Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 Файл

Оксана

Фахівець з документообігу

Возраст:
44 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Зайло Оксана Ярославівна
(Zailo Oksana)
Дата народження: 17.04.1980
Місто: Пустомити
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
Освіта вища
1996 р. Львівський електротехнікум зв’язку, за
спеціальністю « Технічне обслуговування та ремонт
апаратури зв’язку і оргтехніки», технік електрозв’язку.
2002-2004 р. Львівська національна академія
ветеринарної медицини ім. С.З. Ґжицького за
спеціальністю «Економіка підприємства», бакалавр з
маркетингу.
2004-2005 р. Львівська національна академія
ветеринарної медицини ім. С.З. Ґжицького за
спеціальністю «Маркетинг», економіст.
Досвід роботи:
З 2002р.- 2018 р. головний спеціаліст з діловодства в Пустомитівському відділі обслуговування громадян
ГУПФУ у Львівській області
З 2018р.- по даний час - у зв'язку з скороченням переведена на посаду провідного документознавця в
Пустомитівському відділі обслуговування громадян ГУПФУ у Львівській області
Посадові обов’язки:
1) Розробляла та впроваджувала технологічні процеси роботи з документами.
2) Розробляла уніфіковані системи різного призначення і рівня управління, класифікатори документної
інформації.
3) Забезпечувала своєчасну обробку кореспонденції, що надходить та відправляється, організовувала її
доставку за призначенням.
4) Організовувала роботу з реєстрації, обліку, зберігання та передавання документів поточного
діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва.
5) Забезпечувала друкування та розмножування службових документів;
- приймала/надсилала та реєструвала вхідну/вихідну документацію
6) Забезпечення своєчасного розгляду керівництвом вхідної, вихідної, внутрішньої документації та
електронної пошти. Органiзацiя процесу підписання розпорядчих документів.
Професійні навички:
• Знання законодавства України, нормативно-правових актів, положень та інструкцій щодо ведення
діловодства та оформлення документів
• Уміння працювати з базовими програмами MS OFFICE (Excel, Word)
• Знання оргтехніки (сканер, принтер)
• Грамотна усна і письмова мова
• Знання діловодства та документообігу
• Введення звітності
• Знання іноземних мов: українська - рідна, польська-вільно володію, російська - вільно володію,
англійська - із словником.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність,
неконфліктність, поважаю чужу думку, іду на компроміс, здатність до навчання, гарне почуття гумору,
привітна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: