- Файл
Олена
Діловод
- Рассматривает должности:
- Діловод, Менеджер з закупівель, Операційний менеджер
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Житомир
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9708916/?puid=549089
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 08.05.1992
м. Житомир, [
Тел. [
Освіта:
2012-2013рр.- «Національний університет державної податкової служби України» (Житомирська філія) отримала диплом спеціаліста. Напрям підготовки- «Економіка і підприємництво», спеціальність- «Облік і аудит», здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.
2010-2012рр.- «Національний університет державної податкової служби України» (Житомирська філія) отримала диплом бакалавра. Напрям підготовки- «Економіка і підприємництво», спеціальність- «Облік і аудит», здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
2007-2010рр.- «Житомирський автомобільно-дорожній коледж» отримала диплом молодшого спеціаліста з відзнакою. Напрям підготовки – «Бухгалтерський облік», здобула кваліфікацію – бухгалтера.
Досвід роботи:
Менеджер з постачання відділу матеріально-технічного забезпечення
Жовтень 2020 р. – грудень 2020 р. ТОВ «Партнер ВС», м. Житомир.
Функціональні обов’язки:
• Здійснення пошуку постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачань, сприятливі умови постачань.
• Закупівля продукції згідно потреб підприємства.
• Відстеження руху товару від постачальників.
• Робота з претензіями, поверненням, обміном товару.
• Контроль взаєморозрахунків з постачальниками.
Агент з постачання відділу закупівель
Вересень 2015 р. – вересень 2020 р. ДП «Житомирський бронетанковий завод», с.м.т. Новогуйвинське, Житомирська область та район.
Функціональні обов’язки:
• підготовка заявок на закупівлю матеріальних ресурсів;
• визначення потреби підрозділів та підприємства в цілому в матеріальних ресурсах;
• створення рахунків на оплату в системі ІТ-enterprise;
• встановлення календарних строків постачання матеріальних ресурсів;
• підготовка проектів договорів та специфікацій з постачальниками;
• здійснення контролю за виконанням постачальниками договірних зобов’язань, строків поставки, кількістю і якістю матеріалів та інших видів матеріальних ресурсів, які надходять на підприємство;
• здійснення контролю за правильністю оплати рахунків та інших розрахункових документів, повного та своєчасного виконання зобов’язань;
• ведення оперативного обліку руху матеріальних ресурсів, наявності невикористаних виробничих запасів;
• організація своєчасного одержання і доставки майна у сховища підприємства за договорами з постачальниками;
• виявлення дефіциту в матеріально-технічному забезпеченні;
• проведення моніторингу залишків майна у сховищах, аналіз його результатів;
• проведення моніторингу ринку товарів (робіт, послуг), підготовка альтернативних варіантів менш витратних закупівель, дослідження цінової кон’юнктури, забезпечення цінового контролю при укладенні договорів;
• підготовка звітів за результатами своєї роботи.
Комплектувальник виробів та інструменту
Квітень 2015 р. – серпень 2015 р. ДП «Житомирський бронетанковий завод», с.м.т. Новогуйвинське, Житомирська область та район.
Функціональні обов’язки:
• комплектація вузлів машин, механізмів, товарних наборів за кресленнями, специфікаціями, каталогами та макетами;
• комплектація запасних частин та інструментів до виробу, який комплектує;
• оформлення приймально-здавальної документації, комплектувальних відомостей;
• отримання деталей, вузлів, матеріалів, які необхідні для комплектування виробу.
Бухгалтер
Листопад 2013 р. - квітень 2014 р. Склад побутової хімії та парфумерії, м. Житомир.
Функціональні обов’язки:
• перевірка та обробка первинної документації;
• ведення обліку списання товарів;
• прийом заявок від реалізаторів;
• оформлення первинних документів на відпуск ТМЦ зі складу;
• надання інформації про наявність, відсутність та залишок матеріальних цінностей;
• оформлення інвентаризації ТМЦ;
• формування ціни на товар.
Оператор ПК
Грудень 2010 р. - червень 2011 р. Магазин «2 Перця» (торгівля продуктами харчування), м. Житомир.
Функціональні обов’язки:
• перевірка та обробка первинної документації;
• організація інвентаризаційної роботи;
• формування ціни на товар.
Професійні навички:
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1С:Підприємство, ІТ-enterprise, інтернет);
• прослухала сертифікований курс Використання прикладного рішення "Бухгалтерія" в обсязі 40 академічних годин в Центрі Сертифікованого навчання ПП "Бізнес-Софт Про" та про що отримала сертифікат,
• вміння користуватися офісною технікою;
• досвід роботи з контрагентами;
• досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
• досвід в сфері виробництва бронетанкової техніки;
• навички ведення документообігу;
• грамотна письмова та усна мова;
• вміння вести переговори;
• українська мова (рідна), англійська мова – базова (розмовна, письмова).
Особисті якості:
• порядність;
• відповідальність;
• націленість на позитивний результат роботи;
• вміння працювати з великими обсягами інформації;
• вміння працювати у команді.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Можливість відряджень: так.
Водійське посвідчення: категорія В, авто в наявності.
Хобі: спорт (біг).
Похожие кандидаты
-
Реєстратор
20000 грн, Удаленно -
Діловод
Удаленно, Ирпень -
Менеджер з документообігу
Удаленно -
Діловод
Удаленно, Киев, Кропивницкий -
Account executive
Удаленно -
Офіс-менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, коректор, документознавець
40000 грн, Удаленно, Львов