Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 Файл

Людмила

Менеджер у галузі управління та розвитку персоналу

Возраст:
54 года
Город:
Кременчуг

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ХУТОРНА ЛЮДМИЛА
МЕНЕДЖЕР У ГАЛУЗІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

ОСНОВНІ НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ:
- рекрутинг: розробка профілів посад та пошук відповідного персоналу з використанням інтернет-ресурсів), оцінка кандидатів з використанням спеціальних опитувальників та проективних методик, інтерв’ю за компетенціями;
- адаптація новоприйнятих працівників: створення планів адаптації та контроль над їх дотриманням, супровід кураторів адаптаційного процесу;
- навчання працівників: визначення потреби в навчанні, розробка та проведення навчальних заходів на тему «Клієнторієнтованість», «Стандарти роботи продавця», «Робота із запереченнями у прислів’ях та приказках», «Ефективна комунікація» (у тому числі телефонний етикет, спілкування електронною поштою), «Навчання дорослих» (для кураторів адаптації новоприйнятих працівників), «Захист прав споживачів»;
- оцінка діяльності підприємства через вивчення задоволеності працівників (eNPS) та клієнтів (NPS) – створення опитувальників, проведення оцінки та підготовка висновків і рекомендацій;
- розробка та запровадження етичного кодексу та стандартів корпоративної культури підприємства;
- розробка та запровадження положення про гарячу лінію;
- розробка та запровадження системи корпоративних мотиваційних заходів для підвищення лояльності працівників (організація новорічних свят та інших визначних державних свят, організація та проведення заходів, присвячених професійним святам працівників компанії, інше);
- участь у вирішення конфліктних ситуацій та розслідувань випадків порушення працівниками ПВТР;
- кадрове адміністрування,
- військовий облік.

Дата народження: 10.01.1970 р.
Місце постійного проживання: Кременчук
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Соціальні мережі:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
https://griml.com/zEc6e

Основна освіта
2003 - 2005
Диплом про вищу освіту
Кваліфікація: Практичний психолог
Полтавський державний педагогічний університет
2000 - 2002
Диплом про перепідготовку
Кваліфікація: Економіст-маркетолог
Дніпропетровський університет економіки і права (м. Кременчук)
1987 - 1992
Диплом про вищу освіту
Кваліфікація: Вчитель російської мови та літератури
Полтавський державний педагогічні інститут
Додаткова освіта
2024
«Уникнення полону та психологія виживання в полоні» - Центр готовності цивільних Благодійного фонду Сергія Притули
2023
«Як пережити війну разом» - «Бюро цифрової освіти Діалог» (сертифікат)
2023р.
«Спілкування з військовими у родині та поза нею» - Тренінговий центр Наталії Сабліної (сертифікат)
2023р.
«Абілітація та реабілітація військових-ветеранів» - Тренінговий центр Наталії Сабліної
2015р.
«Peaple management» - ТОВ «KA Group»
2010р.
«Практика роботи сучасного кадровика і ейчара» - Департамент профнавчання ВД «МЕДІА-ПРО» (сертифікат)
Досвід роботи
04.2023 – 08.2023рр
ТОВ «Оператор ГТС України» (транспортування газу) м. Кременчук
https://tsoua.com
Посада – фахівець з підготовки кадрів.
Основні обов’язки: військовий облік та кадрове адміністрування.
02.2021 – 09.2022рр
ПП ВТП «Лукас» (виробництво кондитерських виробів) м. Кременчук.
https://lukas.ua
Посада - провідний фахівець з кадрового адміністрування.
Основні обов’язки: кадрове адміністрування; військовий облік.
02.2020 - 02.2021рр
ТОВ «БК «ДОМОВОЙ» (мережа магазинів будівельних матеріалів) м. Кременчук
https://www.domovoy.pl.ua
Посада – директор з персоналу.
Основні обов’язки: розробка та впровадження нормативних кадрових документів (ПВТР, посадові інструкції, профілі посад, інше), пошук, оцінка, відбір та адаптація персоналу; надання консультацій керівникам по взаємодії з різного роду типами працівників (характер, мотивація, інше); оцінка психологічного клімату в колективах та рівня задоволеності працівників умовами роботи та надання рекомендацій керівництву по покращенню умов роботи; підготовка та проведення семінарів-тренінгів для торгового персоналу компанії на тему “Стандарти ефективних продажів”.
11.2018 - 11.2019рр.
ТОВ «AMEDA» (мережа сімейних клінік) м. Київ.
https://ameda.com.ua
Посада - начальник відділу кадрів.
Основні обов’язки: організація та здійснення кадрового обліку, розробка та впровадження нормативних кадрових документів.
04.2018 – 08.3.18 рр
ПП ВТП «Лукас» (виробництво кондитерських виробів) м. Кременчук.
https://lukas.ua
Посада – начальник відділу кадрів.
Досягнення: Оптимізовано кадрові процеси за рахунок автоматизації та уніфікації процедур.

10.2008 – 02.2018рр

ТОВ «КАШКАН ЛОГІСТИК» (офіційний ексклюзивний дистрибутор ТМ Оболонь) м. Горішні Плавні. http://kashkanlogistic.com
Посада - менеджер з персоналу, директор з персоналу.
Досягнення:
• Сформовано службу управління персоналом з «0».
• Підготовлено та запроваджено усі нормативні кадрові документи: Правила внутрішнього трудового розпорядку, Колективний договір, Штатний розпис та структура підприємства, посадові та робочі інструкції для усіх посад, інше;
• Запроваджено електронне кадрове адміністрування у програмі ЗУП (Зарплата та управління персоналом).
• Сформовано та запроваджено бюджет витрат на персонал.
• Розроблено та запроваджено внутрішні корпоративні керівні документи:
• Кодекс корпоративної етики працівників підприємства,
• Правила корпоративного спілкування в колективі та з клієнтами,
• Система оцінки якості робіт на основі KPI,
• Система мотиваційних корпоративних заходів,
Система оцінки діяльності підприємства через вивчення задоволеності працівників та клієнтів.

09.2005 – 10.2008рр
ТОВ «НОВА ХОЛДИНГ» супермаркет м. Кременчук.
Посада - Менеджер з персоналу (рекрутер).
Основні обов’язки: пошук, оцінка, відбір та адаптація персоналу.
04.2005 – 09.2005рр
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та інвалідів (державний сектор) м. Кременчук.
Посада - Психолог.
Основні обов’язки: психологічне консультування учасників програми.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Маю високий рівень володіння ПК та офісними програмами, досвід роботи з CRM системами та програмами для проведення відеоконференцій ZOOM, Google Meet.
• В роботі прагну до структурованості та порядку, люблю оптимізувати процеси, розуміючи цінність часу та ресурсів.
• Ціную в людях індивідуальність, з повагою і з розумінням ставлюся до будь-яких її проявів, - тих, які не порушують меж особистого простору інших людей і не ображають їх.
• Маю знання з психології (особистості, комунікацій, продажів, інше), можу за необхідності проводити тренінги, або консультації для персоналу.
• Є членом волонтерської групи «Кременчук»
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Зацікавлена в стабільній роботі в Кременчуці, де зможу реалізувати звої знання та вміння і отримувати за це стабільний офіційний дохід.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: