Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Альона

Офіс-менеджер

Рассматривает должности: Офіс-менеджер, HR-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Операційний менеджер, Менеджер з постачання, Менеджер роботи з клієнтами, Територіальний менеджер, Помічник адміністратора систем
Возраст: 25 лет
Город: Белая Церковь
Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, HR-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Операційний менеджер, Менеджер з постачання, Менеджер роботи з клієнтами, Територіальний менеджер, Помічник адміністратора систем
Возраст:
25 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КУБАШЕВСЬКА АЛЬОНА
ІГОРІВНА

ПРОФІЛЬ М.БІЛА ЦЕРКВА, ВУЛ.ВЕРНАДСЬКОГО

Цілеспрямована, впевнена в собі та [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
відповідальна особистість з високим
рівнем самоорганізації та лідерськими
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
якостями. Вмію приймати рішення та
працювати в динамічному середовищі.
Відкрита до нових викликів, швидко
навчаюся, сфокусована на результат і
постійний розвиток.

ОСВІТА НАВИЧКИ ВМІННЯ
-ВОЛОДІННЯ СУЧАСНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ РОЗРОБКИ,
MAC/PC ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ЗАХОДОМ( ПРОЕКТОМ)
Київський національний університет ( ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ, HR- МЕНЕДЖМЕНТ,
культури і мистецтв 2018 - 2022 MICROSOFT WORD БЮДЖЕТУВАННЯ, PR-МЕНЕДЖМЕНТ);
-НАВИЧКИ ДОВГОСТРОКОВОГО ПЛАНУВАННЯ, АНАЛІЗУ;
POWERPOINT -ЗДАТНІСТЬ КОМПЕТЕНТНО ВЕСТИ ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ ,
Бакалавр
ГРАМОТНО ВИКЛАДАТИ ВЛАСНІ ДУМКИ, ЗНАХОДИТИ
Спеціальність : Івент - менеджер ВЕДЕННЯ БЛОГІВ КОМПРОМІСНІ РІШЕННЯ;
-НАВИЧКИ АДАПТАЦІЇ ТА НАВЧАННЯ НОВИХ
PHOTOSHOP CS СПІВРОБІТНИКІВ;
-ВЕДЕННЯ ЗВІТНОСТІ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ;
-АНАЛІТИКА КЛІЄНТСЬКОГО ПОТОКУ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
ПРОЦЕСІВ;
-ЗДАТНІСТЬ ДО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ТА
КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАНННЯ ТА СЕРВІСУ
ДОСВІД
МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ
консультування покупців, допомога у виборі товару; МЕРЕЖА
оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації; РОЗДРІБНОЇ
ТОРГІВЛІ ТОВ
забезпечення порядку в торговому залі;
“IDEA SHOP”, ТРЦ
викладка товару ( мерчендайзинг); “ЦУМ”, КИЇВ
участь в інвентаризації товару; СЕР 2020- ЛЮТ
виконання плану продаж 2022

МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ У ТОВ “IDEA
СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ SHOP”,
ІНТЕРНЕТ -
ведення і підтримка поточної бази клієнтів;
МАГАЗИН
прийом і обробка замовлень; “MARMADE”,
консультування клієнтів по телефону; КИЇВ
контроль і відстежування відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями; ЖОВ 2022 -
ТРАВ 2024
взамодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
робота з клієнтами по поточних питань, вирішеня спірних питань, претензій за якістю наданих
товарів і полуг
КУБАШЕВСЬКА АЛЬОНА
ІГОРІВНА

ДОСВІД

ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕР
“ДОКТОР
організація та проведення профільних заходів : конференцій, презентації нових продуктів, ОПТИКА” , БІЛА
навчальних тренінігів; ЦЕРКВА
розробка концепцій івентів згідно з корпоративною стратегією та брендом компанії; ЧЕРВ 2023 - СІЧ
2024
комунікація з лікарями сфери офтальмології, партнерами та підрядниками;
пошук локацій, ведення переговорів, укладання договорів з постачальниками послуг;
кординація внутрішньої команди та контроль витрат, звітність;
ведення фото -і відеозвітності, збір зворотного зв’язку після заходів;
підтримка позитивного іміджу компанії серед медичної спільноти та партнерів.

СТАРШИЙ АДМІНІСТРАТОР МЕДИЧНИЙ
ЦЕНТР ОН
організація та контроль роботи адміністративного персоналу ( створення графіків роботи,
КЛІНІК, БІЛА
розподіл завдань, підтримка дисципліни); ЦЕРКВА
комунікація з пацієнтами щодо запису, надання консультацій та презентацій послуг, вирішення ЛЮТ 2024 - ПО
конфліктних ситуацій; ТЕП ЧАС

контроль за дотримання внутрішніх стандартів роботи;
ведення звітності, підготовка аналітики планових показників, виконання поставлених планів;
взаємодія з лікарями, медичним персоналом і керівництвом щодо покращення сервісу;
навчання та адаптація нових співробітників реєстратури;
контроль за порядком і справністю технічного забеспечення рецепції;
участь в організаційних заходах;
проведення регулярних міні-брифінгів для команди адміністарторів;
контроль за дотримання корпоративної етики та зовнішнього вигляду персоналу;
звітування керівництву щодо роботи адміністративного блоку та надання пропозицій щодо
надання пропозицій щодо покращення сервісу;
ведення медичної документації та контроль зберігання.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння
працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

МОВИ
Українська - рідна мова
Англійська - А2

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: