Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2024 Файл

Тамара

Фахівець з документообігу

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Тамара Жданова
Телефон моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 03.01.1980 р.
Відрядження: так
Очікувана заробітна плата: від 20 000 грн

Досвід роботи:

ТОВ «Новинна група Україна»
м. Київ (2020.08.27 – 2022.08.19)
Провідній фахівець з медіапланування
• Аналіз медіаринку для якісного проведення рекламних кампаній
• Брифування медіа агентств щодо рекламних кампаній, узгодження та контроль виконання плану в межах бюджету
• Затвердження плану розміщення рекламних кампаній у керівника
• Реалізація проведення зовнішніх рекламних кампаній: брифування команди дизайнерів та ефірного промо на адаптацію
рекламних роликів до технічних вимог партнера, передача вчасно в виробництво і розміщення згідно дедлайнів. Контроль
розміщення, дедлайнів, якість реалізації
• Формування звітів з проведення рекламних кампаній
• Дослідження ринку рекламних носіїв та ініціювання розміщення рекламних кампаній на нових платформах
• Документальне супроводження: формування пакету документів підписання договору, надання музичних довідок, ефірних
довідок, гарантійних листів, рахунків, актів, видаткових накладних
• Внесення даних в 1С

ДП «Бурда-Україна»
м. Київ (2010.08.02 – 2020.04.30)
Маркетинг-менеджер відділу маркетингу
Івент-менеджер відділу івент
Проджект-менеджер відділу BURDA Creative Group
• підготовка, погодження та ведення супутньої документації та дозволів для проведення масових заходів на територіях паркових зон;
• пошук та бронювання готелів в містах України для поселення співробітників на час проведення заходів
• пошук підрядників и персоналу
• планування і проведення рекламних кампаній на ТБ, радіо, outdoor для висвітлювання заходів;
• робота з модельними агентствами з метою залучення моделей на заходи;
• робота на заходах з персоналом, підрядниками, хостес
• підготовка пост-звітів по заходам
• складання звіту за фактичними витратами проведеного заходу
• ведення та складання договорів і супутньої документації;
• аналіз звітності по розповсюдженню семплінгу
• розробка заходів з просування видань
• аналіз та планування рекламних заходів з кінопрокатниками
• проведення допрем’єрних показів фільмів для партнерів
• планування реклами в місцях продажу видань
• планування та розробка роликів для ТБ, радіо
• робота з рекламними, інформаційними, модельними та фотоагентствами
• ведення первинної бухгалтерії
• проведення івентів
• планування та розробка макетів для зовнішньої реклами і внутрішнього користування
• робота з типографіями, присутність при налагодженні друку, контроль якості і кількості продукції при отриманні

ТОВ «Картель Інвест»
м. Київ
Менеджер у сфері видавничо-поліграфічних послуг (квітень 2007 – березень 2009 рр.)
• ведення та складання договорів і супутньої документації з іноземними та українськими фотоагентствами, фотографами,
фотостудіями
• складання та аналіз звітної і гонорарної відомості
• робота з рекламними, інформаційними, модельними та фотоагентствами
• розробка та контроль бізнес-плану видань «DIVA», «Худеем легко»
• ведення цифрового і аналогового архівів фотозйомок
• менеджмент створення і копірайтінг сайтів
• організація та асистування зйомок
• підбір ілюстрацій для видань «DIVA», «Худеем легко»
• ведення первинної бухгалтерії

ЗАТ «Видавничий будинок «Максимум»
м. Київ
Фахівець по роботі з фотобанком відділу ілюстрацій (червень 2006 – березень 2007 рр.)
• ведення та складання договорів і супутньої документації з іноземними та українськими фотоагентствами, фотографами,
фотостудіями
• складання та аналіз звітної і гонорарної відомості
• робота з рекламними, інформаційними, модельними та фотоагентствами
• організація та асистування зйомок
• підбір ілюстрацій для видань «Компаньйон», «Фінансист», «Доктор Крейд»
• ведення первинної бухгалтерії

Українська академія зовнішньої торгівлі
м. Київ
Фахівець Відділу позанавчальної та виховної роботи (жовтень 2002 – травень 2006 рр.)
• курування студентських організацій Академії – Студентська рада, Профспілка, Туристичний клуб, Студентська газета;
• підготовка та проведення студентських заходів: Посвячення в студенти, День студента, КВК, суботники;
• підготовка та проведення заходів для педагогічного складу;
• організація та супровід студентів на екскурсії;
• супровід членів Туристичного клубу в поїздках на збори та змагання;
• складання приказів по відділу.

Освіта:
Українська академія зовнішньої торгівлі
м. Київ (2001-2006 рр.)
Факультет «Міжнародного права та правознавства»
Спеціальність: Міжнародне право»

Професійно-технічне училище №1
м. Київ (1998-2000 рр.)
Спеціальність: «Бухгалтер; оператор електронно-обчислювальних машин»

Знання мов: Українська – вільно, англійська – базова.

ПК та інше: Microsoft Office, 1С, Portfolio Browser, C8.Content Management System, графічні редактори
Водійське посвідчення категорії «В»

Додатково про себе: Знаходжу нестандартні рішення поставлених задач
Систематично підвищую професіональність через спілкування в команді, на тренінгах
Не створюю конфліктні ситуації
Порядність по відношенню до роботодавця, партнерам, колегам
Вмію працювати в команді
Налагоджую довготривале партнерське співробітництво

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: