Коли ми завантажені справами, то звичайні правила ненасильницької та ефективної комунікації з колегами легко забуваються. Межі між роботою та особистим життям на дистанційці такі розмиті, що зривів і пізніх повідомлень в робочих чатах не уникнути.

Work.ua розповідає про звички, які бісять і дратують, щоб ви їх відразу помітили та замінили на більш здорові.

Писати по роботі в неробочий час

Любите заглядати в робочу пошту ввечері? Або не можете спокійно спати, поки не прочитаєте і не відповісте на всі повідомлення? Коли колеги побачать ваш лист, то подумають, що мають відповісти, особливо якщо ви менеджер або тімлід. Якщо тема листа виявиться нетерміновою, то одержувач напевно відчує роздратування або навіть злість. Небезпека в тому, що коли вам потрібно буде донести до команди дійсно важливі новини або прохання в неробочі години, більшість проігнорує повідомлення.

Що робити?

Надсилайте нетермінові листи в робочий час. Якщо боїтеся забути, то користуйтеся функцією відкладеної відправки або зберігайте листи в чернетках.

Занадто активно стежити за кожним кроком роботи

Вам може здаватися, що ви просто проявляєте ініціативу. Наприклад, «ненав’язливо» три рази на день питаєте, на якому етапі проєкт, або без попередження влазите в незакінчений документ. Знати статус завдань важливо, але мікроменеджмент найчастіше просто дратує і заважає. Люди напишуть вам, коли підсумковий або проміжний результат буде потребувати зворотного зв’язку.

Що робити?

Така ситуація найчастіше виникає, коли очікування від результатів неясні та нереалістичні. Саме тому вам хочеться знати, як проходить кожен крок. Поставте терміни й довіртеся колезі. Якщо він не зміг зробити завдання в строк, обговоріть, чому таке сталося й поставте новий кінцевий термін — тут у вас є повне право більш активно стежити за виконанням.

Повторювати те, що ви вже писали

Коли ви відчуваєте, що не отримуєте відповідь, що вас задовольняє, або результат, дуже легко йти по колу в обговоренні. Можна подумати — якщо людина не робить те, що ви очікували, значить вона не почула чи забула. Але справа найчастіше не в цьому.

Що робити?

Іноді те, що ви просите, не так легко виконати. Замість того, щоб повторювати завдання, почніть питати. Це дозволить команді більш відкрито підходити до вирішення і просити у вас або інших колег допомоги. Якщо ви відчуваєте, що повторюєте одне і те саме багато разів, краще зупиніться і запитайте себе: «Що корисного зараз можна зробити, щоб досягти гарного результату?»

А що нестерпного роблять ваші колеги на дістанційці?

За матеріалами: Fast Com­pany


Читайте також