Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9448663/
Менеджер по роботі з клієнтами
- Город проживания:
- Белая Церковь
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Світлана Товкач САППОРТ-МЕНЕДЖЕР
СВІТЛАНА
ТОВКАЧ
САППОРТ-МЕНЕДЖЕР
Володію глибокими знаннями у
сферах клієнтської підтримки,
вирішення конфліктних ситуацій та
управління
командами. Маю навички
ефективного
спілкування, оперативного
вирішення проблем і забезпечення
високого рівня задоволеності
клієнтів. Володію англійською лише
письмово, розмовна мова відсутня.
ДОСВІД РОБОТИ
ОСВІТА 2021-
КОМПЛЕКТУВАЛЬНИК МЕБЛІВ
2023 Підготовка та сортування деталей і компонентів для складання
Технолого-економічний коледж БНАУ меблів, упаковка готової продукції та її маркування для
МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ | ВЕРЕСЕНЬ 2016 - ЧЕРВЕНЬ 2019 подальшої доставки.
Факультет Економічний, спеціальність "Комерційна
діяльність.
САППОРТ-МЕНЕДЖЕР
2023-
2024 Обробка запитів клієнтів через чат та електронну пошту,
БНАУ допомога гравцям із технічними питаннями, проблемами з
рахунками та ігровими процесами. Займалася реактивацією
СТУПІНЬ БАКАЛАВРА | ВЕРЕСЕНЬ 2019 - ЧЕРВЕНЬ 2022 гравців через аутбанд-кампанії, писала персоналізовані листи
для повернення неактивних користувачів. Аналізувала
Факультет Економічний, спеціальність ефективність комунікацій та коригувала стратегію взаємодії.
"Підприємництво, торгівля і біржова діяльність".
TEAMLEAD SUPPORT MANAGER
2024-
Керувала командою саппорту: розподіл завдань, контроль якості
НАВИЧКИ 2025
обслуговування, навчання співробітників.
Аналізувала ключові показники ефективності (KPI) та
впроваджувала покращення в роботу команди.
Клієнтоорієнтованість: здатність швидко та ефективно Оптимізувала внутрішні процеси служби підтримки, оновлювала
вирішувати проблеми клієнтів. базу знань і скрипти комунікації.
Комунікативні навички: вміння чітко та ввічливо Співпрацювала з фінансовим, технічним та ризик-відділом для
спілкуватися з клієнтами. швидкого вирішення запитів гравців.
Робота в команді: здатність співпрацювати з колегами Готувала та презентувала статистичні звіти для замовників щодо
роботи служби підтримки.
для досягнення спільної мети.
Аналітичне мислення, здатність працювати з великим обсягом
Вирішення конфліктів: вміння врегулювати конфлікти та
інформації.
знаходити компроміси. Знання інструментів саппорту (HelpDesk, Intercom, LiveChat, CRM-
Знання процедур безпеки та відповідності: розуміння системи).
правил і політик казино щодо безпеки та відповідності. Проводила внутрішні тренінги для саппорту, покращуючи якість
Вміння працювати в стресових ситуаціях: збереження обслуговування.
спокою та ефективності під час напливу клієнтів. Тестувала нові функції сайту перед запуском, оцінювала їхню
зручність для користувачів.
Номер: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Пошта:
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Біла Церква
СВІТЛАНА
ТОВКАЧ
САППОРТ-МЕНЕДЖЕР
Володію глибокими знаннями у
сферах клієнтської підтримки,
вирішення конфліктних ситуацій та
управління
командами. Маю навички
ефективного
спілкування, оперативного
вирішення проблем і забезпечення
високого рівня задоволеності
клієнтів. Володію англійською лише
письмово, розмовна мова відсутня.
ДОСВІД РОБОТИ
ОСВІТА 2021-
КОМПЛЕКТУВАЛЬНИК МЕБЛІВ
2023 Підготовка та сортування деталей і компонентів для складання
Технолого-економічний коледж БНАУ меблів, упаковка готової продукції та її маркування для
МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ | ВЕРЕСЕНЬ 2016 - ЧЕРВЕНЬ 2019 подальшої доставки.
Факультет Економічний, спеціальність "Комерційна
діяльність.
САППОРТ-МЕНЕДЖЕР
2023-
2024 Обробка запитів клієнтів через чат та електронну пошту,
БНАУ допомога гравцям із технічними питаннями, проблемами з
рахунками та ігровими процесами. Займалася реактивацією
СТУПІНЬ БАКАЛАВРА | ВЕРЕСЕНЬ 2019 - ЧЕРВЕНЬ 2022 гравців через аутбанд-кампанії, писала персоналізовані листи
для повернення неактивних користувачів. Аналізувала
Факультет Економічний, спеціальність ефективність комунікацій та коригувала стратегію взаємодії.
"Підприємництво, торгівля і біржова діяльність".
TEAMLEAD SUPPORT MANAGER
2024-
Керувала командою саппорту: розподіл завдань, контроль якості
НАВИЧКИ 2025
обслуговування, навчання співробітників.
Аналізувала ключові показники ефективності (KPI) та
впроваджувала покращення в роботу команди.
Клієнтоорієнтованість: здатність швидко та ефективно Оптимізувала внутрішні процеси служби підтримки, оновлювала
вирішувати проблеми клієнтів. базу знань і скрипти комунікації.
Комунікативні навички: вміння чітко та ввічливо Співпрацювала з фінансовим, технічним та ризик-відділом для
спілкуватися з клієнтами. швидкого вирішення запитів гравців.
Робота в команді: здатність співпрацювати з колегами Готувала та презентувала статистичні звіти для замовників щодо
роботи служби підтримки.
для досягнення спільної мети.
Аналітичне мислення, здатність працювати з великим обсягом
Вирішення конфліктів: вміння врегулювати конфлікти та
інформації.
знаходити компроміси. Знання інструментів саппорту (HelpDesk, Intercom, LiveChat, CRM-
Знання процедур безпеки та відповідності: розуміння системи).
правил і політик казино щодо безпеки та відповідності. Проводила внутрішні тренінги для саппорту, покращуючи якість
Вміння працювати в стресових ситуаціях: збереження обслуговування.
спокою та ефективності під час напливу клієнтів. Тестувала нові функції сайту перед запуском, оцінювала їхню
зручність для користувачів.
Номер: [
Пошта:
[
Біла Церква
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Удаленно, Винница , еще 8 городов -
Менеджер роботи з клієнтами
Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 грн, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно