Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Tetiana

Помічник, діловод

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Замісник начальника відділу діловодства

с 11.2015 по 05.2017 (1 год 6 месяцев)
ПАТ "Айбокс банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ведення бази реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції.
Розформування документів по структурних підрозділах, контроль термінів їх виконання.
Систематизація, зберігання та ведення обліку документів діючого архіву відповідно до ПБО ПП No 601.
Перевірка відповідності підготовки документів за номенклатурою.
Підготовка наказів та протоколів правління. Підготовка наказів та протоколів засідання.
Складання актів про вилучення, знищення та зберігання документів. Забезпечення зберігання документів з печаткою БТ.
Планування та організація діяльності відділу.
Ведення та контроль внутрішньої документації: офіційних листів, заяв, договорів, актів та рахунків-фактур.
Співпраця з кур'єрськими та поштовими службами доставки.
Видача, контроль і списання бланків суворої і несуворої звітності.
Робота з оргтехнікою: принтер, сканер, факс.
Виконання додаткових управлінських завдань .

Головний спеціаліст загального відділу (помічник директора)

с 02.2015 по 11.2015 (9 месяцев)
Київська міська рада КП "Київтранспарксервіс", Київ (Державні організації)

- работа з засобами масової інформації: обробка запитів, (тележурналісти, друковані ЗМІ та радіо).
- адміністрування корпоративного сайту parkservis.kiev.ua та Facebook, написання новин і статей про роботу комерційного підприємства.
- Оперативний пошук інформації в інтернеті, організація робочого дня керівництва, підготовка документів для засідань, контроль за виконанням протоколів засідань, формування службових записок, заяв, робота з вхідною та вихідною документацією, робота з оргобладнанням.

Головний спеціаліст управління справами та документаційного забезпечення

с 09.2011 по 12.2014 (3 года 3 месяца)
CityCommerce Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

підготовка засідань, ведення та оформлення протоколів засідань,
формування протоколів Правління Банку, наказів про внутрішню та зовнішню діяльність, службових записок, відомостей;
робота з вхідною та вихідною документацією / кореспонденцією, прийом, перевірка, реєстрація, розподіл її по структурнимих підрозділах та контролювання термінів.
Співпраця з поштовими та кур'єрськими службами доставки;
підготовка та подача документів до архіву;
забезпечення збереження офіційної документації;
контроль документообігу між відділеннями банку в Києві та по регіональнихv відділеннях.

Асистент Голови Правління Банку

с 02.2008 по 10.2008 (8 месяцев)
ОАО БТА Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

допомога в підготовці, обробці та систематизації управління;
планування нарад ГП
прийом і розподіл телефонних дзвінків (робота з АТС);
прийом і відправка факсів, електронної пошти, кореспонденції;
виконання доручень керівника;
організація ділових поїздок (бронювання квитків, бронювання місць в готелях);
прийом і відправка факсів, електронних листів і кореспонденції;
оформлення вхідної документації;
робота з оргтехнікою (принтер, сканер, факс, ксерокс);
оперативний пошук всієї необхідної інформації в мережі Інтернет;
організація прийому гостей та клієнтів банку.

Економіст відділу кредитування

с 06.2007 по 11.2007 (5 месяцев)
АКБ Правекс Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

консультування клієнтів з питань кредитування (кредитування юридичних осіб (торговельних підприємств, агропромислового сектору, великих корпорацій);
збір та аналіз пакету документів для надання банківських послуг;
аналіз фінансових результатів діяльності позичальника. підготовка заяви до кредитного комітету про можливість надання кредиту позичальнику та його захист у кредитному комітеті;
відкриття рахунків для кредитування та застави;
підготовка кредитного договору;
збір та оформлення документів для оформлення договорів застави (рухомого та нерухомого майна);
співпраця з оціночною групою з питання реєстрації застави та визначення заставної вартості запропонованого забезпечення;
підготовка договорів застави;
збір необхідного пакету документів для юридичного оформлення договорів застави;
нарахування відсотків і контроль їх виплати;
супровід кредитного договору та контроль за виконанням його умов до моменту погашення;
розрахунок розміру компенсації бюджету за користування кредитом сільськогосподарським підприємствам.

Образование

Український Хіміко-технологічний університет

Економічна кібернетика, Дніпро
Неоконченное высшее, с 2007 по 2011 (4 года)

академічна відпустка

Дополнительное образование и сертификаты

Консалтингова компанія "Кортекс" Тренінг «Інновації у сфері діловодства та архівної справи»

2016 рік

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Работа с оргтехникой
  • Работа с ксероксом
  • Работа с факсом

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Немецкий — средний

Рекомендации

Будуть надані за потреби.

Будуть надані за потреби.

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Різний досвід роботи: банківська справа, адміністрація, секретаріат, продажі.
Адекватність, порядність, відповідальність, бажання вчитися новому.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: