Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 октября 2023 Файл

Татьяна

Економіст, бухгалтер, менеджер

Возраст:
50 лет
Город проживания:
Канев
Готов работать:
Канев, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Танана Тетяна
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м. Канів
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Працевлаштування на посаду: економіст, бухгалтер, менеджер.
ОСвіта
Черкаський державний технологічний університет
2009 рік бакалавр
• Напрям підготовки «Економіка підприємства».
Досвід роботи
• ПрАТ «Миронівська птахофабрика»
Посада:
Обліковець 10.06.2020 – 23.06.2023
Обов’язки:
• достовірно вести розрахунок та аналіз інформації використання засобів індивідуального захисту, господарських товарів, канцелярських товарів, спецодягу на все підприємство щомісячно та вчасно робити замовлення даних ТМЦ;
• проводити постійний контроль доставки замовлення та залишків на складі;
• своєчасно проводити списання палива;
• постійно перевіряти оплату послуг;
• своєчасно та достовірно проводити інвентаризацію відходів;
• своєчасно і достовірно вести облік робочого часу працівників служби, звірка інформації проведення відсутності по відпусткам, лікарняним листам, мобілізованим;
• ведення записів документації служби (заповнення журналів, форм, програм, інструкцій, навчання)
• щомісячно проводити внутрішнє навчання колег служби;

Посада:
фахівець з обробки та внесення бухгалтерських даних 14.05.2019 – 09.06.2020
Обліковець 10.06.2020 – 23.06.2023
Обов’язки:
• своєчасно і достовірно вести облік робочого часу робітників виробничих дільниць комплексу, проводити нарахування заробітної плати, проведення листків непрацездатності, відпусток, звільнень та переводів на роботу;
• перевірка та аналіз інформації, що надходить від майстрів виробничих дільниць;
• ведення робіт з оперативного обліку (об’єму готової продукції, витрат ТМЦ та сировини, які використовують у виробництві).

• Управління Пенсійного фонду України в м. Каневі та Канівському районі Черкаської області,
Посада: головний спеціаліст по контрольно-перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів відділу обліку надходження платежів 01.2014 - 04.2017р
Обов’язки: Здійснення контрольно-перевірочної роботи за нарахуванням та сплатою платежів та забезпеченню додержання вимог державних стандартів:
• проведення планових та позапланових перевірок платників – юридичних та фізичних осіб;
• проведення контролю за відшкодуванням коштів нарахованих по актах перевірок платників;
• підготовка рішень про застосування фінансових санкцій, передбачених законодавством та складання протоколів про адміністративні порушення на посадових осіб підприємств, установ, організацій у порядку, передбаченому чинним законодавством;
• забезпечення повноти застосування заходів впливу до порушників пенсійного законодавства та контролю за усуненням порушень виявлених під час перевірок;
• здійснення перевірок своєчасності, достовірності, повноти обчислення та своєчасності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;
• підготовлення інформації до головного управління та органів виконавчої влади
• підготовлення місячних та річних зведень;
• здійснення контролю щодо достовірності даних в особових рахунках платників;
• проведення звірок з платниками щодо нарахованого і сплаченого внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

• Управління Пенсійного фонду України в м. Каневі,
Посада: головний спеціаліст відділу обліку надходження платежів управління 10.2010 - 04.2014р
Обов’язки:
• забезпечення збору та ведення обліку надходжень від сплати страхових внесків від сплати збору за додатковими ставками, інших коштів, що надходять до бюджету управління відповідно до законодавства;
• проведення за вимогою платників звірення сум нарахованих та сплачених внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, пільгових та наукових пенсій тощо;
• здійснення заходів щодо стягнення у передбаченому законодавством порядку, своєчасно не нарахованих та/або не сплачених сум страхових внесків та інших платежів до бюджету Фонду;
• забезпечення своєчасної підготовки та передачі матеріалів по боржниках юридичному сектору для проведення позовної роботи;
• проведення планових та позапланових перевірок платників – юридичних та фізичних осіб;
• проведення контролю за відшкодуванням коштів нарахованих по актах перевірок платників;
• складання проектів рішень про накладення фінансових санкцій за порушення чинного законодавства;
• порушення в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;
• складання протоколів про адміністративні порушення на посадових осіб підприємств, установ, організацій у порядку, передбаченому чинним законодавством;
• підготовлення проектів відповідей на звернення, заяви та скарги підприємств, установ і громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
Ключові навички
• Впевнений користувач 1С; пакету MS Office.
• Знання та вміння працювати з “будь-якими” видами документації.
• Уміння працювати в команді.
• Уміння вирішувати комплексні завдання.
• Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися.
• Уміння аналізувати статистичні данні.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: