Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 апреля 2023 Файл

Анна

Менеджер з продажу туристичних послуг

Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дубченко Анна Володимирівна
23 березня 1991 рік.
Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого 5/3, кв. 22
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи :

АБ «УКРГАЗБАНК» 05.12.2016 р.-02.09.2019р.
Посада : Головний економіст Служби Роздрібного Бізнесу
Обов’язки :
- залучення клієнтів фізичних осіб;
-здійснення заходів належної перевірки клієнта, зокрема : ідентифікацію
та верифікацію клієнта;
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
-забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- виконання банківських та інших операцій відповідно до вимог чинного законодавства нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку , дотримання технологій здійснення операцій;
-організація роботи щодо кредитування фізичних осіб ( в т. ч. по платіжним картам);
-супроводження кредитних операцій фізичних осіб відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів
Банку;
-розвиток операцій з використанням банківських платіжних карток;
-безготівкові розрахунки;
-розвиток та супроводження вкладних ( депозитних ) операцій, розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб;
- завантаження/розвантаження банкоматів згідно касових операцій;
- відкриття та закриття відділення банку;
- відкриття і закриття сховища;
- продаж кредитних продуктів і їх подальший супровід, кредитування фізичних осіб (консультація і залучення клієнтів, оформлення договорів, відкриття рахунків, проведення кредитного аналізу, розрахунок графіку погашення кредиту);
- відповідальна за проводки при приїзді інкасаторів;
- внесення інформації по зверненнях і угод клієнтів, а також інша інформації в CRM;
- забезпечення активності що до клієнтської бази;
- контроль рівня активності клієнтів шляхом телефонних дзвінків;
- підготовка і передача документів в архів, формування документів дня;
- оформлення та подальший супровід справ іпотечного кредитування, та оформлення кредитів на автомобілі.Повністю супровід від оформлення до закриття кредитної справи;
- передача документів до архіву;
-передача оригіналів договорів та кредитну справу , окремі документи справи на зберігання відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку ;

АТ «Ощадбанк» 28.09.2020- по теперішній час
Посада : Головний економіст Служби Роздрібного Бізнесу
Обов’язки :
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
-забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- виконання банківських та інших операцій відповідно до вимог чинного законодавства нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх нормативних документів Банку , дотримання технологій здійснення операцій;
-організація роботи щодо кредитування фізичних осіб ( в т. ч. по платіжним картам) ;
-супроводження кредитних операцій фізичних осіб відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів
Банку;
-розвиток операцій з використанням банківських платіжних карток;
-безготівкові розрахунки;
-здійснення заходів належної перевірки клієнта, зокрема : ідентифікацію
та верифікацію клієнта;
-передача оригіналів договорів та кредитну справу , окремі документи справи на зберігання відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку;
-розвиток та супроводження вкладних ( депозитних ) операцій, розрахунково-касового обслуговування фізичних осіб;
- завантаження/розвантаження банкоматів згідно касових операцій;
- відкриття та закриття відділення банку;
- відкриття і закриття сховища;
- продаж кредитних продуктів і їх подальший супровід, кредитування фізичних осіб (консультація і залучення клієнтів, оформлення договорів, відкриття рахунків, проведення кредитного аналізу, розрахунок графіку погашення кредиту;
- відповідальна за проводки при приїзді інкасаторів;
- внесення інформації по зверненнях і угод клієнтів, а також інша інформації в CRM;
- забезпечення активності що до клієнтської бази;
- контроль рівня активності клієнтів шляхом телефонних дзвінків;
- підготовка і передача документів в архів, формування документів дня
закриття кредитної справи;

Освіта :

01.09. 2008 г. – 01.06. 2012 г.
Київська Державна Академія водного транспорту ім.Гетьмана Конашевича Сагайдачного
Спеціальність : менеджмент організації (бакалавр)
Факультет: економічний
01.09.2019 г.
Університет Банківської справи НБУ
Спеціальність: Фінанси, Банківська справа, Страхування (магістр)

Особисті якості:
Відповідальна, стресостійка, неконфліктна, пунктуальна, цілеспрямована, уважна до деталей.

Похожие кандидаты

Турагент, менеджер з туризму
15000 грн, Белая Церковь, Краматорск, Удаленно

Тревел-менеджер
Белая Церковь

Менеджер по туризму, логист
Белая Церковь, Киев

Турагент
Белая Церковь

Менеджер ресторану
15000 грн, Белая Церковь

Менеджер кафе та ресторанів
Белая Церковь

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: