- PRO
Диана
Менеджер з підтримки клієнтів, 40 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер з підтримки клієнтів, Контролер якості, Billing specialist, Акаунт-менеджер, Data analyst
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 23 года
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9416423/?puid=1108244
Опыт работы
Quality Control
с 06.2024 по 03.2025
(9 месяцев)
Pro Gaming Software, LTD, Дистанційно (IT)
- Ensured all operator communications aligned with internal quality standards.
- Identified service gaps and provided constructive feedback to improve support performance.
- Conducted training sessions to boost operator efficiency.
- Reduced response and resolution times, enhancing the customer experience.
- Analyzed key performance metrics (CSAT, FCR, AHT) and implemented improvements.
Quality Control
с 08.2023 по 04.2024
(8 месяцев)
ONE LLC, Київ (Приватні особи)
- Performed daily evaluations of calls and chats to ensure service quality.
- Monitored CRM accuracy and employee compliance with documentation standards.
- Used Google Sheets for quality tracking and trend analysis.
- Collaborated with other departments to streamline support workflows.
Support manager
с 04.2022 по 06.2023
(1 год 2 месяца)
ONE LCC, Київ (IT)
- Handled customer inquiries via chat, phone, and email, primarily related to technical issues.
- Performed client identity verification to maintain data security.
- Maintained accurate reporting using CRM systems and Google Sheets.
- Reduced average handling time (AHT) by 15% through process refinement.
- Contributed to a consistent customer satisfaction score (CSAT > 90%).
Sales manager
с 03.2021 по 03.2022
(1 год)
ONE LCC, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Managed incoming calls and actively reached out to potential clients.
- Led negotiations and successfully closed service contracts.
- Maintained client databases in CRM systems and tracked performance in Google Sheets.
- Increased client acquisition by 20% through targeted outreach.
- Built long-term relationships to maximize client retention.
Образование
Краківська Академія ім. Анджея Фрича Моджевського
Туристика і рекреація, Краків
Высшее, с 2019 по 2023 (4 года)
Знания и навыки
- Висока працездатність
- Ведення онлайн-чатів
- Швидкий набір тексту
- Прийом вхідних дзвінків
- Ведення CRM
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Slack
- Комунікабельність
- Перша лінія підтримки
- Користувач ОС Windows
- Google Sheets
- Google Meet
- Microsoft 365
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Польский — свободно
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Наразі НЕ проживаю на території України. В ПОШУКУ ТІЛЬКИ ВІДДАЛЕНОГО ФОРМАТУ РОБОТИ!
Похожие кандидаты
-
Менеджер інтернет-магазину
25000 грн, Удаленно -
Менеджер з підтримки клієнтів
30000 грн, Удаленно -
Менеджер з підтримки клієнтів
Удаленно -
Менеджер інтернет-магазину
Удаленно -
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер з підтримки клієнтів
Удаленно, Городок (Львовская обл.)