Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 Файл

Виктория

Помічник керівника

Возраст:
35 лет
Город проживания:
Вишневое (Киевская обл.)
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Падун Вікторія
Вік: 34 роки
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса ел. пошти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Оператор компьютерного набору
з 05.2019 по нині
"Дельта Медікел", Вишневе (Фармацевтична компанія)

До спектра моїх обовязків входить:
- робота з електронними документами;
- внесення накладних у базу даних;
- обробка та внесення в базу табличних даних;
- редагування даних згідно правил;
- дотримання корпоративних стандартів;
- контроль документів та сертифікатів якості на відповідність установленим нормам;
-ведення обліку документообігу та звітності.

Фахівець відділу документообігу
з 10.2013 по 12.2018 ( 5 років і 2 місяці)
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ), Київ.

До моїх обов'язків входило:
- приймати, реєструвати кореспонденцію і направляти її до структурних підрозділів;
- передавати документи на виконання, оформлювати реєстраційні картки;
- вести картотеку обліку проходження документальних матеріалів, здійснювати контроль за їх виконанням, та при необхідності видавати необхідні довідки щодо зареєстрованих документів;
- відправляти відповідну документацію адресатам;
- вести роботу зі створення довідкового апарату документів;
- готувати і здавати до архіву підприємства документальні матеріали.

Секретар
з 11.2010 по 07.2013 ( 2 роки і 8 місяців)
" Інтегровані Маркетингові Рішення", Київ.

До моїх обов'язків входило:
- здійснювати прийом та направлення відвідувачів, надавати інформацію про компанію та її послуги;
- відслідковувати, отримувати та розподіляти вхідну кореспонденцію, факси та електронні листи;
- забезпечувати систематичне архівування документів;
- здійснювати прийом та перенаправлення телефонних дзвінків;
- організовувати розклад зустрічей, підготовку документів для засідань;
- слідкувати за календарем керівництва, нагадувати про зустрічі та події;
- допомагати у підготовці презентацій, звітів та інших документів;
- слідкувати за наявністю та станом офісного приладдя, робити замовлення на покупку необхідних засобів;
- забезпечувати збереження конфіденційної інформації;
- забезпечити організацію та підтримання офісного простору в належному стані;
- виконувати інші завдання відповідно до інструкцій вищого керівництва.

Освіта
Київський Національний Університет Харчових Технологій
Факультет: Економіка і Менеджмент
Спеціальність: Менеджмент ЗЕД
з 09.2005 по 06.2010 ( 4 роки і 9 місіців)
Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримала гарні відгуки від керівництва.

Додаткова освіта
Курси англійської мови ( 2008-2010, (3 роки))

Професійні та інші навички
- навички роботи з комп'ютером: Word, Excel, 1С.

Додаткова інформація
Завжди закінчую те, за що беруся: від читання книжки до півмарафону. Те саме стосується робочих задач та обов'язків.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею.
Хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: