Максим
Unity Game Developer
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9428372/
Опыт работы
Unity Developer
с 07.2024 по наст. время
(1 год 6 месяцев)
Creaty, Луцьк (IT)
• Виконав налаштування, тестування та виправлення
майже 1000 префабів ігрових предметів, забезпечивши
стабільність і коректність їхньої поведінки в проєкті.
• Працював над глибокою оптимізацією проєкту, у
результаті чого вдалося зменшити обсяг збірки приблизно
на 50% та суттєво стабілізувати частоту кадрів.
• Створював анімації для 2D та 3D об’єктів, включно з
технічними та декоративними елементами.
• Розробляв шейдери в ShaderGraph; зокрема реалізував
RGB-підсвітку для комп’ютерних компонентів.
• Працював із проектною DLL: розширював функціонал,
вносив правки в логіку та виправляв помилки на рівні
бібліотек.
• Налаштовував пост-процесинг, освітлення та
відображення, досягаючи візуальної цілісності та
оптимальної якості сцени.
• Періодично створював катсцени та внутрішньоігрові
відео за допомогою Timeline, включно з режисурою та
технічною постановкою.
Unity developer
с 01.2024 по 08.2024
(8 месяцев)
VicVent Studios, Дистанційно (IT)
Обов'язки:
• Розробка та оптимізація геймплею та ігрових механік.
• Виконання програмувальних завдань в межах встановлених строків.
Full-time 3D Unity developer
с 07.2023 по 12.2023
(6 месяцев)
Midnight Works, Дистанційно (IT)
• Повний цикл розробки 3D-ігор з нуля: від архітектури та
програмування геймплейних систем до фінальної збірки
продукту.
• Реалізація ігрової логіки, UI-систем, внутрішніх сервісів та
допоміжних інструментів.
• Оптимізація продуктивності з фокусом на мобільні
пристрої, включно з усуненням вузьких місць,
профілюванням та оптимізацією ресурсів.
• Інтеграція сторонніх SDK та сервісів (Facebook, Google
Analytics, AdMob та інші).
• Розробка та підготовка билдiв для ПК, iOS, Android,
Nintendo Switch та інших платформ.
• Успішно завершив три повноцінні проекти, забезпечивши
повний цикл розробки - від концепції до релізу.
• Отримав глибоку експертизу в плануванні задач,
постановці пріоритетів та роботі в командних процесах.
• Опановав створення та оптимізацію ігор під Nintendo
Switch, включно зі специфічними вимогами платформи та
оптимізаційними практиками.
Образование
Луцький Національний Технічний Університет
Кібербезпека
Неоконченное высшее, с 2020 по 2024 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Нет дополнительного образования и сертификатов.
Знания и навыки
- Firebase
- DOTween
- Unity
- C#
- ООП
- Photon
- SOLID Principles
- Blender
- Git
- Zenject
- Здатність до навчання
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
Рекомендации
Бочков Андрій Юрійович
Co-founder, Creaty
Дополнительная информация
Маю понад 4 роки досвіду роботи з Unity (2+ з яких -
робота над комерційними проєктами) та більш ніж 5
років розробки на C-подібних мовах. Учасник розробки
численних 2D і 3D проєктів як з повною реалізацією з нуля,
так і з інтеграцією нового функціоналу в існуючі системи.
Досвід охоплює створення білдів для iOS, Android,
Windows та Nintendo Switch, а також роботу з широким
спектром інструментів і технологій як безпосередньо
пов’язаних із розробкою, так і допоміжних (Blender,
Photoshop, GitHub/GitLab тощо).
Працюю з Firebase, Balancy, Zenject, DoTween, NavMesh,
Rewired, Malbers Animations, NWH Vehicle Physics 2,
Photon, Rig Animation та іншими інструментами.
Активно займаюся оптимізацією, автоматизацією,
створенням Editor-скриптів, налагодженням складних
систем і пост-процесінгу на сценах. Маю сформовану
експертизу в архітектурі та плануванні завдань.
При розв’язанні задач першочергово аналізую наявні
ресурси і формую найбільш ефективний шлях реалізації.
Прагну до розвитку у напрямі мобільної розробки,
інтеграції ML/AI-рішень у ігрові застосунки, систем
доповненої реальності та покращення якості геймплею
через введення нових механік.
Завжди відкритий до комунікації з командою, обміну
досвідом та пошуку оптимальних технічних рішень.
Декілька проєктів доступні у моєму профілі itch.io https://makssss.itch.io/
Похожие кандидаты
-
Unity-програміст
Одесса, Удаленно -
Python-програміст
Киев, Удаленно -
Unity-програміст
Ровно -
Backend-програміст
Удаленно -
Інженер-програміст
100000 грн, Другие страны, Удаленно -
Game developer
Удаленно