Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Психолог, менеджер проєкту

Возраст:
29 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ПІБ: Левицька Олена Валеріївна
Адреса: м. Львів, вул. Ярослава Мудрого, 12а
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел.пошта : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Аналітична людина, що орієнтована на результати, орієнтована на
клієнта. Сильні письмові та усні комунікаційні навички. Я хороший
гравець команди.
Комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, уважна до деталей.

09.2024-09.2026 «Публічне управління та адміністрування» Національний
університет «Львівська політехніка»
09.2024-02.2025 Спеціалізація «Психотерапія» Державний вищий навчальний заклад
«Ужгородський національний університет»
09.2023-01.2024 Спеціалізація «Медична психологія» Державний вищий навчальний
заклад «Ужгородський національний університет»
09.2020-02.2022 Спеціалізація «Дерматовенерологія» Приватний вищий навчальний
заклад “Київський медичний університет”
09.2015-08.2020 Приватний вищий навчальний заклад “Київський медичний
університет” Факультет “Лікувальна справа”
09.2011-06.2015 Миколаївський базовий медичний коледж “Медсестринство”
ДОСВІД РОБОТИ (Повна зайнятість):
01.2022 - дотепер
Психолог (приватна практика)

●​ Проведення індивідуальних консультацій, групових сесій та тренінгів;
●​ Робота з клієнтами з питань особистісного розвитку, подолання стресу,
тривожності, міжособистісних стосунків тощо;
●​ Використання сучасних підходів та методик у психологічному
консультуванні (когнітивно-поведінкова терапія, позитивна
психотерапія тощо);
●​ Розробка та впровадження програм психологічної підтримки та
емоційного благополуччя;
●​ Надання рекомендацій щодо розвитку емоційного інтелекту та
комунікативних навичок;
●​ Співпраця з іншими фахівцями (лікарями, коучами, соціальними
працівниками) для комплексного вирішення клієнтських запитів;
●​ Особиста терапія ( з 2020 року).

09.2024-02.2025
Менеджер проєкту з питань посилення системи догляду за дітьми на
рівні області та громади БО «Благодійний фонд «Рідні» у
партнерстві з ЮНІСЕФ

●​ Участь у розробці стратегічної концепції проєкту: складання проєктних
планів та програм;
●​ Участь у розробці критеріїв успішності проєкту;
●​ Участь в організаційно-комунікаційній роботі: взаємодія з усіма
учасниками проєктної діяльності, ведення бази учасників, комунікація
з персоналом контрагентів на місцях проведення подій, координація
роботи волонтерів під час проведення заходів;
●​ Здійснення регулярного аналізу та узагальнення проміжних / кінцевих
результатів;
●​ Сприяння координації та обміну інформацією з контактними особами
державних та недержавних підприємств, установ, організацій;
●​ Організація та проведення проєктних заходів, такі як: тренінги,
воркшопи, вебінари, виїзди в рамках реалізації проєкту ;
●​ Робота та підтримка регіональної мультидисциплінарної робочої групи
з реалізації програми “ Кращий догляд ” у співпраці із
Координаційним центром;
●​ Контролювати якість та ефективність наданих послуг в рамках
напрямку.

10.2023-09.2024
Менеджер проєкту психосоціального напрямку БО «Благодійний
фонд «Рідні» у партнерстві з ЮНІСЕФ

●​ Участь у розробці стратегічної концепції проєкту:
складання проєктних планів та програм;
●​ Участь у розробці критеріїв успішності проєкту;
●​ Участь в організаційно-комунікаційній роботі: взаємодія
з усіма учасниками проєктної діяльності, ведення бази
учасників, комунікація з персоналом контрагентів на
місцях проведення подій, координація роботи волонтерів
під час проведення заходів;
●​ Науково-методична діяльність: пошук, аналіз та обробка
необхідної інформації, впровадження досягнень сучасної
психології в процеси діяльності проєкту, підготовка
презентаційного/наочного матеріалу;
●​ Безпосередня участь у здійсненні заходів;
●​ Здійснення регулярного аналізу та узагальнення
проміжних / кінцевих результатів;
●​ Внутрішня комунікація з командою задіяної для
реалізації проєкту з метою узгодження
цілей/планів/результатів.

●​ Кількість підлеглих безпосередньо: 15

02.2023-09.2023
Регіональний асистент з психосоціальної підтримки ЛОО
Товариства Червоного Хреста України

●​ Підготовка та відповідне оновлення плану заходів з ПСП на місцях,
гарантування доступу до плану для волонтерів і співробітників,
залучених до діяльності в умовах реагування на збройний конфлікт в
Україні.
●​ Проведення заходів з психосоціальної підтримки
●​ Волонтерська діяльність
●​ Збір статистичних даних про отримувачів послуг
●​ Координація діяльності лідерів волонтерів ПСП в обласних центрах.
●​ Здійснення первинної комунікації з потенційними волонтерами
напряму ПСП, відповідальність за підготовку документів для
волонтерів (в т.ч. посвідчення волонтерів) та ведення бази даних
волонтерів напряму ПСП.
●​ Розповсюдження інформації щодо заходів з ПСП серед потенційних
отримувачів послуг.
●​ Відповідальність за розповсюдження інформаційно-просвітницьких
матеріалів з ПСП серед населення, а також наявність цих матеріалів на
місцях в області.
●​ Забезпечення підготовки та наявність всіх необхідних матеріалів для
проведення заходів з ПСП, тренінгів.
●​ Організація тренінгів, зустрічей, семінарів.
●​ Сприяння збору статистичних даних про отримувачів послуг, в тому
числі збирання та реєстр списків учасників заходу, заповнення журналу
обліку отримувачів послуг та інші.
●​ В співпраці з фахівцем з комунікацій, висвітлення діяльності обласної
організації з ПСП в соціальних мережах.
●​ Сприяння проведенню опитувань отримувачів та збору зворотного
зв’язку.
●​ Заповнення щомісячного звіту

●​ Кількість підлеглих безпосередньо: 27
09.2021 - 12.2022 Менеджер з адміністративної діяльності БФ “Шпиталь
Шептицького”
●​ Формування та контроль адміністративного відділу з нуля
●​ Формування та контроль колл-центру з нуля
●​ Створення алгоритмів роботи клініки згідно стандартів, у
текстовому варіанті та блок-схемах та контроль їх виконання.
●​ Контроль виконання внутрішнього розпорядку роботи медичного
центру між стаціонарними та поліклінічними відділеннями з ціллю
збільшення чеку за рахунок стаціонарних хворих направлених
лабораторію.
●​ Контроль виконання внутрішнього розпорядку роботи медичного
центру між поліклінічними відділенням та транспортуванням пацієнта
з ціллю збільшення чеку за рахунок перевезення стаціонарних хворих
та направлених лабораторію.
●​ Робота з рекламаціями.
●​ Рекрутинг, онбординг та адаптація у кризовому періоді працівників.
●​ Використана не фінансова мотивація для зменшення відтоку
працівників.
●​ Формування Job offers та KPI
●​ Контроль роботи працівників клініки, згідно сформованих мною KPI
та затверджених керівництвом.
●​ Формування та контроль налагодження завантаженості графіків
лікарів.
●​ Формування та контроль скриптів продаж на колл-центр, реєстратуру
та лікарям контроль за виконанням.
●​ Контроль роботи зі страховими та партнерськими компаніями B2B,
залучення нових партнерів.
●​ Контроль заборгованості партнерів перед клінікою та повернення
коштів шляхом переговорів.
●​ Розробка та впровадження пакетів медичних послуг, моніторинг
діяльності конкурентів.
●​ Ведення звітності та аналітики стосовно роботи клініки для
подальших пропозицій із розширення на основі зібраної аналітики на
суміжні відділи.
●​ Формування лійки продаж по конверсії старих клієнтів та контроль.
●​ Контроль фінансових показників: середній чек, дохід.
●​ Збільшення середнього чеку на 40% за рахунок оптимізації роботи
маршруту пацієнта в клініці.
●​ Регулярна звітність безпосередньому керівництві згідно затвердженого
плану.

●​ Кількість підлеглих безпосередньо: 7
●​ Кількість підлеглих опосередковано: 60
09.2020-08.2021 Старший адміністратор клініки: ТОВ “Гармонія здоров’я” м.Київ
●​ Координація і контроль роботи персоналу.
●​ Робота з пацієнтами: їх зустріч та запис на прийом в обліковій програмі
Doc Dream
●​ Надання інформації щодо напрямів діяльності, переліку й вартості
лікувальних та діагностичних послуг, розкладу прийому лікарів.
●​ Розрахунок пацієнта та касова звітність.
●​ Дотримання стандартів роботи
●​ Організація робочого процесу
●​ Здійснення розрахунково-касового обслуговування та інкасації.

●​ Кількість підлеглих безпосередньо: 3
●​ Кількість підлеглих опосередковано: 20
Тренінги ●​ Психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій
●​ Перша психологічна допомога
●​ Ненасильницьке спілкування під час роботи з сімʼями СЖО
●​ Міжвідомча взаємодія у сфері захисту прав дитини
●​ Акселератор соціального підприємства
●​ Управління діями підлеглих на основі ключових показників
●​ Тайм-менеджмент підвищення персональної ефективності власника і
керівника
●​ Командо утворення - як найважливіша складова ефективного
функціонування бізнесу
●​ Інфо-сесія ТРГ з питань віку та інвалідності
●​ Prevention of Sexual Exploitation and Abuse (PSEA)

Мови Володіння мовами:
●​ Українська – вільно
●​ Російська – вільно
●​ Англійська – середній
●​ Німецька - початковий

Знання ПК ●​ Microsoft Office
●​ Робота з KoboToolbox
●​ Повний пакет Google sheets та Google drive
●​ Asana, Trello
●​ 1С
●​ Безпосередньо налагодження роботи програми DoctorEleks.
●​ Безпосередньо налагодження роботи програми Binotel.
●​ Безпосередньо налагодження роботи програми Doc Dream

Життєві позиції
●​ Активна життєва позиція та ініціативність
●​ Бажання та вміння працювати в команді
●​ Комунікабельність
●​ Спрямованість на результат
●​ Аналітичне мислення
●​ Відповідальність
●​ Цілеспрямованість
●​ Висока працездатність
●​ Впевненість в собі
●​ Незалежність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: