Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Людмила

Головний бухгалтер, бухгалтер (єдиний)

Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 09.2013 по наст. время (10 лет 9 месяцев)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
- Облік ЗЕД;
- Ведення податкового обліку у повному обсязі (ПДВ, прибуток, ЗЕД);
- Складання та подання всіх звітів до контролюючих органів;
- Постановка та ведення управлінського обліку результатів роботи підприємства за звітний період, його автоматизація, аналіз;
- Ведення обліку руху коштів, доходів та витрат підприємства;
- Нарахування зар. плати, відпускних, лікарняних, декретних, аліментів;
- Кадровий облік у повному обсязі;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- Систематичний контроль касової дисципліни та майна, контроль правильності їх документального оформлення;
- Співпраця з відділом програмування: - Постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2; - Розробки методології, постановки технічного завдання ІТ-фахівцям для розвитку ERP-системи на базі 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- Тісна співпраця з відділом продажів.

Головний бухгалтер

с 02.2002 по 08.2013 (11 лет 6 месяцев)
Гера, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Контроль за веденням первинного бухгалтерського обліку (при необхідності заміна будь-якого відсутнього бухгалтера);
- Ведення податкового обліку (ПДВ, прибуток, ЗЕД);
- Складання та подання звітів до контролюючих органів;
- Постановка та ведення управлінського обліку результатів роботи підприємства за звітний період, його автоматизація, аналіз;
- Ведення обліку руху коштів, доходів та витрат підприємства;
- Нарахування зар. плати, відпускних, лікарняних, декретних, аліментів;
- Облік виробництва (калькуляції, собівартість);
- Кадровий облік у повному обсязі;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- Систематичний контроль касової дисципліни та майна, контроль правильності їх документального оформлення;
- Успішне проходження перевірок контролюючими органами;
- Управління персоналом бухгалтерії (4 чол.);
- Співпраця з відділом програмування: - Постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2; - Розробки методології, постановки технічного завдання ІТ-фахівцям для розвитку ERP-системи на базі 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- Тісна співпраця з відділом продажів.

Головний бухгалтер

с 07.2000 по 01.2002 (1 год 6 месяцев)
ООО «КоВО и Ко», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бухгалтер

с 11.1999 по 07.2000 (8 месяцев)
МП «АБОС», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Головний бухгалтер

с 10.1998 по 11.1999 (1 год 1 месяц)
Акціонерне товариство «Завод «Металл» м. Суми, Суми (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер

с 11.1997 по 09.1998 (10 месяцев)
Сумський філіал ТОВ «Екс-Легіон», Суми (Охорона, безпека, оборона)

Головний бухгалтер

с 02.1996 по 11.1997 (1 год 9 месяцев)
ТОВ «АкСум», Суми (Машинобудування)

Образование

Державна академія статистики, обліку та аудиту

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Сумський будівельний коледж

Бухгалтерський облік, середньо-спеціальна, Суми
Среднее специальное, с 1996 по 1999 (3 года)

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc Клієнт-Банк Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН 1С УТП 1С:Управління торгівлею Управлінські навички

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Професійні навички:
- ведення обліку оптової та дрібнооптової торгівлі, виробництво, послуги, ЗЕД (імпорт);
- ведення обліку самостійно у повному обсязі (бухгалтерський, податковий, управлінський);
- знання та контроль змін законодавчих та нормативних актів;
- організація та ведення податкового, бухгалтерського, управлінського та статистичного обліку "з нуля", відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
- робота із великим обсягом документів;
- налагодження та управління системою документообігу;
- ведення обліку для підприємств на загальній системі оподаткування, єдиному податку, ФОП на єдиному податку та загальній системі оподаткування;
- облік виробничого підприємства;
- управлінський облік, підготовка звітів для власника;
- планування, аналіз та управління грошовими потоками;
- складання податкової, статистичної та бухгалтерської звітності;
- кадровий облік;
- нарахування заробітної плати, облік інших ТМЦ, ОЗ, НМА, МБП,
- облік зовнішньоекономічних операцій (розрахунки з постачальниками-нерезидентами, купівля-продаж валюти, імпорт товару,
- облік розрахунків з покупцями та постачальниками товару,
- облік банківських операцій та товарів), реєстрація податкових накладних .
- авансові звіти, списання ПММ, відрядження, оформлення договорів та первинної документації;
- успішне проходження перевірок податкової служби, фондів, аудиту, КРУ;
- керівництво штатом бухгалтерії 4 особи + 2 особи економічного відділу, на підприємстві з чисельністю співробітників 120 осіб;
- постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2;
- розробка методології, постановка технічного завдання ІТ-фахівцям у розвиток ERP-системи з урахуванням 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- перехід з 1С-7.7 на 1С-8.2, впровадження програмного забезпечення з нуля;
- навчання співробітників роботі у 1С-7.7, 1С-8.2;
- просунутий користувач: Word, Excel, 1С-7.7, 1С-8.2 (Бухгалтерія, Управління торгівлею, Управління торговим підприємством), 1С-8.3, Клієнт-Банк, Ліга-Закон, M.E.DOK;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: