Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9305782/

Керівник підприємства

Город:
Гадяч

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Павлов Іван Іванович
м. Гадяч, вул. Климента Квітки, буд. 27
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Дата, місце народження: 03.09.1985р. с. Веприк
Сімейний стан: одружений. Маю двох синів.
Наявність власного автомобіля та водійських
посвідчень (кат. А,В,С,D,E та кат. А,Б на колісні
трактори)

ОСВІТА:
У 2002 році закінчив Веприцьку середню школу.
2002 – 2007 рр. навчання в Полтавському національному технічному університеті ім.
Юрія Кондратюка за спеціальністю “Правове регулювання економіки підприємства”.
Додаткова освіта:
2001 р. – комп’ютерні курси оператор ЕОМ, Гадяцька комп’ютерна школа.
2010 р. – навчання із загальних питань охорони праці.
Курси, тренінги, сертифікати
Машина продажів, інтернет маркетолог, побудова відділу продажів (Дніпро)
Рік закінчення 2019 р.
Сертифікат щодо володіння необхідними знаннями у сфері публічних
закупівель (2023 рік)

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
✓ 2007 р. АКІБ Укрсиббанк – консультант фінансовий середнього та малого бізнесу.
Супровід малих та середніх підприємств, кредитування та інші банківські послуги.

✓ 2008 – 2009 рр. ПМК – 7 БМФ «Укргазпромбуд» ДК «Укртрансгаз» НАК «Нафтогаз
України» - юрисконсульт.
Договірна робота. Робота з державним класифікатором продукції та послуг, проведення
закупівельних процедур, в тому числі і тендера.

✓ 2010 – 2017 рр. – працював начальником відділу постачання Північно – Східному
РУ ПрАТ «Райз – Максимко» (група компаній UkrLandFarming).
Забезпечення підпорядкованих підприємств ТМЦ, запасними частинами як до імпортної
так і вітчизняної техніки, ПММ, зберігання і облік ПММ на позабалансових рахунках в
кг, бюджетування, ревізії складів з/ч, складів зберігання ПММ, отримання, супровід
вантажів Укрзалізницею, оформлення перевізних документів. Досвід роботи в 1С8.

✓ Січень – липень 2018 р. – ПрАТ «Гадячгаз» – юрисконсульт.
Юридичний супровід господарської діяльності підприємства, претензійно – позовна
робота. Розрахунок розміру штрафних санкцій по заборгованостях.

✓ З серпня 2018 р. по березень 2020 р. працював начальником відділу продажів ТОВ
«Вентиляторний завод «Горизонт».
Керівництво відділом продажів, маркетингові дослідження, просування товарів в мережі
інтернет, розробка рекламної продукції, договорів, участь в тендерах на тендерних
майданчиках (в т. ч. державні закупівлі), закупівля матеріалів для виробництва, розробка
калькуляцій вартості продукції, розрахунок собівартості продукції, підтвердження
відповідності продукції вимогам технічних регламентів, організація і участь у виставках.
Досвід роботи в 1С7, Бітрікс 24.
✓ З березня 2020 р. по вересень 2020 р. знаходився на обліку в Гадяцькій
міськрайонній філії Полтавського обласного центру зайнятості.

✓ З вересня 2020 р. по лютий 2021 р. працював юристом загального відділу
виконавчого комітету Петрівсько-Роменської сільської ради.
Юридичний супровід діяльності об’єднаної територіальної громади, кадровий облік
працівників, охорона праці, пожежна безпека.

✓ З лютого 2021 р. по квітень 2021 р. працював виконавцем робіт (виконробом) Філії
«Гадяцький райавтодор».
Безпосереднє керівництво дорожніми роботами, виконання виробничих завдань
відповідно до графіків і проектів виконання дорожньо-будівельних робіт, додержання
технологічної послідовності під час виконання дорожньо-будівельних робіт, згідно з
проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами,
технічними умовами й іншими нормативними документами.
Ведення журналу виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого
часу, виконавчу технічну документацію. Збір, обробка первинної документації, здавання
виконаних робіт, охорона праці, пожежна безпека.

✓ З квітня 2021 р. по грудень 2022 р. працював директором ТОВ «Металекспо»
(металобаза).
Операційне управління підприємством. Оптові закупівлі металопрокату та інших
будівельних матеріалів для подальшої їх реалізації. Участь в тендерах на тендерних
майданчиках (в т. ч. державні закупівлі). Досвід роботи в BAF.

✓ З грудня 2022 р. по березень 2023 року знаходився на обліку в Гадяцькій
міськрайонній філії Полтавського обласного центру зайнятості.

✓ З березня 2023 р. по даний час – працюю фахівцем з публічних закупівель в
Комунальному закладі «Центр соціально – психологічної реабілітації дітей»
Полтавської обласної ради.
Складання та затвердження плану закупівель, участь у тендерах, підготовка,
затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель,
контроль за дотриманням умов договорів, участь у переговорах з постачальниками,
аналіз виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі,
здійснення моніторингу змін у законодавчому і нормативному забезпеченні
функціонування системи публічних закупівель в Україні

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Характер спокійний, доброзичливий, дисциплінований, трудолюбивий, не рахуюся з
особистим часом, можу швидко опанувати свою професію та вивчити відповідні
нормативні документи, наполегливий, завжди виконую розпочате, посидючий. Шкідливих
звичок не маю. Стійкий до стресових ситуацій.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
Володію англійською та російською мовами. Рідна мова – українська.
Досвід переговорів в сфері закупівель і продажів більше 8-ми років. Є своя база
клієнтів. Досвід підбору персоналу та роботи з командою.
Практичний досвід роботи з комп’ютером (встановлення, налаштування Windows та
комп’ютерного обладнання, мережі, MS Word, Excel, Powerpoint, Outlook, графічні
редактори, 1С Бухгалтерія v7, v8, BAF, Бітрікс 24. Вчасно, інтернет браузери, налаштування
мережі, комп'ютерного обладнання (програмне забезпечення, «залізо»).
Досвід роботи з транспортними компаніями. Співпраця з Розетка.юа, Пром.юа в
області продажів.
Досвід документальної перевірки АЗС, підпорядкованих підприємств.
Маю водійські посвідчення (кат. А,В,С,D,E та кат. А,Б на колісні трактори) та досвід
керування автомобілем з 2003 року.
Можу швидко освоїти і застосувати на практиці нові знання.

15.11.2024 р. І.І. Павлов

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: