Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 апреля 2023 Файл

Володимир

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Степанов Володимир Сергійович

Дата народження:
03.11.1990 р.

Адреса:
Україна, м. Черкаси вул. Сергія Амброса, 23 кв.72

Контактні дані:
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram: @xxStikSxx

Сімейний стан:
неодружений.

Досвід роботи
З 02.2020 – 03.2023 АТ «Альфа Банк». Оператор служби по роботі з корпоративними клієнтами, провідний оператор з дистанційного оформлення банківських продуктів та послуг.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Вирішення технічних питань шодо банківського програмного забезпечення.
• Дистанційне оформлення банківських продуктів.
• Контроль сплати податків з різних видів платежів.
• Ведення ділової та корпоративної переписки.
• Робота великим обсягом інформації та документами клієнтів.

04.2017 – 09.2018 ТОВ «ПВД Технолоджі». Спеціаліст з обробки інформації і програмного забезпечення.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Швидке і ефективне виконання поставлених задач.
• Ведення ділового листування.
• Розв’язання складних технічних питань.

03.2013 – 07.2016 ООО «Телесвіт». Компанія «ВОЛЯ» Спеціаліст служби по роботі з новими абонентами, групи підтримки техніків, спеціаліст служби експертів та підтримки техніків і групи технічної підтримки.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Консультація клієнтів/працівників технічної служби в складних ситуаціях.
• Ведення ділового листування з партнерами.
• Прийом вхідних дзвінків від працівників технічного підрозділу та абонентів.
• Розв’язання складних технічних питань.

12.2011 – 02.2012 ООО «Beeper». Проєкт МТС111, консультант вхідної лінії.
• Ведення переговорів з абонентами.
• Пошук абонентів.
• Технічна допомога абонентам.
• Вихід з конфліктних ситуацій.

04.2010 – 12.2011 ООО «МакДональдс Юкраін ЛТД» Член бригади ресторану.
• Працівник кухні.

Освіта

Київський національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, Інститут історичної освіти. Спеціальність: Суспільствознавство.

Навички/знання
• Internet, Windows, Outlook Express, Microsoft Outlook, MS Office.
• Мова (українська – рідна; русский – свободно; English – intermediate).

Особисті дані
• Лідерські якості, навички аналізу, побудови обліку
• Гарні навички ведення переговорів
• Вміння стратегічно мислити, гнучкість в ухваленні рішень, висока комунікабельність
• Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, орієнтування на результат
• Ефективний і раціональний розподіл поставлених цілей і завдань.
• Схильність швидко навчатись та адаптуватися до нових умов, схильність працювати у високому темпі, старанність, стресостійкість.
• Аргументоване відстоювання своєї точки зору.

Захоплення/хобі
• Читання книг, перегляд кіно.
• Активне проведення часу.
• Спілкування з близькими по духу людьми.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: