Анастасія
Адміністративний асистент
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9222326/
Опыт работы
Економіст Управління документарних операцій
с 11.2024 по 10.2025
(1 год)
Оксі Банк, АТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Для оформлення банківських гарантій здійснювала ідентифікацію контрагентів відповідно до отриманих форм банку, юридичних, фінансових документів.
- Проводила належну перевірку нових клієнів, а також існуючих клієнтів за допомогою оновлення висновків з реєстрів: ЄДР, Юконтроль, УБКІ,МБКІ,ПВБКІ.
- Проведення актуалізації даних по діючим контрагентам відповідно до встановлених строків, а також у разі: виявлення фактів наявності суттєвих змін у діяльності клієнта (зокрема у разі зміни КБВ, керівника, місцезнаходження юридичної особи, ФОП).
- Встановлення факту належності клієнта до PEP.
- В межах своїх повноважень проведення додаткових заходів щодо клієнтів, які (КБВ яких) є політично значущими особами, членами їх сімей та особами, пов'язаними з PEP.
- Заведення контрагентів ABC Б2.
- Робила розпорядження щодо зупинення чи відмови Банку від продовження ділових відносин або проведення фінансових операцій, закриття контрагентів.
- Забезпечувала документообіг юридичних та фізичних осіб-підприємців як паперовий з підготовкою екземплярів договорів на підпис керівнику, так і електронний з формуванням справи, описом документів та підшив справ для зберігання та подальшої передачі до архіву.
- Ведення та оновлення електронних журналів та таблиць.
- Ведення звітності.
Провідний фахівець з адміністрування продажів
с 06.2024 по 10.2024
(5 месяцев)
Ковальська, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- Консультація клієнтів щодо продукції ТМ «Бетон від Ковальської» (товарні бетони, розчини) та ТМ «Авеню» (тротуарна плитка).
- Прийом і обробка вхідних звернень клієнтів (відвідувачі відділів обслуговування, телефонні дзвінки, онлайн-заявки з інтернет-магазину та e-mail).
- Продаж продукції та оформлення первинної документації у IT Interprice та CRM.
- Супровід замовлень на всіх етапах — від запиту до відвантаження.
Фахівець відділу супроводу продажів
с 04.2023 по 05.2024
(1 год 2 месяца)
ТОВ "БЦ Фармація", ТОВ "НВП"Авентин", ТОВ "Секур Груп", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Підтримка та розвиток відносин з наявними клієнтами, забезпечення високого рівня обслуговування, прийняття замовлень, підтримання стабільності надходження повторних заявок, консультація клієнтів по строкам виконання замовлення.
- Контроль документообігу та оформлення первинної документації у 1С. - Оформлення договорів, та специфікацій.
- Оформлення відряджень та звітної документації співробітників пошук оренди житла, та квитків.
- Підтримка порядку у всіх процесах - від документів до дедлайнів.
Фахівець відділу продажу
с 07.2018 по 03.2023
(4 года 9 месяцев)
ТОВ НВП Техприлад, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Адміністративна підтримка керівника відділу продажу:
- підготовка інформаційних листів від компанії;
- оформлення комерційних пропозицій;
- оформлення Листів - Нарядів стосовно комплектації обладнання для складу;
- робота з техніко-комерційними каталогами, Pricelist каталогами.
- звірка замовлень згідно Invoice з постачальниками по кількості, вартості, укомплектованості замовленого товару;
- оформлення договорів, специфікацій та контроль повернення підписаних екземплярів.
- Супровід замовлень клієнтів у програмі 1С ( виставлення рахунків, замовлень на оплату, перевірка залишків на складах, реалізація товару, видаткові накладні на видачу товару зі складу);
- Формування звітів.
Образование
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний університет технологій та дизайну"
Факультет: Економіки та бізнесу; Спеціальність: Маркетинг, Київ
Высшее, с 2017 по 2019 (2 года)
Також вивчала Бухгалтерський облік
Державний вищий навчальний заклад "Київський коледж легкої промисловості"
Факультет: Організація виробництва; Спеціальність: Менеджмент, Київ
Высшее, с 2014 по 2017 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Конструктивні ділові переговори
2019
СМАРТ-ЦІЛІ
2023
Знания и навыки
- It interprise
- MedData
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- CRM
- Знання офісних програм
- Ведення звітності
- Документообіг
- Договірна робота
- Виставлення рахунків
- EDI
- Прибуткові та видаткові операції
- Робота з накладними
- Вчасно
- Податковий облік
- iFin
- 1С:Підприємство
- Здатність до навчання
- MS Outlook
- Ведення CRM
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Асистент HR-відділу, HR Operations manager
Вышгород, Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Економіст Управління документарних операцій, Оксі Банк, АТ, 1 год
- Провідний фахівець з адміністрування продажів, Ковальська, 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Киев -
Помічник керівника
Киев, Ирпень -
Адміністратор, офіс-менеджер
Киев, Борисполь -
Помічник керівника, менеджер з продажу, персоналу
Киев -
Помічник керівника
Киев -
Адміністратор
Киев