- Файл
Наталія
Секретар, офіс-менеджер
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9283195/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Богданова Наталія Василівна
Секретар, офіс-менеджер
Дата народження: 48 років. Заміжня, 2 дітей 14 та 16 років.
Місто проживання: Обухів
Освіта
Навчальний заклад: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є.
Жуковського «Харківський авіаційний інститут» за спеціальністю «Економіка
та управління в машинобудуванні»
Дата навчання: 1993 - 1999 год.
Факультет: Економічний.
Спеціальність: економіст.
Диплом спеціаліста з підвищення кваліфікації: Національний
аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний
інститут» за спеціальністю «Фінансист» 2003 – 2005 р
Місце роботи: АТ «Граніт» (з 06.10.1994 р. – 03.07.1997 р.)
будівельна компанія, внутрішні ремонтні роботи.
Посада: майстер
Посадові обов’язки: складання кошторисів, контроль виконання ремонтно-
будівельних робіт, забезпечення працівників будматеріалами та
інструментами та інш.
Місце роботи: Студмістечко ХАІ (з 03.07.1997 р. – 01.07.1998 р)
Должность: секретар (помічник керівника).
Посадові обов’язки: розподіл дзвінків, вхідна та вихідна кореспонденція,
робота з документами, складання графіка роботи керівника
Місце роботи: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є.
Жуковського «ХАІ» (з 01.07.1998 р. – 21.01.2015 р)
Посада: помічник керівника , провідний спеціаліст-економіст у відділі
матеріально-технічного розвитку.
Посадові обов’язки: робота з ПК та оргтехнікою, робота з документами,
складання звітності, вирішення організаційних питань, розподіл дзвінків,
складання графіка роботи керівника.
Звільнена за власним бажанням у зв’язку зі зміною місця проживання.
Місце роботи: ТОВ «НТЦ «ФЛЕШ-Р» ( з травня 2018 року по липень 2024)
Посада: помічник керівника
Посадові обов’язки: забезпечення офісу канцтоварами та інш, пошук
інформації в інтернеті, моніторинг цін, пошук вантажного транспорту для
перевезення продукції, комунікація з Новою поштою та укр поштою, ведення
табеля відвідування роботи, видача авансів, організація семінарів онлайн і
офлайн, замовлення обідів, комунікація з перевізниками. Впевнений
користувач MS Office .
Додаткова інформація про себе: неконфліктна, виконавча, відповідальна,
комунікабельна, пунктуальна. Вмію швидко орієнтуватися в ситуації, що
склалася.
Готова паралельно з роботою проходити будь-які курси, підвищення
кваліфікації для подальшої ефективності роботи.
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. пошта: [
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Офіс-менеджер, адміністратор, Адміністратор магазину
35 000 грн
Обухов, Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Адміністратор офісу, Громадська органіація, 2 года 9 месяцев
- Помічник керівника, офіс-менеджер, ТОВ "НТЦ "ФЛЕШ-Р", 7 лет 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Обухов -
Помічник керівника
Обухов -
Помічник керівника
Обухов, Удаленно -
Помічник керівника, офіс-менеджер, інженер-технолог
35000 грн, Обухов -
Офіс-менеджер
Обухов