заклад “Київський медичний
університет” Факультет “Лікувальна справа”
09.2011-06.2015 Миколаївський базовий медичний коледж “Медсестринство”
ДОСВІД РОБОТИ (Повна зайнятість):
01.2022 - дотепер
Психолог (приватна практика)
● Проведення індивідуальних консультацій, групових сесій та тренінгів;
● Робота з клієнтами з питань особистісного розвитку, подолання стресу,
тривожності, міжособистісних стосунків тощо;
● Використання сучасних підходів та методик у психологічному
консультуванні (когнітивно-поведінкова терапія, позитивна
психотерапія тощо);
● Розробка та впровадження програм психологічної підтримки та
емоційного благополуччя;
● Надання рекомендацій щодо розвитку емоційного інтелекту та
комунікативних навичок;
● Співпраця з іншими фахівцями (лікарями, коучами, соціальними
працівниками) для комплексного вирішення клієнтських запитів;
● Особиста терапія ( з 2020 року).
09.2024-02.2025
Менеджер проєкту з питань посилення системи догляду за дітьми на
рівні області та громади БО «Благодійний фонд «Рідні» у
партнерстві з ЮНІСЕФ
● Участь у розробці стратегічної концепції проєкту: складання проєктних
планів та програм;
● Участь у розробці критеріїв успішності проєкту;
● Участь в організаційно-комунікаційній роботі: взаємодія з усіма
учасниками проєктної діяльності, ведення бази учасників, комунікація
з персоналом контрагентів на місцях проведення подій, координація
роботи волонтерів під час проведення заходів;
● Здійснення регулярного аналізу та узагальнення проміжних / кінцевих
результатів;
● Сприяння координації та обміну інформацією з контактними особами
державних та недержавних підприємств, установ, організацій;
● Організація та проведення проєктних заходів, такі як: тренінги,
воркшопи, вебінари, виїзди в рамках реалізації проєкту ;
● Робота та підтримка регіональної мультидисциплінарної робочої групи
з реалізації програми “ Кращий догляд ” у співпраці із
Координаційним центром;
● Контролювати якість та ефективність наданих послуг в рамках
напрямку.
10.2023-09.2024
Менеджер проєкту психосоціального напрямку БО «Благодійний
фонд «Рідні» у партнерстві з ЮНІСЕФ
● Участь у розробці стратегічної концепції проєкту:
складання проєктних планів та програм;
● Участь у розробці критеріїв успішності проєкту;
● Участь в організаційно-комунікаційній роботі: взаємодія
з усіма учасниками проєктної діяльності, ведення бази
учасників, комунікація з персоналом контрагентів на
місцях проведення подій, координація роботи волонтерів
під час проведення заходів;
● Науково-методична діяльність: пошук, аналіз та обробка
необхідної інформації, впровадження досягнень сучасної
психології в процеси діяльності проєкту, підготовка
презентаційного/наочного матеріалу;
● Безпосередня участь у здійсненні заходів;
● Здійснення регулярного аналізу та узагальнення
проміжних / кінцевих результатів;
● Внутрішня комунікація з командою задіяної для
реалізації проєкту з метою узгодження
цілей/планів/результатів.
● Кількість підлеглих безпосередньо: 15
02.2023-09.2023
Регіональний асистент з психосоціальної підтримки ЛОО
Товариства Червоного Хреста України
● Підготовка та відповідне оновлення плану заходів з ПСП на місцях,
гарантування доступу до плану для волонтерів і співробітників,
залучених до діяльності в умовах реагування на збройний конфлікт в
Україні.
● Проведення заходів з психосоціальної підтримки
● Волонтерська діяльність
● Збір статистичних даних про отримувачів послуг
● Координація діяльності лідерів волонтерів ПСП в обласних центрах.
● Здійснення первинної комунікації з потенційними волонтерами
напряму ПСП, відповідальність за підготовку документів для
волонтерів (в т.ч. посвідчення волонтерів) та ведення бази даних
волонтерів напряму ПСП.
● Розповсюдження інформації щодо заходів з ПСП серед потенційних
отримувачів послуг.
● Відповідальність за розповсюдження інформаційно-просвітницьких
матеріалів з ПСП серед населення, а також наявність цих матеріалів на
місцях в області.
● Забезпечення підготовки та наявність всіх необхідних матеріалів для
проведення заходів з ПСП, тренінгів.
● Організація тренінгів, зустрічей, семінарів.
● Сприяння збору статистичних даних про отримувачів послуг, в тому
числі збирання та реєстр списків учасників заходу, заповнення журналу
обліку отримувачів послуг та інші.
● В співпраці з фахівцем з комунікацій, висвітлення діяльності обласної
організації з ПСП в соціальних мережах.
● Сприяння проведенню опитувань отримувачів та збору зворотного
зв’язку.
● Заповнення щомісячного звіту
● Кількість підлеглих безпосередньо: 27
09.2021 - 12.2022 Менеджер з адміністративної діяльності БФ “Шпиталь
Шептицького”
● Формування та контроль адміністративного відділу з нуля
● Формування та контроль колл-центру з нуля
● Створення алгоритмів роботи клініки згідно стандартів, у
текстовому варіанті та блок-схемах та контроль їх виконання.
● Контроль виконання внутрішнього розпорядку роботи медичного
центру між стаціонарними та поліклінічними відділеннями з ціллю
збільшення чеку за рахунок стаціонарних хворих направлених
лабораторію.
● Контроль виконання внутрішнього розпорядку роботи медичного
центру між поліклінічними відділенням та транспортуванням пацієнта
з ціллю збільшення чеку за рахунок перевезення стаціонарних хворих
та направлених лабораторію.
● Робота з рекламаціями.
● Рекрутинг, онбординг та адаптація у кризовому періоді працівників.
● Використана не фінансова мотивація для зменшення відтоку
працівників.
● Формування Job offers та KPI
● Контроль роботи працівників клініки, згідно сформованих мною KPI
та затверджених керівництвом.
● Формування та контроль налагодження завантаженості графіків
лікарів.
● Формування та контроль скриптів продаж на колл-центр, реєстратуру
та лікарям контроль за виконанням.
● Контроль роботи зі страховими та партнерськими компаніями B2B,
залучення нових партнерів.
● Контроль заборгованості партнерів перед клінікою та повернення
коштів шляхом переговорів.
● Розробка та впровадження пакетів медичних послуг, моніторинг
діяльності конкурентів.
● Ведення звітності та аналітики стосовно роботи клініки для
подальших пропозицій із розширення на основі зібраної аналітики на
суміжні відділи.
● Формування лійки продаж по конверсії старих клієнтів та контроль.
● Контроль фінансових показників: середній чек, дохід.
● Збільшення середнього чеку на 40% за рахунок оптимізації роботи
маршруту пацієнта в клініці.
● Регулярна звітність безпосередньому керівництві згідно затвердженого
плану.
● Кількість підлеглих безпосередньо: 7
● Кількість підлеглих опосередковано: 60
09.2020-08.2021 Старший адміністратор клініки: ТОВ “Гармонія здоров’я” м.Київ
● Координація і контроль роботи персоналу.
● Робота з пацієнтами: їх зустріч та запис на прийом в обліковій програмі
Doc Dream
● Надання інформації щодо напрямів діяльності, переліку й вартості
лікувальних та діагностичних послуг, розкладу прийому лікарів.
● Розрахунок пацієнта та касова звітність.
● Дотримання стандартів роботи
● Організація робочого процесу
● Здійснення розрахунково-касового обслуговування та інкасації.
● Кількість підлеглих безпосередньо: 3
● Кількість підлеглих опосередковано: 20
Тренінги ● Психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій
● Перша психологічна допомога
● Ненасильницьке спілкування під час роботи з сімʼями СЖО
● Міжвідомча взаємодія у сфері захисту прав дитини
● Акселератор соціального підприємства
● Управління діями підлеглих на основі ключових показників
● Тайм-менеджмент підвищення персональної ефективності власника і
керівника
● Командо утворення - як найважливіша складова ефективного
функціонування бізнесу
● Інфо-сесія ТРГ з питань віку та інвалідності
● Prevention of Sexual Exploitation and Abuse (PSEA)
Мови Володіння мовами:
● Українська – вільно
● Російська – вільно
● Англійська – середній
● Німецька - початковий
Знання ПК ● Microsoft Office
● Робота з KoboToolbox
● Повний пакет Google sheets та Google drive
● Asana, Trello
● 1С
● Безпосередньо налагодження роботи програми DoctorEleks.
● Безпосередньо налагодження роботи програми Binotel.
● Безпосередньо налагодження роботи програми Doc Dream
Життєві позиції
● Активна життєва позиція та ініціативність
● Бажання та вміння працювати в команді
● Комунікабельність
● Спрямованість на результат
● Аналітичне мислення
● Відповідальність
● Цілеспрямованість
● Висока працездатність
● Впевненість в собі
● Незалежність
Похожие кандидаты
-
Менеджер проєктів
Львов -
Рекрутер, менеджер
30000 грн, Львов -
Sales manager
Львов -
Менеджер проєктів
25000 грн, Львов -
Психолог, психотерапевт, арттерапевт
Львов, Другие страны, Удаленно -
Помічник юриста, приватного виконавця, керівника, офіс-менеджер, діловод
Львов