- Файл
Олег
Менеджер ЗЕД
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Белая Церковь
- Готов работать:
- Белая Церковь, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9368993/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Мазуркевич Олег Володимирович
(04.01.1980)
м.Біла Церква
вул.Нагірна, 22, кв.74
т. [
E-mail: [
Ціль: Здобування посади менеджера ЗЕД.
Освіта: НТУУ «КПІ» факультет інформатики та обчислювальної техніки.
Кваліфікація: інженер із комп'ютерних систем (спеціаліст).
Досвід роботи:
– 01.11.2020р. - по цей день.
Підприємство та посада: ТОВ «Б.МК» / ТОВ «Террафуд», менеджер із зовнішньо-економічної діяльності
Обов'язки: своєчасне забезпечення підприємства необхідними для виробничої діяльності матеріалами та комплектуючими необхідної якості, організація процесів закупівлі товарно-матеріальних цінностей, аналіз місячного плану і формування заявок на закупки та реєстру обов’язкових платежів, здійснення яких необхідне для виконання контрактних зобов’язань, підготовка та контроль взаєморозрахунків, взаємодія з іншими підрозділами (бухгалтерією, відділами продажів, матеріально-технічного забезпечення, фінансовим, юридичним…) підприємства, ведення документообігу та внутрішньої звітності.
Робота як з українськими, так і іноземними постачальниками, ведення ділової переписки з іноземними контрагентами (постачальниками/покупцями), управління експортно-імпортними операціями, документальний супровід ЗЕД діяльності підприємства, співпраця з транспортними та експедиторськими компаніями, митними брокерами та представниками державних органів.
– 09.02.2016р. - 15.01.2020р.
Підприємство та посада: ДП «Райз-Ексімп-Центр», директор.
Обов'язки: планувати, організовувати та контролювати діяльність підприємства.
Здійснювати контроль за процесом декларування товарів та функціонування митних складів. Організація та контроль роботи чотирьох митних складів у різних регіонах України. Забезпечувати необхідні дії для митного оформлення товарів та транспортних засобів, що підлягають декларуванню. Вести постійний контроль за змінами наказів та розпоряджень з митних питань та впровадження їх у роботу. Своєчасно інформувати причетних про всі затримки чи зміни у митному оформленні вантажів та контролювати процес рішення. Взаємодіяти з відповідними підрозділами Державної митної служби з усіх організаційних та оперативних питань. Взаємодіяти з карантинною інспекцією, СЕС, ТПП та ін. з питань, що стосуються функціонування митних складів та декларування товарів. Організовувати та контролювати виробничу діяльність своїх підлеглих. Складання встановленої звітності (звіти на митницю та ін.). Бюджетування: розробляти, контролювати бюджет підприємства. Визначення та забезпечення потреби підприємства (матеріальними ресурсами, інструментом, спецодягом, господарським інструментом тощо. буд.). Налагоджувати відносини з клієнтами та контролюючими органами. Вести кадрову роботу: прийом, звільнення, переведення працівників, ведення документації відповідно до чинного законодавства. Вести договірну роботу (складати та укладати договори). Готувати листи, заяви, відповіді та ін. документи щодо діяльності підприємства.
– 01.08.2015р. – 01.02.2016р.
Підприємство та посада: ТОВ «Валгер Груп», митний адміністратор.
Обов'язки: організація та подальший контроль роботи спеціалістів ЗЕД, а саме: менеджерів ЗЕД, декларантів, митних брокерів. Підготовка та документальне супроводження митного оформлення вантажів клієнтів компанії, отримання всіх необхідних дозвільних документів. Вирішення спірних та проблемних питань з представниками контролюючих органів.
– 01.08.2013р. – 06.03.2015р.
Підприємство та посада: ТОВ «Максі Груп», начальник брокерського відділу, митний аналітик.
Обов'язки: попередній підрахунок орієнтовної вартості митного оформлення товарів, підготовка та документальний супровід митного оформлення вантажів клієнтів компанії,
одержання всіх необхідних дозвільних документів, робота з брокерськими, транспортними та експедиційними компаніями, робота з іноземними експедиціями, що надають послуги з митного оформлення вантажів у Європі, пошук нових клієнтів для конкурентоспроможних українських товарів для експорту до Європи, моніторинг цін на ринку України та Європи і дослідження ринку постачальників по продукції, що цікавить клієнтів компанії, пошук найбільш кваліфікованих постачальників у межах заданого діапазону цін та рівня якості, укладання договорів та контроль виконання.
– 17.09.2012р. – 12.04.2013р.
Підприємство та посада: ТОВ «ТЛК «Арктика», агент з митного оформлення вантажів та товарів, керуючий митним складом та складом СВХ.
Обов'язки: митне оформлення вантажів під ключ, координування роботи відділу з іншими підрозділами підприємства, розміщення вантажів на митний склад та склад тимчасового зберігання, ведення звітності.
– 01.07.2010р. – 09.04.2012р.
Підприємство та посада: ТОВ «БФ Логістик», агент з митного оформлення вантажів та товарів.
Обов'язки: митне оформлення вантажів під ключ.
– 07.04.2009р. - 03.09.2009р.
Підприємство та посада: ТОВ «Сторедж Логістик Компані», декларант.
Обов'язки: митне оформлення вантажів під ключ.
– 05.05.2008р. - 15.12.2008р.
Підприємство та посада: ТОВ «Торгівельно-промислова компанія», спеціаліст відділу митних операцій.
Обов'язки: митне оформлення вантажів під ключ, робота з Торгово-Промисловою палатою, Санепідемстанцією, фітосанітарною та екологічною службою.
- 02.06.2003р. - 06.01.2008р.
Підприємство та посада: ЗАТ «Росава», економіст митно-ліцензійного відділу.
Обов'язки: митне оформлення вантажів, координування роботи відділу з іншими підрозділами підприємства, проведення звітності, робота з Торгово-Промисловою палатою, приватним нотаріусом.
Професійні навички:
- досвід ведення переговорів, адміністративно-управлінської роботи, знання Incoterms та діючого законодавства щодо митної справи в Україні;
- ПК на рівні впевненого користувача: пакет MS Offise (Word, Excel та ін.), 1C, MD Declaration, QDPro,;
- права водія категорії «В», стаж водіння 10 років;
Мови: українська, російська – вільно, англійська – середній рівень.
Особисті якості:
- високий рівень працездатності, відповідальність;
- дисциплінованість, акуратність, уважність;
- стійкість у стресових ситуаціях, вміння працювати в режимі багатозадачності;
- самодисциплінованість, здатність дотримуватися встановлених термінів виконання роботи;
- вміння працювати як в автономному (дистанційному) режимі, так і в команді.
- навчальна компетентність, винахідливість, здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях.
Похожие кандидаты
-
Менеджер ЗЕД
Киев, Ирпень, Буча -
Менеджер ЗЕД
Киев -
Менеджер ЗЕД
60000 грн, Киев -
Менеджер комерційного відділу
Киев, Сумы -
Менеджер ЗЕД
35000 грн, Киев -
Керуючий молодшої ланки, менеджер ЗЕД (сільське господарство)
Киев, Белая Церковь