Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 марта 2024 Файл

Ірина

Економіст, менеджер, обліковець

Возраст:
34 года
Город проживания:
Жидачов
Готов работать:
Гнездычев, Жидачов, Стрый

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Глушій Ірина Ігорівна

Дата народження: 9.07.1989р.
Місто: Жидачів
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2006 р. – червень 2011 р., Національний університет «Львівська політехніка», факультет «Економіка і менеджмент», спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», диплом магістра (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Економіст
листопад 2011 р. – квітень 2021 р. Жидачівська районна державна адміністрація, відділ економічного розвитку та інвестицій.
Функціональні обов’язки:
– підготовка звітності про діяльність відділу;
– зведення даних по державних закупівлях;
– підготовка відповідей на звернення та запити;
– ведення обліку економічних показників результатів виробничої діяльності підприємств;
– збір та оформлення початкових показників економічної роботи, організації;

Фахівець з питань цивільного захисту відділу охорони праці
серпень 2022 р. – до тепер Публічне Акціонерне Товариство «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» , м. Жидачів.
Функціональні обов’язки:
– розробка планів робіт та іншої документації з питань цивільного захисту;
– забезпечення збору та узагальнення даних щодо стану безпеки на підприємстві;
– підготовка відповідних проектів наказів з питань цивільного захисту відповідно до закріплених за ним напрямків діяльності та в разі їх затвердження, здійснення контролю за їх виконанням;
– здійснення керівництва за виконанням заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.
– консультування працівників компанії з питань цивільного захисту;
– організація та контроль підготовки персоналу (працівників) підприємства до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

Професійні навички:
• Впевнений користувач ПК: Exсel, Word;
• Маю аналітичні здібності;
• Швидко вчуся.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена. Виховую 3 дітей.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: