Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Директор з маркетингу

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Консалтинг

с 06.2023 по наст. время (2 года 2 месяца)
Астарта-Київ, Кондитерська компанія, Алкогольна компанія, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Проектна діяльність:

Агропромисловий холдинг «Астарта-Київ» (2024 р):
•Аналіз можливостей, напрямків та обґрунтування покупки майбутнього підприємства
•Розробка комерційно- маркетингової стратегії майбутнього підприємства
•Розробка комунікаційної стратегії «відповідального бізнесу» з урахуванням нового напрямку діяльності

Алкогольна компанія ТД "АВ" , ТМ Villa Ua (2024-2025):
•Розробка та імплементація маркетингової стратегії компанії
• Розробка комунікаційної стратегії
• Розробка бюджету
• Аналіз продуктового портфеля та дистрибуції
• Розробка нових SKU
• Супроводження проекту

Кондитерська компанія «Polus» (2023р):
•Аналіз і коригування маркетингової діяльності компанії
•Розробка маркетингової стратегії та комунікаційної стратегії
•Розробка бюджету просування
•Аналіз асортименту портфеля компанії та пропозиції щодо нових SKU
•Пропозиції щодо брендінгу (лого, пакування) та розробка пакування для вафель
•Розробка структури відділу маркетингу

Директор з маркетингу, член правління компанії

с 10.2022 по 05.2023 (7 месяцев)
ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (молочний бізнес ТМ "Молокія"), Тернопіль (Харчова промисловість)

Бренд: ТМ "Молокія", ТМ "Казкове молоко"
•Ефективне управління департаментом маркетингу (12 осіб): категорійний відділ, R&D відділ, відділ трейд-маркетингу, менеджер з комунікацій, smm- менеджер, дизайнери та аналітик
•Організація роботи, керування та розвиток колективу департаменту маркетинг : сприяння підвищення рівня знань в галузі маркетингу, кваліфікації та розширення компетенції, навичок підлеглого персоналу
•Організація розробки, впровадження та відповідальність політики компанії в галузі маркетингу:здійснення розробки, впровадження та реалізація маркетингової стратегії, встановлення та забезпечення виконання маркетингових цілей по категоріям,організація процесу аналітики ринкового середовища, каналів збуту, проведення аналізу та дослідження ринку, впровадження політики компанії в галузі ефективного управління продуктовим портфелем компанії,моніторинг ефективності рекламної діяльності.
•Відповідальність за створення нових товарів на стадії їх впровадження: сприяння розробки документу, що регламентує процедуру виведення нових продуктів, створення відповідних робочих груп
•Здійснення управління бренда компанії «Молокія»
•Підготовка звітів з усіх маркетингових та рекламних активностей

Керівник відділу маркетингу

с 07.2021 по 08.2022 (1 год 1 месяц)
Деліція, ПП (кондитерське підприємство ТМ "Деліція"), Буча (Харчова промисловість)

Кондитерські бренди: ТМ "Деліція", ТМ "Friendy", ТМ "GourmetBack"
Лавандове поле: "Бенчіків млин".
•Реорганізація роботи відділу маркетингу: підбір, навчання, моніторинг і оцінка результатів діяльності співробітників, управління підрозділом маркетингу (7 осіб): бренд-менеджери, дизайнери, PR менеджер, інтернет маркетолог , аналітик
•Розробка і реалізація маркетингової та рекламної стратегії компанії на основі аналізу споживчих властивостей товару, поточного становища на ринку і прогнозування попиту на продукцію, аналізу асортименту
•Аналіз і коригування маркетингової діяльності компанії
•Підготовка, виконання та контроль маркетингових планів і бюджетів
•Запуск нових продуктів та управління асортиментом портфеля компанії (Україна та Експорт)
•Редизайн бренду (логотип, упаковка)
•Проведення маркетингових досліджень, тенденцій, рівня цін на аналогічний товар, моніторинг конкурентного середовища і діяльності конкурентів
•Розвиток та просування компанії (соц. мереж, ютуб, інстаграм, фейсбук, телебачення інші)
•Розробка PR стратегії та проведення рекламних заходів у ЗМІ
•Управління патентуванням
•Управління власним інтернет-магазином та власними магазинами (м. Буча, м. Ірпень, м. Гостомель)- 6 торгівельних точок:
•керування рекламними кампаніями, складання бюджету та контроль його використання;
•проведення аналізу та складання звітності результативності маркетингових кампаній;
•генерування ідей з розвитку маркетингової, рекламної політики компанії;
•контроль своєчасного створення та замовлення POSM, рекламно-сувенірної продукції;
•розробка рекламних креативів, робота з дизайнерами та іншими субпідрядниками на максимально вигідних конкурентних умовах;
•підготовка промо-календаря;
•повний маркетинговий супровід відкриття нових ТТ.

Керівник відділу маркетингу

с 05.2011 по 09.2022 (11 лет 4 месяца)
ТОВ "Хорольський завод дитячого харчування" (дитяче харчування ТМ "Малиш", ТМ "Малютка"), Київ (Харчова промисловість)

•Створення відділу маркетингу з нуля: підбір, навчання, організація роботи відділу, моніторинг і оцінка ефективності роботи співробітників
•Проведення маркетингових досліджень, тенденцій, рівня цін на аналогічний товар, моніторинг конкурентного середовища і діяльності конкурентів
•Розробка і реалізація маркетингової та рекламної стратегії компанії на основі аналізу споживчих властивостей товару, поточної ринкової позиції і прогнозування попиту на продукцію.
•Планування, бюджетування
•Аналіз ефективності маркетингових заходів, при необхідності - коригування
•Запуск нових продуктів, планування асортименту
•Створення і зміцнення іміджу компанії на ринку
•Розробка стратегії позиціонування
•Розвиток медичного напрямку (робота з Opinion leaders, PR, медіа, підбір та участь у медичних семінарах, координація клінічних випробувань продукту)
•Управління патентуванням

Груп бренд-менеджер винного напрямку

с 10.2008 по 03.2011 (2 года 5 месяцев)
«Національні алкогольні традиції» (ТМ "Маренго", ТМ "Коблево"), Киев (Харчова промисловість)

•Аналіз ринку, аналіз продажів
•Щомісячний аналіз активності конкурентів
•Виведення нових продуктів на ринок
•Організація і проведення тестування продукції на етапі запуску, контроль якості на серійному рівні
•Розробка стратегії просування, позиціонування бренду
•Редизайн бренду
•Формування маркетингового бюджету і його моніторинг (ATL, BTL)
•Формування асортиментної політики
•Моніторинг цін, розробка рекомендацій щодо коригування ціни відповідно до ціни позиціонування, ціноутворення
•Аналіз асортименту, розробка та впровадження новинок в лінійку брендів
•Планування та проведення заходів з просування брендів, PR-кампаній, створення відеороликів, робота з телеканалами та радіостанціями України
•Постановка завдань і контроль роботи PR-відділу, арт-студії, медіа-відділу, BTL-відділу в рамках проектів
•Керування питань, пов'язаних з патентуванням інтелектуальної власності

Бренд-менеджер

с 04.2006 по 10.2008 (2 года 6 месяцев)
Холдинг «Молочний альянс» (ТМ "Яготинське", ТМ " Пирятин"), Київ (Харчова промисловість)

•Аналіз асортименту, розробка і впровадження нових позицій в лінійці бренду
•Участь у створенні та позиціонуванні бренду
•Редизайн брендів
•Аналіз продажів
•Щотижневий моніторинг цін, розробка рекомендацій щодо коригування цін відповідно до цінового позиціонування
•Підготовка та реалізація трейд-маркетингових проектів
•Аналіз ефективності проведених заходів, звітність
•Організація та розробка POS-матеріалів
•Забезпечення необхідного документообігу в рамках своїх посадових обов'язків
•Підбір підрядників, щоденна робота з ними

Образование

Бізнес - школа МІМ

Pre-MBA Marketing, Київ
Высшее, с 2018 по 2019 (1 год)

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

MBA, Київ
Высшее, с 2010 по 2013 (3 года)

Приватний заклад вищої освіти "Київський міжнародний університет"

Перекладач, Київ
Высшее, с 1999 по 2005 (6 лет)

Знания и навыки

  • Розробка маркетингової стратегії
  • Наполегливість
  • Стратегічний маркетинг
  • Користувач 1С
  • Впевненість
  • Більше 15 років успішного досвіду в маркетингу
  • Управління персоналом
  • Самостійне прийняття рішень і відповідальність за них
  • Знання податкового законодавства
  • Уміння аналізувати
  • Виведення на ринок нових продуктів

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Курси, тренінги:


Business Education Solution
рік закінчення 2022
Фінанси

Bournemouth Business School International (Київ)
рік закінчення 2013
Маркетинг, менеджмент

Університет економіки і права «КРОК» (Київ, Україна)
рік закінчення 2007
Маркетинг (курси підвищення кваліфікації)


•Більше 17 років успішного досвіду в маркетингу в FMCG
•Виведення на ринок продуктів, що стали лідерами (ТМ Marengo (лідер серед вермутів), ТМ «Малютка преміум» (бренд No3 серед дитячих сумішей).
•Розвиток медичного напрямку (робота з Opinion leaders, PR, медіа, підбір та участь у медичних семінарах, координація клінічних випробувань продукту)
•Досвід створення відділу маркетингу «з нуля»
•Самостійне прийняття рішень і відповідальність за них
•Стратегічне мислення
•Знання патентного законодавства
•Розуміння експорту
•Досвід роботи в B2B, рітейл, е- commerce та креативного туризму (лавандове поле)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: