Катерина
Офіс-адміністратор, 18 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9602807/
Опыт работы
Помічник головного бухгалтера
с 10.2017 по 07.2022
(4 года 10 месяцев)
ТОВ "UD TECH", Запоріжжя (IT)
Співпраця з ФОП, звітність , оплата податків, створення актів виконих робіт, звірка оплат за полуги.
Спілкування та співпраця з замовниками. Формування рахунків для оплати послуг.
Внесення вхідних прибуткових накладних на баланс ТОВ , оформлення рахунків для оплати послуг , звірка з замовнками. Робота з банківськими виписками.
Бухгалтер
с 03.2017 по 11.2017
(9 месяцев)
ТОВ "Агроконракт", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з РРО, ведення касової книги, КУРО.
Проведеня оплат за товар, проданий замовникам, формування видаткових і податкових накладних , звірка з клієнтами.
Формування бланків інвентаризації, внесення данних після її проведення.
Образование
Запорізький коледж радіоелектроніки ЗНТУ
Експлуатація електронного устаткування, Запоріжжя
Среднее специальное, с 2001 по 2005 (4 года)
Знания и навыки
- Комунікабельність
- Працьовитість
- Дисциплінованість
- Доброзичливість
- Масаж обличчя
- Пілінг
- Клієнтоорієнтованість
- Здатність до навчання
- Апаратна косметологія
- Чистка обличчя
- Розслабляючий масаж
- Мезотерапія
- Виконання масажу
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Розкажу про себе.
Мене звати Катерина, і я кандидат на посаду офісного адміністратора.
Ця посада для мене нова , але я цілеспрямована і впевнена в собі людина.
Моя мета - забезпечити ефективну роботу офісу та створити комфортне середовище для всіх співробітників.
Я вмію встановлювати контакт з колегами, клієнтами та відвідувачами. Вміння слухати та виражати свої думки - моя сильна сторона.
Я відповідально ставлюся до своїх обов'язків та вмію планувати свій робочий день.
Я відкрита до нових знань та навичок. Готова вдосконалювати свої професійні навички та вчитися на помилках.
Маю досвід роботи в офісному середовищі.
Я готова приєднатися до вашої команди та внести свій внесок у розвиток організації. Дякую за увагу!
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Косметолог, Масажист
Тернополь
Неоконченное высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Бухгалтер, UD TECH, 4 года 7 месяцев
- Бухгалтер з первинної документації, ТОВ "Агроконтракт", 9 месяцев
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
Тернополь -
Асистент керівника
Тернополь, Львов, Удаленно -
Помічник керівника
20000 грн, Тернополь -
Помічник керівника
20000 грн, Тернополь -
Офіс-менеджер
Тернополь -
Помічник керівника
Тернополь