Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олексій

Фінансовий менеджер

Рассматривает должности:
Фінансовий менеджер, Менеджер проєктів, Фінансовий аналітик, Фінансовий контролер
Возраст:
43 года
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Власенко О.В. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Власенко Олексій
(Оleksii Vlasenko)
Дата народження: 22.11.1981
Місто: Одеса
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: робота на посаді фінансового менеджера, контролера, аналітика.
Досвід роботи:
ТОВ «ХЛІБНИЙ ДІМ КИЇВ БЕЙКЕРІ»
до 200чол; виробництво хлібобулочних виробів (до 150SKU)
Посада: Керівник ПЕВ. Маю рекомендації.
Період роботи: 02.2025 – 07.2025 (контракт). Функціональні обов'язки та досягнення:
• Впровадив бюджетування (4ЦФВ), виконував планове/прогнозне/підсумкове
закриття фінансових результатів в управлінському обліку, робив факторний
аналіз собівартості, прибутковості та точки беззбитковості по SKU/каналам.
• Управляв фінансовими потоками, забезпечував розподіл коштів,
взаєморозрахунки, закриття КРІ. Відстежував податкове планування для
мінімізації податкового навантаження, аналізував і контролював
бухгалтерський облік.
• Управлінський облік план/факт (BS, PL, CF), інтерпретація показників.
• Надавав аналітичну підтримку керівництву по непрофільним активам , а також
розробляв фінансові моделі для прогнозування та прийняття стратегічних
рішень.
ТОВ Агротранс, ТОВ Агроекспорт
до 50чол; транспорт, логістика, агропромисловість, трейдерські послуги
Посада: Фінансист (CFO)
Період роботи: 09.2023 – 02.2025. Функціональні обов'язки та досягнення:
• Впроваджував бюджетування, контролював за
плановим/прогнозним/підсумковим закриттям фінансових результатів в
управлінському обліку, а також робив факторний аналіз собівартості та точки
беззбитковості.
• Виконував комплексний економічний аналіз та оцінку виробничих і
економічних показників компанії, оптимізував витрати та бізнес-процеси.
• Управляв фінансовими потоками, включаючи контроль за касовими розривами
до трьох місяців, моніторив та забезпечував погашення дебіторської
заборгованості, здійснював реструктуризацію кредиторської. Виконував
податкове планування для мінімізації податкового навантаження, аналізував і
контролював бухгалтерський облік.
• Управлінський облік план/факт (BS, PL, CF), забезпечував масштабування
бізнесу – досягнув збільшення обороту на 290% у 2024 році порівняно з 2023-
м.
• Реалізовував запуск CRM-системи для покращення управлінських процесів,
надавав аналітичну підтримку керівництву, а також розробляв фінансові моделі
для прогнозування та прийняття стратегічних рішень.
ПрАТ Завод обважнювачів, ТОВ Григор`ївський рудник
Власенко О.В. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
до 500чол; промисловість, виробництво, продажі; видобувна, переробна та
комерційна діяльність
Посада: Заступник директора з економіці та фінансів (CFO), Директор (CEO)
Період роботи: 05.2020 – 07.2023. Функціональні обов'язки та досягнення:
• В умовах війни: організував монетизацію 95% запасів – запуск зупиненого
виробництва, доопрацювання 100% напівфабрикатів, виробництво готової
продукції на 24млн.грн, подальша консервація та евакуація активів, скорочення
штату, оптимізація витрат з розпродажем залишків складу готової продукції,
проведення повної інвентаризації, організація переоформлення дозвільної
документації та ліцензій.
• Збільшив частки експортного продажу до 40% та випуску високо маржинальних
продуктів з 26% до 39%;
• Збільшив обсяг виробництва на 32%; Дооцінка підприємства на 89млн.грн;
• Успішне проходження податкової перевірки за 1,5 роки;
• Підвищення фінансової стійкості організації;
• Оптимізація постійних витрат; збільшення частки змінних витрат до 62%;
• Автоматизація виробництва та обліку.
• Розробив, захистив та впроваджував антикризову програму мінімізації ризиків в
умовах пандемії Covid19, аналізував ємності та рівень цін внутрішнього ринку
та експорту, ціноутворення та собівартість, як наслідок – зниження цін на
продукти повсякденного попиту та збільшення цін на унікальні продукти, що
дозволило збільшити частку ринку.
ТОВ Донбасвуглерозробка, НПО Механік, ТОВ Укргеосервіс
до 1100чол; промисловість та виробництво; видобувна та переробна діяльність
Посада: Менеджер-економіст, Головний економіст, Заступник директора з економіці
та фінансів (CFO)
Період роботи: 09.2007 – 04.2020. Функціональні обов'язки та досягнення:
• Підготовка фінансових звітів (ВS, PL, CF)
• Бюджетування
• Планове/прогнозне/підсумкове закриття ФР в УО
• Факторний аналіз с/в та точки беззбитковості
• Комплексний економічний аналіз та оцінку виробничих і економічних
результатів компанії (Скорочення відмінності фактичних ФР і с/в від планових
з 40% до 5%);
• Підготовка інвестиційних планів та планів перспективного розвитку (4 роки
строк реалізації, 1,2млн$ інвестицій, окупність 11мiс, EBIDA 8.9млн.$);
• Забезпечив зріст питомої ваги змінних у структурі витрат з 28% до 58%,
організував склад ТМЦ із місячним запасом.
• Брав участь у виході на IPO Варшава (відповідав за інвестиційну привабливість
підприємства), впровадження трансфертного ціноутворення (робив розрахунки
економічної доцільності) та відкриття торгового дому;
Освіта:
• 09.2001 – 06.2007 Донецький Національний Технічний університет – «менеджер-
економіст» та «гірничий інженер», дипломи фахівця відмінно
• 09.1997 – 06.2001 Донецький індустріальний технікум – «технік-технолог збагачення
корисних копалин», диплом молодшого фахівця відмінно
Додаткова освіта:
• 1998 – курси бухгалтерського обліку
• 03.2019 – 05.2019 ДонНУ – Менеджмент добору й адаптації персоналу
Власенко О.В. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• 05.2023 – 06.2023 Google «Основи AI»
• 09.23-09.24 Business Booster А.Висоцького - систематизація та масштабування бізнесу
• 08.2024-12.2024 Формула Продаж - побудова системного відділу продажу
Професійні навички:
• Користувач Finmap/RemOnline/Finance controlling, CRM KeyCRM/Keepin CRM/1С
2.0/Perfectum CRM, 1С 8/BAS, клієнт банк, Вчасно/МеДок;
• Досвід роботи з більшою кількістю інформації, здатність комбінувати обсяги
складних даних в зрозумілу звітну форму, R2R підхід у фінансах, поглиблене знання
Excel/Google Sheets/зведені таблиці та PowerPoint, AI;
• Володіння мовами: російська С2, українська С1, англійська В1.
Особисті якості:
Системність - вміння інтегрувати та оптимізувати бізнес-процеси;
Відповідальність - готовність відповідати за фінансові рішення;
Уважність - точність в роботі з фінансовими даними;
Тактовність - професійне вирішення конфліктів;
Командний гравець - ефективна робота в команді;
Комунікабельність - легкість у взаємодії з людьми;
Стресостійкість - спокій у стресових ситуаціях;
Орієнтація на результат - сфокусованість на досягненні цілей;
Аналітичні здібності - критичне мислення для прийняття рішень;
Самоорганізація - самостійне планування та контроль роботи;
Багатозадачність - виконання кількох завдань одночасно;
Ретельність - увага до деталей та якості;
Цілеспрямованість - стійкість досягати цілей;
Наполегливість - пошук рішень у складних ситуаціях;
Скрупульозність - точність у фінансовій звітності;
Педантичність - дотримання високих стандартів якості.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: